Heart For Hard
(van Coone (?))
(van Coone (?))
Gratis Fast Forward bij entree voor 11 uur?wrote:Fast Forward
wrote:Fast Forward
Nieuwe Q-Dance feestwrote:Killzone
+100wrote:Je kan een geweldig idee hebben, het gigantisch ingenieus uitwerken... Maar als je geen talent/inspiratie of wat dan ook hebt voor een naam en het lukt je niet om met iets vets te komen (de ene kan dat nou een keer beter dan de ander, of je wilt echt iets PERFECTS ipv een snel verzonnen dingetje) mag je toch wel hulp van andere vragen?wrote:Als je al andere mensen nodig hebt voor de naam van het feest, begin er dan aub niet aan..
Ik zie t punt niet. Net of het kunnen bedenken van een naam een indicatie is van je organisatie-skills
Dan staat heel de tent voor 11 uur al volwrote:Gratis Fast Forward bij entree voor 11 uur?wrote:Fast Forward
Dan kom ik sowieso
sarcasme? of meen je dat?wrote:Die is vet man!
Volgensmij zit er aardig wat sarcasme in die opmerking.wrote:sarcasme? of meen je dat?wrote:Die is vet man!
dat d8 ik al hahawrote:Volgensmij zit er aardig wat sarcasme in die opmerking.wrote:sarcasme? of meen je dat?wrote:Die is vet man!Wat had je dan verwacht met Headmasterz...
sukkelwrote:sarcasme? of meen je dat?wrote:Die is vet man!
Ja manwrote:Wat vinden jullie van "Headmasterz" ?
4D Future of Raw Generation lijkt me dan een vettere naam haha.wrote:The underground revolution
Catastrophes
Elevation
(weet iemand waar ik die namen vandaan heb?)
Vind dit toch wel een sterk puntje!wrote:Je kan een geweldig idee hebben, het gigantisch ingenieus uitwerken... Maar als je geen talent/inspiratie of wat dan ook hebt voor een naam en het lukt je niet om met iets vets te komen (de ene kan dat nou een keer beter dan de ander, of je wilt echt iets PERFECTS ipv een snel verzonnen dingetje) mag je toch wel hulp van andere vragen?wrote:Als je al andere mensen nodig hebt voor de naam van het feest, begin er dan aub niet aan..
Ik zie t punt niet. Net of het kunnen bedenken van een naam een indicatie is van je organisatie-skills
Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar om er bijv. Een schoolthema aan te hangen zou dit misschien wel iets zijn, Ik organiseer dit ook en doe dit omdat m'n vorige evenement niet tot stand kreeg. Toen had ik dus die naam willen gebruiken, maargoed, nieuw ding, nieuwe naamwrote:Ja manwrote:Wat vinden jullie van "Headmasterz" ?
Mengsel van Headhunterz, Blademasterz, Hardstyle Masterz & Wasted Pinguinzzzzzz