Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 22:22 

Hardtraxx Elite

Hoi,

Waarschijnlijk is deze vraag al 1000 x keer gesteld, maar ik probeer hem iets anders te maken zodat ik niet meteen uitgekefferd ga worden :/
Ik ben 16, maar volgens vele zie ik er wel als 18~ uit. Nu wil ik eigenlijk wel naar Project Hardcore toe, maarja... T is toch 35 euro weggegooid mocht je niet binnen komen, en dat is zonde. Zijn jullie eigenlijk wel eens om je ID gevraagd op een feest? En mocht je geen ID mee hebben, dan kan je toch altijd nog terug om je ID te halen (kaartje verkopen?)

En wat vinden jullie nou eigenlijk van jongeren op feesten die dus -18 zijn? Irritant? Storend? Op andere fora's zie je altijd mensen er om zeuren, kinderfeestje dit dat.. Maar als ze gewoon losgaan, dan wat?

Greetz :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 22:35 

Hardtraxxer

ik ben begon zelf op me 17de met groote feesten toen had ik nog een best een babyface ben nooit om me ID gevraagt dus dat moet wel goedkomen knullie :thumbsup:
geniet van je feest zal ik zeggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Ben op m'n 16e op In Qontrol, Defqon en Qlimax 2009 binnengekomen, op m'n 17e weer In Qontrol, Hardbass, Defqon 2010 en Feestfabriek, 5 daagjes later werd ik 18. Ben alleen bij Defqon 2010 gevraagd maar toen had ik een fake-ID in m'n portemonnee wat geen problemen opleverde. :) Zag er toen trouwens niet uit als 18 maar goed, controle is gewoon ruk geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 22:38 

Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
Ben op m'n 16e op In Qontrol en Defqon 2009 binnengekomen, op m'n 17e weer In Qontrol, Hardbass, Defqon 2010 en Feestfabriek, 5 daagjes later werd ik 18. Ben alleen bij Defqon 2010 gevraagd maar toen had ik een fake-ID in m'n portemonnee wat geen problemen opleverde. :)

Fake ID als in kopie of als in een ID van een vriend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
BuzzLightyear schreef:
Ben op m'n 16e op In Qontrol en Defqon 2009 binnengekomen, op m'n 17e weer In Qontrol, Hardbass, Defqon 2010 en Feestfabriek, 5 daagjes later werd ik 18. Ben alleen bij Defqon 2010 gevraagd maar toen had ik een fake-ID in m'n portemonnee wat geen problemen opleverde. :)

Fake ID als in kopie of als in een ID van een vriend?

Nope, ID aan beide kanten ingescand, geboortejaar van 1992 naar 1991 veranderen, printen, plakken, ma lief aankijken -> plastificeren, in m'n portemonnee achter zo'n doorzichtig stukje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:08 

Bierkoning

Ik ben pas sinds 2 weken 18 en heb al een stuk of vijftien 18+ feesten bezocht, en ik begon op me 16e met Hard Bass & In Qontrol. Nog nooit me ID gevraagd, alleen bij Euphoria maar toen moest letterlijk iedereen hem laten zien aan het begin, maar dan heb ik altijd voor de zekerheid een ID van iemand anders mee, ze gaan echt niet zeggen: "Dat ben jij niet, wegwezen." Zolang je maar niet een ID van een vrouw of van een neger ofzo meeneemt is er niks aan de hand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Heb één 18+ feest gedaan toen ik 17 was en dat was Loudness van 11 december 2010. Moeiteloos kwam ik binnen, en zoals hier boven is gezegd had ik voor zekerheid ID van iemand anders mee. Die controle waar ze altijd voor waarschuwen moet je maar met een korreltje zout nemen.. Toch blijft er altijd wel een kansje dat ze er om vragen natuurlijk, daarom gewoon een ID maat mee nemen die wel 18 is. ;)

Risico hou je altijd wel, iemand anders zijn ID gebruiken staat volgens mij ook een redelijk hoog prijsje op. Maar ik denk dat die kans dat je gepakt wordt daarmee minimaal is. Je kan zelf vast ook wel een beetje inschatten of je er als een 18 jarige uit ziet, als je twijfelt zou ik nog gewoon lekker een jaartje wachten tot je zeker 17 bent, je hebt nog een heel leven voor je. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:44 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Heb één 18+ feest gedaan toen ik 17 was en dat was Loudness van 11 december 2010. Moeiteloos kwam ik binnen, en zoals hier boven is gezegd had ik voor zekerheid ID van iemand anders mee. Die controle waar ze altijd voor waarschuwen moet je maar met een korreltje zout nemen.. Toch blijft er altijd wel een kansje dat ze er om vragen natuurlijk, daarom gewoon een ID maat mee nemen die wel 18 is. ;)

Risico hou je altijd wel, iemand anders zijn ID gebruiken staat volgens mij ook een redelijk hoog prijsje op. Maar ik denk dat die kans dat je gepakt wordt daarmee minimaal is. Je kan zelf vast ook wel een beetje inschatten of je er als een 18 jarige uit ziet, als je twijfelt zou ik nog gewoon lekker een jaartje wachten tot je zeker 17 bent, je hebt nog een heel leven voor je. :P

Haha, ja dat klopt. Volgens mij is het zo in de wet dat ze van een ID kaart niet mogen zeggen dat jij het niet bent, en als je nog een extra schoolpasje bijvoorbeeld mee hebt moet dat volgens mij echt wel goed komen.

Gewoon met de meuk naar binnengaan, praatje maken en dan moet 't wel goed komen denk ik zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:45 

Hardtraxxer

Ik ben 15 en ben nu naar Qlimax 2010 geweest. Maar binnen komen is geen enkel probleem als je het slim aanpakt, en daarna als ik binnen bent zoek ik gewoon m'n vrienden en klaar is kees. Maar je leest ook veel dat mensen kritiek hebben op feesten die er volgens hun uitzien als een "kinderspeeltuin" of iets dergelijk. Ik zou me er niet zo druk om maken. De meesten probeerde het vroeger zelf waarschijnlijk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:51 

Hardtraxx Elite

Bananenboot schreef:
Ik ben 15 en ben nu naar Qlimax 2010 geweest. Maar binnen komen is geen enkel probleem als je het slim aanpakt, en daarna als ik binnen bent zoek ik gewoon m'n vrienden en klaar is kees. Maar je leest ook veel dat mensen kritiek hebben op feesten die er volgens hun uitzien als een "kinderspeeltuin" of iets dergelijk. Ik zou me er niet zo druk om maken. De meesten probeerde het vroeger zelf waarschijnlijk ook.

Wat bedoel je precies met 'slim' aanpakken? En zie je er echt uit als 18 of valt dat reuze mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:53 

Donateur

Heb netjes gewacht tot ik 18 was, durfde het niet. 18+ is 18+, dus de kans dat je gecontroleerd wordt op leeftijd is gering, maar toch aanwezig. Trek dus je eigen conclusies maar. Ben 1 keer op Defqon gecontroleerd op mn ID, en in Outland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:53 

Donateur

Heb netjes gewacht tot ik 18 was, durfde het niet. 18+ is 18+, dus de kans dat je gecontroleerd wordt op leeftijd is gering, maar toch aanwezig. Trek dus je eigen conclusies maar. Ben 1 keer op Defqon gecontroleerd op mn ID, en in Outland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Heb netjes gewacht tot ik 18 was, durfde het niet. 18+ is 18+, dus de kans dat je gecontroleerd wordt op leeftijd is gering, maar toch aanwezig. Trek dus je eigen conclusies maar. Ben 1 keer op X-Qlusive gecontroleerd op mn ID

Dit voor mij, was me 1e feest, was 3 weken 18 en ging naar binnen toen er echt niemand was :lol:
Gewoon gewacht tot ik 18 was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:14 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
dawasiknie schreef:
Heb netjes gewacht tot ik 18 was, durfde het niet. 18+ is 18+, dus de kans dat je gecontroleerd wordt op leeftijd is gering, maar toch aanwezig. Trek dus je eigen conclusies maar. Ben 1 keer op X-Qlusive gecontroleerd op mn ID

Dit voor mij, was me 1e feest, was 3 weken 18 en ging naar binnen toen er echt niemand was :lol:
Gewoon gewacht tot ik 18 was :)

Ja maar Patrick, jij bent heeeeeeel braaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:18 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Bananenboot schreef:

Wat bedoel je precies met 'slim' aanpakken? En zie je er echt uit als 18 of valt dat reuze mee?

Dat is eigenlijk mijn geheimpje en dat ga ik dus niet aan de grote klok hangen. Maar verder ben ik aardig groot (1.90) en aardig breed van postuur dus dat is niet zo'n probleem. Maar een petje of een zonnebril werk vaak ook nog wel volgens vrienden van mij (nooit zelf geprobeerd.)

Kijk het eerst een aan bij lokale feesten en ga dan pas naar de grotere. Kan je een hoop geld schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:26 

Hardtraxx Elite

Bananenboot schreef:
jRn schreef:
Bananenboot schreef:

Dat is eigenlijk mijn geheimpje en dat ga ik dus niet aan de grote klok hangen. Maar verder ben ik aardig groot (1.90) en aardig breed van postuur dus dat is niet zo'n probleem. Maar een petje of een zonnebril werk vaak ook nog wel volgens vrienden van mij (nooit zelf geprobeerd.)

Kijk het eerst een aan bij lokale feesten en ga dan pas naar de grotere. Kan je een hoop geld schelen.

'T probleem is lokale feesten hier zijn altijd streng, daar moet je er uit zien als 25 om binnen te komen dus dat gaat hem niet worden haha! Nou ja, dan maar eventueel m'n kaartje aan de deur voor een tientje minder verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:28 

Bierkoning

Dat gaat niet lukken jong, je moet eerst je kaartje inleveren en daarna wordt je pas wel of niet gecontroleerd op leeftijd/verbode middelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:30 

Hardtraxxer

Of je laat een baardje staan ^^ , het ziet er alleen niet uit. Maar als het daar lukt, lukt het wss bij defqon ofzo ook wel. Gewoon creatief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

kaartje twee keer uitprinten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:38 

Hardtraxx Elite

Bananenboot schreef:
Of je laat een baardje staan ^^ , het ziet er alleen niet uit. Maar als het daar lukt, lukt het wss bij defqon ofzo ook wel. Gewoon creatief zijn.

Ja, dat is wel zo alleen helaas ben ik blond. Achja, met een oudere groep naar binnenlopen moet ook wel wat zeggen denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:47 

Bierkoning

Josh-T schreef:

Jah maar dan is de code al gescand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:50 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Josh-T schreef:

Jah maar dan is de code al gescand :P

Dan licht je gewoon iemand op, ben je in ieder geval geen geld kwijt! Haha, nee dat vind ik echt een van de lulligste streken die je kan begaan.

Naja, ik denk dat 't gewoon een kwestie van proberen is. Het kan me alleen maar meer gerust stellen als mensen zeggen dat ze nog nooit om een ID zijn gevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:59 

Hardtraxxer

Ik heb ook gehoord dat als je naar een andere poort loopt en het daar probeert, dat het vaak ook wel lukt. Weet niet of dit kan trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 01:00 

Hardtraxx Elite

Bananenboot schreef:
Ik heb ook gehoord dat als je naar een andere poort loopt en het daar probeert, dat het vaak ook wel lukt. Weet niet of dit kan trouwens.

Bij de feesten waar ik ben geweest is dit inderdaad mogelijk! Goed idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 08:41 

Hardtraxx Elite

Als je slim bent pak je gewoon een ID van een maat/familielid oid die 18 is. Ik kom ook gewoon op 16+ feestjes binnen met ID van andere mensen. (ik ben 15) Ze kijken doorgaans eigenlijk bijna niet naar de foto en als ze dat wel doen zullen ze nog niet snel zeggen ''ja dat ben jij niet!''
je bent imo iig dom als je gaat zonder een ID van 18 en ouder...
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen