Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Foutje, die track is niet nieuw, bedacht ik mezelf net..
-
A
@ 19sc :')
GE-NI-AALAlmighty wrote:@ 19sc :')
Die intro voor donkey rollers
Waren die intro's allemaal zo?
Waren die intro's allemaal zo?
-
M
Haha iddPNXRMX wrote:GE-NI-AALAlmighty wrote:@ 19sc :')
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
Nog niet eerder van ze gehoord maar ik ben fan
Heel dik, dikke crap :')Bazzy wrote:Best dik inderdaad, volgens mij hoorde ik The Prophet deze laatst ook draaien, vroeg me al af welke het was!
Vind die twee van Davide niets bijzonders.
Weet iemand als iets over waar deze gereleased worden. Aangezien hij nu bij Italian Hardstyle zit...
Weet iemand als iets over waar deze gereleased worden. Aangezien hij nu bij Italian Hardstyle zit...
Zou het?Bazzy wrote:volgens mij hoorde ik The Prophet deze laatst ook draaien
Denk dat deze eerst op z'n album komen..Sainen wrote:Vind die twee van Davide niets bijzonders.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Order: Intro is wel geinig maar dan heb je het ook gehad, verder klinkt de plaat wel leuk! Ben benieuwd of hij live een goed ragniveau heeft, daar heeft het wel de melodie voor!
To The Ride: Hier herken je gewoon weer echt de Davide Sound! Ik vind zijn opbouwen naar de climax heel netjes! Melodie, top! Break duurt miss wel wat lang, dat is dan wel minder! Een echte Davide track
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
davide sonar... je haat t of je houdt ervan er lijkt bijna geen midden weg.
Ik vind t heel apart die gast, ik ben wel een middenweg, want af en toe denk ik, dis toch wel briljant en af en toe denk ik, waarom vond ik dit ook alweer mooi... Ik snap er niks meer van
Ik vind t heel apart die gast, ik ben wel een middenweg, want af en toe denk ik, dis toch wel briljant en af en toe denk ik, waarom vond ik dit ook alweer mooi... Ik snap er niks meer van
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
to the ride doet me denken aan een andere track van hem maar kan niet op de naam komen
maar vindt ze allebij toppie
Bedoel je niet Natural? Dit is gewoon zijn style.. Vind het wel leuk eigenlijk!roelius wrote:to the ride doet me denken aan een andere track van hem maar kan niet op de naam komen
Waarom zijn alle tracks verwijderd door auteurs rechten 
Die piepjes in Order zijn walgelijk
Gelijk uitgezet na de climax.
To The Ride vind ik wel zo'n typisch Davide Sonar nummer dat me aanspreekt. Lekker makkelijk deuntje, vrolijk maar niet té.
To The Ride vind ik wel zo'n typisch Davide Sonar nummer dat me aanspreekt. Lekker makkelijk deuntje, vrolijk maar niet té.
+1 (heel dikke crap)DoubleDutch wrote:Heel dik, dikke crap :')Bazzy wrote:Best dik inderdaad, volgens mij hoorde ik The Prophet deze laatst ook draaien, vroeg me al af welke het was!
View on YouTube
enige wat minder is aan dit nummer zijn de climaxen, maar voor de rest klinkt dat echt heldig
vanaf 2:55 & vanaf 4:55
enige wat minder is aan dit nummer zijn de climaxen, maar voor de rest klinkt dat echt heldig
vanaf 2:55 & vanaf 4:55
-
A
Last edited by Almighty on 04 Oct 2010 22:14, edited 1 time in total.