Ik bedoel maar dat die melodie daar ineens nog een stuk lager gaat.wrote:Zucht, het is niet eens een valse nootwrote:Ja idd die valse noot is een leuk idee maar verkeerd geplaatst. T klinkt gwn niet fijn, maar ja verder vind ik de overgang naar de break best wel kut, maar verder wel een vet anthem opzich. Vooral die midintro geeft echt dat zomerse gevoel dat heeft ie wel goed gedaanwrote:Ik vind 'm wel redelijk leuk. Vooral de 2e climax , dan is die valse noot weg
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wat loopt iedereen te janken over die valse noot? Eindelijk hebben we een degelijk defqon1 anthem, en nog loopt iedereen te zeiken.
en dan toch blijft de valse noot vreselijk in deze trackwrote:Wat loopt iedereen te janken over die valse noot? Eindelijk hebben we een degelijk defqon1 anthem, en nog loopt iedereen te zeiken.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
degelijk? Ik vind die van vorig jaar nog beterwrote:Wat loopt iedereen te janken over die valse noot? Eindelijk hebben we een degelijk defqon1 anthem, en nog loopt iedereen te zeiken.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 6 days ago
Voor de zoveelste keer, de noot is NIET vals! Hebben jullie iets aan het gehoor ofzo?wrote:en dan toch blijft de valse noot vreselijk in deze trackwrote:Wat loopt iedereen te janken over die valse noot? Eindelijk hebben we een degelijk defqon1 anthem, en nog loopt iedereen te zeiken.
De noot is dissonant wat wilt zeggen dat hij niet in de betreffende ladder voorkomt maar lang niet vals is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissonantie_(muziek)
Kijk, één die het snaptwrote:Voor de zoveelste keer, de noot is NIET vals! Hebben jullie iets aan het gehoor ofzo?wrote:en dan toch blijft de valse noot vreselijk in deze trackwrote:Wat loopt iedereen te janken over die valse noot? Eindelijk hebben we een degelijk defqon1 anthem, en nog loopt iedereen te zeiken.
De noot is dissonant wat wilt zeggen dat hij niet in de betreffende ladder voorkomt maar lang niet vals is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissonantie_(muziek)
Komt wss door VDJwrote:soms lijkt hij wel te hakenwrote:de kick is helemaal anders anders dan het origineel staat ook inde info naast het filmpje op youtubewrote:Wat heb je veranderd?
'Vals' is makkelijkerwrote:De noot is dissonant
kheb seriuus geen idee over welke noot jullie het hebben, volgens mij klinkt alles gewoon goed hoor?
alles klinkt ook goed, die dissonante nooit is even wennen, nu is die niet meer weg te denken hierzo !wrote:kheb seriuus geen idee over welke noot jullie het hebben, volgens mij klinkt alles gewoon goed hoor?
Die noot is echt heerlijk!, geloof dat een van de DBSTF tracks ook zo een melodie heeft.. kom alleen niet erop welke dat was
crank.. die had ook veel valse noten zegwrote:Die noot is echt heerlijk!, geloof dat een van de DBSTF tracks ook zo een melodie heeft.. kom alleen niet erop welke dat was
Neee man die was heeerlijkwrote:crank.. die had ook veel valse noten zegwrote:Die noot is echt heerlijk!, geloof dat een van de DBSTF tracks ook zo een melodie heeft.. kom alleen niet erop welke dat was
Showtek - Freak die was pas vals!
en nog steeds weet ik niet over welke noot jullie het hebben xD
Halverwege de melodie van de climax is er een "valse" noot.
In Crank had je zoiets ook ja. Crank was echter een dik nummer
Had the nature of our mind ook zo geen Dissonante ( nu goed ? ) noot?wrote:Halverwege de melodie van de climax is er een "valse" noot.
Sounds good 2 me
Thanks!wrote:Sounds good 2 me
View on YouTube
Save.Exit.Planet (Dock 45 Remix)
Klink goed hoor! Lekker zomers.
Vooral de tweede plaat (waarvan je de langste preview laat horen) vind ik erg lekker!
Bedankt!!!wrote:Klink goed hoor! Lekker zomers.
Vooral de tweede plaat (waarvan je de langste preview laat horen) vind ik erg lekker!
-
S
wrote:View on YouTube
Totaal geen energie bij die climax.
@ Hidden source, klinkt erg leuk vind ik zelf. Leuk sfeertje wat die muziek opwekt
In die eerste 2 zit een lekkere drive in
Ik vind de climax precies opnieuw een intro, maar dat heb ik met al die house/dance wat het ook mag zijn tracks. Ofwel ken ik gwn niets van die muziekstijl , dat kan ookwrote:View on YouTube