kliemaks
wrote:kliemaks
Doe nie zo flauw johwrote:Als je al andere mensen nodig hebt voor de naam van het feest, begin er dan aub niet aan..
Je kan een geweldig idee hebben, het gigantisch ingenieus uitwerken... Maar als je geen talent/inspiratie of wat dan ook hebt voor een naam en het lukt je niet om met iets vets te komen (de ene kan dat nou een keer beter dan de ander, of je wilt echt iets PERFECTS ipv een snel verzonnen dingetje) mag je toch wel hulp van andere vragen?wrote:Als je al andere mensen nodig hebt voor de naam van het feest, begin er dan aub niet aan..
Die is eigenlijk best wel goed!wrote:INGLOURIOUS
Basterds of Hardstyle
wrote:3xtr3m3zzzz Hardstylezzz Rock3rzzz
Iets met veel z's en 3en want dat is hip.
wrote:Killers
doen we een battle systeem
en dan kijke welke dj het 1ste slachtoffer maakt in de zaal en die heeft gewonne
wrote:wrote:Killers
doen we een battle systeem
en dan kijke welke dj het 1ste slachtoffer maakt in de zaal en die heeft gewonne
Dan kan je valsspelen en zooi bij mensen in t drinken gooien
je eigen naam geven aan een event is toch veel vetter inplaats van internet afhalen...wrote:Jullie zien het al een beetje voor je en jullie gaan het vormgeven en dergelijke, dus lijkt het mij het verstandigst om zelf een naam te verzinnen. Gewoon lekker brainstormen (zie internet voor techieken) en dan komt het vanzelf.
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel te zeggen dat er op internet een hoop bruikbare brainstormtechnieken zijn om zelf tot een goede naam te komen.wrote:je eigen naam geven aan een event is toch veel vetter inplaats van internet afhalen...wrote:Jullie zien het al een beetje voor je en jullie gaan het vormgeven en dergelijke, dus lijkt het mij het verstandigst om zelf een naam te verzinnen. Gewoon lekker brainstormen (zie internet voor techieken) en dan komt het vanzelf.
mijn naam: BEUKFESTIVAL![]()
gewoon 10 uur lang pompen als de Motherfacker