Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MR.MvD schreef:
Ja 18+ valt nog wel wat voor te zeggen idd maar toch lopen daar ook genoeg echte jochies rond waarvan ik denk waarom? 2 weken geleden alcatraz festival, volgens mij 16+, zie ik richting de avond een knul niet ouder als 12, onmogelijk dat ie ouder was, ram en ram van de kaart. Beveiliger staat erbij en kijkt erna, dus ik zeg tegen die kerel waar ben je nu mee bezig, kiek em goann.

Dat beaam ik volledig. Er zal altijd een kleine groep zijn, die het voor de betere verpest. Niet waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MR.MvD schreef:
Ja 18+ valt nog wel wat voor te zeggen idd maar toch lopen daar ook genoeg echte jochies rond waarvan ik denk waarom? 2 weken geleden alcatraz festival, volgens mij 16+, zie ik richting de avond een knul niet ouder als 12, onmogelijk dat ie ouder was, ram en ram van de kaart. Beveiliger staat erbij en kijkt erna, dus ik zeg tegen die kerel waar ben je nu mee bezig, kiek em goann.


Ja, haha dat klopt. Vind dat zelf ook niet kunnen, maar kijk het is moeilijk te zeggen de ene kerel van 15 is stuk volwassener als de ander, daarom moeten ze wel leeftijdsgrens trekken. Er moeten natuurlijk wel feestjes zijn voor het jongeren volk, maar vind de grote feesten waar ik elk jaar op verheug wel een leeftijdsgrens moet hebben van minimaal 18 jaar. Als ik daar om de hoek menneke's rond zie lopen goed van het padje en goed irritant is het voor mij al goed bekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:56 
 
Hardtraxx Newbie

Zit allemaal wel een deel waarheid in, makkelijk praten voor mij natuurlijk omdat ik boven de minimale leeftijdsgrens zit. Nogmaals ik heb er persoonlijk natuurlijk geen last van maar ik weet zelf ook wat daar allemaal gebeurd en vind het daarom niet verstandig dat lui van 15/16/17 etc daar al zo vroeg mee in aanraking komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 03:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

21+ zowiezo niet...
ik ben nu 17, en ben laatst naar festivaart geweest, mijn eerste festival en ik vondt het geweldig...
maal als je je gaat misdragen (overmatig alchohol gebruik, drugs en vernielingen) dan verpest je het voor de rest, ik ga gewoon voor de muziek en het losgaan.
ik kan niet wachten tot ik 18 ben om naar grotere festivals te gaan, maar ik denk maar zo: ik ben niet de enigste die moet wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar dit geld ook net zo goed voor 18+ jarigen. Zodra je je gaat misdragen vanwege overmatig alcohol gebruik of iets dergelijks heb je sowieso niets te zoeken waar dan ook. Maar ik als 15-jarige vind ook dat er een duidelijke grens moet blijven tussen 16+ en 18+. Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zich ergeren aan minderjarigen. Ik erger me bijv. Kapot aan een aantal mensen in mijn vriendengroep. Maar aan de andere kant erger ik me ook genoeg aan sommige 18+ ers die bijv. de hele avond stil staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Ik vind persoonlijk als je niet oud genoeg bent... lekker wachten. Nu al meerdere keren op feesten van 16+ gezien dat de gevechtjes ALTIJD tussen opgefokte 15/16 jarige plaatsvind. Stoot je een keer iemand aan kijken ze je kwaad aan, doe je dit op een 'volwassen' feest... dan zegt 9 van de 10 keer degene die je aanstoot sorry. Gelukkig ben ik flink groot dus ze zeggen altijd sorry, maargoed :P

ja, dat is wel zo, van vrienden hoor ik altijd dat er bij MOH een hele gespannen sfeer hangt, ik weet niet hoe dit bij de meeste hardstyle festivals is... maar wat ik hoor en heb meegemaakt een zeer relaxte sfeer, gezellig, gewoon samen een biertje drinken ipv ruzie... was het overal maar zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:02 
 

Qre8ive schreef:
Gelukkig ben ik flink groot dus ze zeggen altijd sorry, maargoed :P

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mikevl1 schreef:
Qre8ive schreef:
Ik vind persoonlijk als je niet oud genoeg bent... lekker wachten. Nu al meerdere keren op feesten van 16+ gezien dat de gevechtjes ALTIJD tussen opgefokte 15/16 jarige plaatsvind. Stoot je een keer iemand aan kijken ze je kwaad aan, doe je dit op een 'volwassen' feest... dan zegt 9 van de 10 keer degene die je aanstoot sorry. Gelukkig ben ik flink groot dus ze zeggen altijd sorry, maargoed :P

ja, dat is wel zo, van vrienden hoor ik altijd dat er bij MOH een hele gespannen sfeer hangt, ik weet niet hoe dit bij de meeste hardstyle festivals is... maar wat ik hoor en heb meegemaakt een zeer relaxte sfeer, gezellig, gewoon samen een biertje drinken ipv ruzie... was het overal maar zo...

Ik vind hardcore altijd zeer relaxt... Zolang er maar geen Jump/Tek is, zijn er meestal ook geen gevechten. (In België toch zo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik vind hardcore altijd zeer relaxt... Zolang er maar geen Jump/Tek is, zijn er meestal ook geen gevechten. (In België toch zo)

Haha, moet jammer genoeg zeggen dat dit waar is... Komt waarschijnlijk ook wel omdat daar toch altijd de jongere festivalgangers te vinden zijn? Kan een dwaze veralgemening zijn, maar heb de indruk dat die jongens zich daar echt veel feller gedragen dan het meeste volk op een hardstylestage :) Zelf nooit last gehad van gevechten, elke kleine botsing wordt gwn vergeten met een handdruk (en een biertje!) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FR3D3R1K schreef:
nielstil schreef:
Ik vind hardcore altijd zeer relaxt... Zolang er maar geen Jump/Tek is, zijn er meestal ook geen gevechten. (In België toch zo)

Haha, moet jammer genoeg zeggen dat dit waar is... Komt waarschijnlijk ook wel omdat daar toch altijd de jongere festivalgangers te vinden zijn? Kan een dwaze veralgemening zijn, maar heb de indruk dat die jongens zich daar echt veel feller gedragen dan het meeste volk op een hardstylestage :) Zelf nooit last gehad van gevechten, elke kleine botsing wordt gwn vergeten met een handdruk (en een biertje!) :clap:

Als je een hele hoop van die mannetjes zier met een nektapijt kan je er vanuit gaan dat er gevochten gaat worden. Herken je altijd heel snel hier we makkelijk agressief wordt. Grappig is wel dat het inderdaad vaak van die 16-jarige mannetjes zijn van 50 kilo het stuk. Probleem, zijn meestal met een stuk of 10-20
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mijn part zijn ze 13, zolang ze zich maar gedragen en ook echt los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:08 
 

Gewoon ID kaart van een maat mee nemen die 18+ is.. problem solved.
Heb ik ook gedaan op Hardbass 2011 en Defqon 2010, geen problemen gehad ofzo.
Edit: ook op MoH Design The Future.. toen was ik 15 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op Intents zag je echt jongens van krap 15 jaar gewoon echt hélemaal van de kaart zijn. Misschien moeten die nog wat tegen zichzelf beschermt worden. Ben zelf echter al 19, maar moet ook altijd mijn ID laten zien (ook op 16+ feesten.) behalve op Qlimax. Lijk zelf dus ook een stuk jonger, en als ik aan het zweefkaken ben heb ik soms ook het gevoel dat mensen denken, hij is nog zo jong haha. Maar dat is een beetje off-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Op Intents zag je echt jongens van krap 15 jaar gewoon echt hélemaal van de kaart zijn. Misschien moeten die nog wat tegen zichzelf beschermt worden. Ben zelf echter al 19, maar moet ook altijd mijn ID laten zien (ook op 16+ feesten.) behalve op Qlimax. Lijk zelf dus ook een stuk jonger, en als ik aan het zweefkaken ben heb ik soms ook het gevoel dat mensen denken, hij is nog zo jong haha. Maar dat is een beetje off-topic.

Maar datzelfde vind ik ook gewoon van 18+ers. Als helemaal van de kaart bent en andere daarmee overlast bezorgt ben je sowieso niet goed bezig. Ik zelf vind het het ook niet waard om helemaal van de kaart op een festival te staan. Genieten kan je ook met iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bananenboot schreef:
Taxi schreef:
Op Intents zag je echt jongens van krap 15 jaar gewoon echt hélemaal van de kaart zijn. Misschien moeten die nog wat tegen zichzelf beschermt worden. Ben zelf echter al 19, maar moet ook altijd mijn ID laten zien (ook op 16+ feesten.) behalve op Qlimax. Lijk zelf dus ook een stuk jonger, en als ik aan het zweefkaken ben heb ik soms ook het gevoel dat mensen denken, hij is nog zo jong haha. Maar dat is een beetje off-topic.

Maar datzelfde vind ik ook gewoon van 18+ers. Als helemaal van de kaart bent en andere daarmee overlast bezorgt ben je sowieso niet goed bezig. Ik zelf vind het het ook niet waard om helemaal van de kaart op een festival te staan. Genieten kan je ook met iets minder.


Ik sta ook nooit helemaal van de kaart te wezen hoor, vind dat ook zonde idd. Maar als ik een 15jarige zie die drugs op heeft, heb ik altijd zoiets van is dat niet wat jong enzo. Zoals ik zei, dat je ze tegen zichzelf moet beschermen een beetje misschien. Maar goed, zo kijken mensen dus misschien ook naar mij, omdat ik er jong uit zie, dat bedoelde ik meer. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb op m'n 17e 14 feesten gehad. In die periode is 1 keer m'n ID gevraagd en dat op was op Defqon.1 (2010).. Heb toen gezegd dat 2 weken ervoor op Emporium m'n portemonnee op een misterieuze manier is verdwenen, waarschijnlijk diefstal (helemaal niet waar natuurlijk).. Maar met een groot genoege dosis medeleven kon ik het Almere strand op lopen.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Bananenboot schreef:
Taxi schreef:
Op Intents zag je echt jongens van krap 15 jaar gewoon echt hélemaal van de kaart zijn. Misschien moeten die nog wat tegen zichzelf beschermt worden. Ben zelf echter al 19, maar moet ook altijd mijn ID laten zien (ook op 16+ feesten.) behalve op Qlimax. Lijk zelf dus ook een stuk jonger, en als ik aan het zweefkaken ben heb ik soms ook het gevoel dat mensen denken, hij is nog zo jong haha. Maar dat is een beetje off-topic.

Maar datzelfde vind ik ook gewoon van 18+ers. Als helemaal van de kaart bent en andere daarmee overlast bezorgt ben je sowieso niet goed bezig. Ik zelf vind het het ook niet waard om helemaal van de kaart op een festival te staan. Genieten kan je ook met iets minder.


Ik sta ook nooit helemaal van de kaart te wezen hoor, vind dat ook zonde idd. Maar als ik een 15jarige zie die drugs op heeft, heb ik altijd zoiets van is dat niet wat jong enzo. Zoals ik zei, dat je ze tegen zichzelf moet beschermen een beetje misschien. Maar goed, zo kijken mensen dus misschien ook naar mij, omdat ik er jong uit zie, dat bedoelde ik meer. -.-

Daar doelde ik niet zozeer op. Meer in zijn algemeen. Maar verder heb je gewoon gelijk, maar zie zo'n iemand maar tegen te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:15 
 
Hardtraxx Elite

Ben eigenlijk nooit gecontroleerd, ja op defqon vorig jaar maar dat werd ook groot aangekondigd geloof ik. En op euphoria afgelopen keer maar dat kwam doordat er meisjes van 12 voor ons stonden die om ID werden gevraagd en die bewaker keek mij toen lachend aan en zei nou jij dan ook maar voor de lol. Dus nooit echt problemen gehad, ben al wel 20 dus het is sowieso geen probleem voor mij. Maargoed je hebt altijd 50% om binnen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ben eigenlijk nooit gecontroleerd, ja op defqon vorig jaar maar dat werd ook groot aangekondigd geloof ik. En op euphoria afgelopen keer maar dat kwam doordat er meisjes van 12 voor ons stonden die om ID werden gevraagd en die bewaker keek mij toen lachend aan en zei nou jij dan ook maar voor de lol. Dus nooit echt problemen gehad, ben al wel 20 dus het is sowieso geen probleem voor mij. Maargoed je hebt altijd 50% om binnen te komen.

Denk dat met het meelopen van een oudere groep ook wel helpt, niet waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ben eigenlijk nooit gecontroleerd, ja op defqon vorig jaar maar dat werd ook groot aangekondigd geloof ik. En op euphoria afgelopen keer maar dat kwam doordat er meisjes van 12 voor ons stonden die om ID werden gevraagd en die bewaker keek mij toen lachend aan en zei nou jij dan ook maar voor de lol. Dus nooit echt problemen gehad, ben al wel 20 dus het is sowieso geen probleem voor mij. Maargoed je hebt altijd 50% om binnen te komen.

Denk dat met het meelopen van een oudere groep ook wel helpt, niet waar?


Dat zeggen ze altijd, maar volgens mij maakt dat echt niet zoveel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
jRn schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ben eigenlijk nooit gecontroleerd, ja op defqon vorig jaar maar dat werd ook groot aangekondigd geloof ik. En op euphoria afgelopen keer maar dat kwam doordat er meisjes van 12 voor ons stonden die om ID werden gevraagd en die bewaker keek mij toen lachend aan en zei nou jij dan ook maar voor de lol. Dus nooit echt problemen gehad, ben al wel 20 dus het is sowieso geen probleem voor mij. Maargoed je hebt altijd 50% om binnen te komen.

Denk dat met het meelopen van een oudere groep ook wel helpt, niet waar?


Dat zeggen ze altijd, maar volgens mij maakt dat echt niet zoveel uit.

Als ik van de beveiliging was, en een paar knulletjes van 15 zie lopen dan zal ik ze zeker vragen om ID. Als ik een groep van jongens van 19 zie lopen, en een wat jonger is het toch wel aannemelijker dat hij er gewoon jong uit ziet. Denk ik zo dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak je toch niet zo druk... Gewoon ID van iemand die 18+ meenemen en je geraakt gegarandeerd binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Als je een hele hoop van die mannetjes zier met een nektapijt kan je er vanuit gaan dat er gevochten gaat worden. Herken je altijd heel snel hier we makkelijk agressief wordt. Grappig is wel dat het inderdaad vaak van die 16-jarige mannetjes zijn van 50 kilo het stuk. Probleem, zijn meestal met een stuk of 10-20

Zo waar! Achja, we laten hen maar zijn wie ze zijn :) Kan Jump/Tek heel goed verdragen, maar die attitude.. Pfffff, zielig. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 03:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Hoi,

Waarschijnlijk is deze vraag al 1000 x keer gesteld, maar ik probeer hem iets anders te maken zodat ik niet meteen uitgekefferd ga worden :/
Ik ben 16, maar volgens vele zie ik er wel als 18~ uit. Nu wil ik eigenlijk wel naar Project Hardcore toe, maarja... T is toch 35 euro weggegooid mocht je niet binnen komen, en dat is zonde. Zijn jullie eigenlijk wel eens om je ID gevraagd op een feest? En mocht je geen ID mee hebben, dan kan je toch altijd nog terug om je ID te halen (kaartje verkopen?)

En wat vinden jullie nou eigenlijk van jongeren op feesten die dus -18 zijn? Irritant? Storend? Op andere fora's zie je altijd mensen er om zeuren, kinderfeestje dit dat.. Maar als ze gewoon losgaan, dan wat?

Greetz :bomb:

Binnenkomen voor mensen < 18 is easy, controle zou wat mij betreft VEEL beter mogen. Zoals hierboven al meerdere malen aangehaald, zijn het vaak de koters van 16 die problemen opzoeken en maken. Dus niet elke 16 jarige maakt problemen, en ook niet alle problemen komen van 16 jarigen af: laat dat duidelijk zijn. Gezeik op feesten is gewoon irritant, zeker als het een broekie is die er voor het eerst is en zich graag wil profileren voor zn vriendjes (of vriendinnetje, whatever).

Da's MIJN mening, en ik heb er respect voor dat anderen er anders over denken. Persoonlijk ben ik dus blij met veel 18+ limieten en zou ik graag zien dat die gewoon gehandhaafd worden. Heb zelf ook wel eens aan de deur moeten werken, dus ik weet hoe het is om een 17jarige van ruim 1.85 te moeten vertellen dat hij er echt niet in komt..... da's kut. En toch vind ik dat het goed is dat er limieten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens...De eerst volgende die nog "Ik ben nog geen 18, maar wil toch wel heel graag gaan, maar controleren ze goed?" durft te posten, dan bel ik Mike de Boer en regel een keiharde anale vernedering voor je. Staat inmiddels al 180.000 vermeld op het forum en zekerheid heb je nooit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen