zet hem gewoon in eigen producties
wrote:Wat is er eigelijk ge-edit aan Expressionz ?
wrote:Wat is er eigelijk ge-edit aan Expressionz ?
Ja geloof het ook. Heb deze versie eerder gehoord geloof ik,wrote:volgens mij is de kick veranderd in de climax...![]()
tell me if im wrong
de 9t\m 16 en 25/32 kick is anderswrote:Ja geloof het ook. Heb deze versie eerder gehoord geloof ik,wrote:volgens mij is de kick veranderd in de climax...![]()
tell me if im wrong
maar niet onder deze naam. Kan me ze ook niet herinneren waar of wanneer ik em heb gehoord,
maar hij komt me wel bekend voor.
de kick is helemaal anders anders dan het origineel staat ook inde info naast het filmpje op youtubewrote:Wat heb je veranderd?
soms lijkt hij wel te hakenwrote:de kick is helemaal anders anders dan het origineel staat ook inde info naast het filmpje op youtubewrote:Wat heb je veranderd?
deze versie stond op de cd van the qontinent...wrote:Ja geloof het ook. Heb deze versie eerder gehoord geloof ik,wrote:volgens mij is de kick veranderd in de climax...![]()
tell me if im wrong
maar niet onder deze naam. Kan me ze ook niet herinneren waar of wanneer ik em heb gehoord,
dit vind ik dan wel weer ene hele gave plaat!wrote:hmmm ik had beter verwacht idd van slim shore dit klinkt gwn als een meute valse noten in me oren....wrote:Hmm na een keer luisteren vind ik em nog niet zo,wrote:View on YouTube
lijkt wel of het een heel oud nr is ofzo
Vett!
wrote:Volgens mij klopt die info niet want Re-Hard heeft die edit gemaakt als ik het nog goed weet
Ow haha okewrote:wrote:Volgens mij klopt die info niet want Re-Hard heeft die edit gemaakt als ik het nog goed weet
ik heb hem gemaakt en ja dat middenstukje is van de Qontinent cd
ik heb ze gewoon aan elkaar ge mixt of geplakt
Super dikke anthem!
Hij heeft juist een beetje dat tijdsgevoel proberen weer te geven in het nummer denk ik. Het doet me wel aan zon tijdsruimte denken met allerhande klokken e.d. in een lege ruimte, spacy. Verder ben ik het totaal met je eens. Die intro is geweldig, super Defqon gevoel. Had er wel wat meer van verwacht. Er zit totaal geen drive in de melodie, terwijl die juist supersterk aanwezig is in de intro. Had van mij wel wat meer gemogen.wrote:Nu een paar keer beluisterd, maar vind hem niet bepaald leuker worden naarmate ie vaker opstaat.
Intro is geweldig en geeft precies het juiste gevoel van het festival weer, en dan een waardeloze, ingewikkelde melodie in de climax waar zomaar wat willekeurige noten in een bepaalde volgorde zijn gestopt. Juist dat vind ik zo vreselijk jammer. En die synth klinkt ook enorm vals.
Vond ik die van vorig jaar zelfs nog beter, die was tenminste lekker makkelijk.
Ja idd die valse noot is een leuk idee maar verkeerd geplaatst. T klinkt gwn niet fijn, maar ja verder vind ik de overgang naar de break best wel kut, maar verder wel een vet anthem opzich. Vooral die midintro geeft echt dat zomerse gevoel dat heeft ie wel goed gedaanwrote:Ik vind 'm wel redelijk leuk. Vooral de 2e climax , dan is die valse noot weg
w00t dat noem ik een beschrijvingwrote:de 9t\m 16 en 25/32 kick is anderswrote:Ja geloof het ook. Heb deze versie eerder gehoord geloof ik,wrote:volgens mij is de kick veranderd in de climax...![]()
tell me if im wrong
Zucht, het is niet eens een valse nootwrote:Ja idd die valse noot is een leuk idee maar verkeerd geplaatst. T klinkt gwn niet fijn, maar ja verder vind ik de overgang naar de break best wel kut, maar verder wel een vet anthem opzich. Vooral die midintro geeft echt dat zomerse gevoel dat heeft ie wel goed gedaanwrote:Ik vind 'm wel redelijk leuk. Vooral de 2e climax , dan is die valse noot weg