Wat denk je zelf.wrote:
wss verandert het niks aan je visie maar wellicht wel, wie weet. Mvg
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Schreeuw je ook fok de polies over de straat en klaag je over een te lage uitkering?wrote:Ah wat zul jij de perfecte modelburger zijn .
Dat ben ik echter niet. Dat zou je nou toch wel eens moeten weten.
Zo klink je namelijk wel nu.
Het is compleet onzinnig dat je zoiets roept en dat je dan zelf de onzinnigheid er niet van inziet en lekker kortpittig blijft dat spreekt ook boekdelen namelijk.
Leef en laat leven. Alsof het de schuld van Da Tweekaz is dat zij geboekt worden op een Qlimax (eerst gewoon en dan als Tweekacore). Wat denk je dat ze tegen Q zeggen? Nee dank je, want anders trappen we op de tedere gevoelens van een kleine groep mensen met een veel te kortzichtige mening, of nee wij horen hier niet? Vind je het niks, dan skip je het feest, skip je hun set of luister je hun muziek niet, zo moeilijk is dat niet.
Heb zelf geen idee welke platen Da Tweekaz de laatste jaren hebben gemaakt omdat het me niet ligt en ik het zodoende ook niet op zoek.
Nondejuupke dit is gatekeeping op z'n finest. 
Erg fijne podcast, ook top dat het op Spotify staat! Luister er graag naar! Leuk dat de heren zo open zijn en zich niet hoeven te houden aan iets.
Wat een muzikaal paradigmawrote:Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat hun XQ een flop wordt. Voegt na 2013 niets toe en is meer bestemt voor de lokale skihut dan op een serieus hardstyle podium.
Weer een nieuwe aflevering uit. Dit keer met DJ Isaac
Wow maand te laat maar tering RTM wat lul je hier een boel bagger zeg

Interresantste deel van deze aflevering is imo toch wel het stuk waar Isaac praat over de "early days" en de "shift" die rond 2008/2009 gebeurde, waar de scene opeens een stuk meer gefocust op producers werd ipv DJ's, en het gevolg dat de draaikunsten van de volgende/huidige generatie een stuk minder werd.
Zo besef je wel weer wat voor een grondlegger Isaac was voor de hardstyle scene...
Daarnaast lijkt zou ik heel graag die Ghost Stories EP op vinyl willen hebben
Zo besef je wel weer wat voor een grondlegger Isaac was voor de hardstyle scene...
Daarnaast lijkt zou ik heel graag die Ghost Stories EP op vinyl willen hebben
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Interessante episode weer! 
Wat moet jij vervelende strings dragen dat je zo reageertwrote:Ontzettend
Wel mooi dat jullie zo getriggered zijn door mijn opmerking.
Voelen jullie je zo aangevallen dat je het gevoel hebt hun te moeten verdedigen. Het is nou ook weer niet zo dat ik ze dood wens.
Ik hoop dat ze floppen. Net als dat menig persoon hier wel eens hoopt dat artiest A of artiest B flopt. Kan toch.
Daten?wrote:Wat moet jij vervelende strings dragen dat je zo reageertwrote:Ontzettend
Wel mooi dat jullie zo getriggered zijn door mijn opmerking.
Voelen jullie je zo aangevallen dat je het gevoel hebt hun te moeten verdedigen. Het is nou ook weer niet zo dat ik ze dood wens.
Ik hoop dat ze floppen. Net als dat menig persoon hier wel eens hoopt dat artiest A of artiest B flopt. Kan toch.
Heel leuke afleveringen trouwens
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Goudeerlijk deze editie, echt top. Vooral fijn dat ze echt een discussie hebben (het bpm stuk) in plaats van het alleenwrote:Fantastische podcast dit!
maar met elkaar eens te zijn
Weer een hele interessante aflevering, top! 
Dit iddwrote:Goudeerlijk deze editie, echt top. Vooral fijn dat ze echt een discussie hebben (het bpm stuk) in plaats van het alleenwrote:Fantastische podcast dit!
maar met elkaar eens te zijn
Erg fijn hoe open minded ze praten over dingen als drugs. Weer een toffe podcast 
Echt een supertof concept, gewoon 2 uur lang geboeid zitten kijken!
Eens, ik weet alleen zelf nog niet of ik het eens/oneens ben met de stelling dat de muziek/scene niet zou bestaan zonder drugs.wrote:Erg fijn hoe open minded ze praten over dingen als drugs. Weer een toffe podcast
Oh en mooi dat Villain zelf om de bingo kaart kan lachen
Top dit! Leuk om te luisteren/kijken.
Maar regel die microfoon is ff knap in.
Of plaats een andere microfoon met een betere richtingskarakteristiek. Stel 'm in op 90 graden ipv 30.
Of geef de mannen gewoon een headset.
Maar regel die microfoon is ff knap in.
Of plaats een andere microfoon met een betere richtingskarakteristiek. Stel 'm in op 90 graden ipv 30.
Of geef de mannen gewoon een headset.
Verfrissend weer.
Hoor wel dat het geluid iets beter is dan de vorige keren, maar nog steeds niet top. Constant hard - zacht. Hoop dat ze hier snel wat aan doen.
Hoor wel dat het geluid iets beter is dan de vorige keren, maar nog steeds niet top. Constant hard - zacht. Hoop dat ze hier snel wat aan doen.
Ze hebben het over groot nieuws dat binnenkort bekend wordt gemaakt. Anthem van Decibel wellicht?