B-Front, Pitcher, Zany! en een nieuwe Chickz on Fire!
Last edited by stefaneke on 03 Oct 2010 17:15, edited 1 time in total.
Wat een track, de rillingen lopen me over het lichaamMike-O wrote:View on YouTube
Inderdaad!, die track klapt er zo hard op.Wesz wrote:de nieuwe versie dus
Nee, ik heb alle Fusion releases en hij zit er niet bij. Maar de heren van Donkey Rollers gaan alle platen releasen die ze tot nu toe hebben liggen vertelde Jowan me. Dus wie weet..Kepro wrote:Is 2006 eigenlijk ooit gereleased?
Ah, dat zou geweldig zijn, alle DR tracks is wel heel gruwelijk zegMike-O wrote:Nee, ik heb alle Fusion releases en hij zit er niet bij. Maar de heren van Donkey Rollers gaan alle platen releasen die ze tot nu toe hebben liggen vertelde Jowan me. Dus wie weet..Kepro wrote:Is 2006 eigenlijk ooit gereleased?
climax is juist het ziekste joh, die screeches na die breakkatamaran wrote:Chris One - Psycho, het intro gaat onbetwist hard. Veel hardere ken ik er niet. Climax is ook heel vet, maar evenaart het intro bij lange na niet. Duim omhoog voor deze jonge vent
wat een super geile track is ditSainen wrote:Wat een track, de rillingen lopen me over het lichaamMike-O wrote:View on YouTube!
donkeyrollers wrote:wat een super geile track is ditSainen wrote:Wat een track, de rillingen lopen me over het lichaamMike-O wrote:View on YouTube!
PollenMike-O wrote:View on YouTube