Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Belgie moet je 16 zijn :(
Op adrenaline & Summerfest loopt het vol met mensen van 14 -15 enz :')
Vroeger vond ik dat cool , maar als je zelf op leeftijd bent :mad:

OT: Gewoon doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt gewoon een ID lenen en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 10:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Wordt gewoon een ID lenen en gaan.


Daarom, en nu slotje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon proberen, ik ben voor m'n 18e naar 5 18+ feesten geweest en kwam heel makkelijk binnen. En voor de zekerheid sowieso een ID meenemen van iemand die wel 18+ is, dan weet je zeker dat je binnen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 10:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Gewoon proberen, ik ben voor m'n 18e naar 5 18+ feesten geweest en kwam heel makkelijk binnen. En voor de zekerheid sowieso een ID meenemen van iemand die wel 18+ is, dan weet je zeker dat je binnen komt.


Ja maar Nando jij bent supergroot dus dan is het makkelijker :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nando schreef:
Gewoon proberen, ik ben voor m'n 18e naar 5 18+ feesten geweest en kwam heel makkelijk binnen. En voor de zekerheid sowieso een ID meenemen van iemand die wel 18+ is, dan weet je zeker dat je binnen komt.


Ja maar Nando jij bent supergroot dus dan is het makkelijker :whistle:

:$


Dat zegt al genoeg over hoe makkelijk het is om binnen te komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had maar effe een fototje geüpload bij t fototopic dan weten jullie ook weer of ik kans heb op
binnekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:35 
 

dawasiknie schreef:
Heb netjes gewacht tot ik 18 was, durfde het niet. 18+ is 18+, dus de kans dat je gecontroleerd wordt op leeftijd is gering, maar toch aanwezig. Trek dus je eigen conclusies maar. Ben 1 keer op Defqon gecontroleerd op mn ID, en in Outland.

Ik ben nog nooit gecontroleerd, maar zou het er niet op wagen.
Zat mensen die het wel doen, maar ik zou gewoon nog ff wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dat een leeftijd van 18 goed is. Er moet ergens een grens worden getrokken.

Alhoewel ik liever liefhebbers van 16 op een feest heb dan dagjesmensen die wel 18+ zijn haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
In Belgie moet je 16 zijn :(
Op adrenaline & Summerfest loopt het vol met mensen van 14 -15 enz :')
Vroeger vond ik dat cool , maar als je zelf op leeftijd bent :mad:

OT: Gewoon doen!

Adrenaline heeft geen leeftijdsgrens ;) Zijn daar gewoon de regels van het pretpark
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word eigenlijk elk feest gecontroleerd, ondanks ik al 19 ben. Soms zijn ze makkelijk, soms niet. Vrienden van 16 komen vliegens binnen en ik moet altijd weer meer id tevoorschijn toveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Nrgizer schreef:
In Belgie moet je 16 zijn :(
Op adrenaline & Summerfest loopt het vol met mensen van 14 -15 enz :')
Vroeger vond ik dat cool , maar als je zelf op leeftijd bent :mad:

OT: Gewoon doen!

Adrenaline heeft geen leeftijdsgrens ;) Zijn daar gewoon de regels van het pretpark



1.40m anders kom je er niet in? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Ik word eigenlijk elk feest gecontroleerd, ondanks ik al 19 ben. Soms zijn ze makkelijk, soms niet. Vrienden van 16 komen vliegens binnen en ik moet altijd weer meer id tevoorschijn toveren.

Tja, het ligt denk ik echt aan de persoon. Volgens mij is er geen touw aan te knopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben zelf ook pas vanaf mijn 18 echt naar de grote feesten gegaan (DefQon, Q-Base, Decibel, InQontrol). Gewoon omdat ik geen zin had in dat moeilijk doen om ID te gaan lenen en maar hopen dat je binnen komt etc. Ik vind wanneer er een feest is waar een groot deel 15-16 jarige springende pubers aanwezig zijn de sfeer stuk minder. Maar je hebt er ook gewoon bij die hard losgaan, vind het dan niet zo'n probleem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roells schreef:
Ben zelf ook pas vanaf mijn 18 echt naar de grote feesten gegaan (DefQon, Q-Base, Decibel, InQontrol). Gewoon omdat ik geen zin had in dat moeilijk doen om ID te gaan lenen en maar hopen dat je binnen komt etc. Ik vind wanneer er een feest is waar een groot deel 15-16 jarige springende pubers aanwezig zijn de sfeer stuk minder. Maar je hebt er ook gewoon bij die hard losgaan, vind het dan niet zo'n probleem. :P

Ja, dat is inderdaad zo. Ik ben zelf ook nog geen 18 maar toen ik bij Intents was vond ik ook wel aan te merken dat er veel kinderen bijliepen, die gewoon een beetje stonden toe te kijken. Ook meisjes die je boos aankeken als je te hard los ging. In dat opzicht kan ik het inderdaad goed begrijpen waarom er een grens is. Toch jammer dat ik zelf nog jonger ben. Haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:32 
 

Dit jaar als 17 jarige naar Decibel, neem het risico omdat het hier toch om de hoek ligt. Mss nog naar Wish. Ben als 15 jarige met enige regelmaat binnen gekomen op een 16+ evenement. Ik denk dat de controle bij een feest van 16+ hoger ligt, als bij een feest wat 18+ is.

Citaat:
Ook meisjes die je boos aankeken als je te hard los ging.


Ik heb meiden op klompen los zien gaan xd (niet op intents dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Dit jaar als 17 jarige naar Decibel, neem het risico omdat het hier toch om de hoek ligt. Mss nog naar Wish. Ben als 15 jarige met enige regelmaat binnen gekomen op een 16+ evenement. Ik denk dat de controle bij een feest van 16+ hoger ligt, als bij een feest wat 18+ is.

Citaat:
Ook meisjes die je boos aankeken als je te hard los ging.


Ik heb meiden op klompen los zien gaan xd (niet op intents dan)


Ik denk ook dat de controle hoger ligt, aangezien een 16+ feest toch wat toegankelijker is. Ook ivm met ouders, ik zou als -18 van geluk spreken dat ik van m'n ouders naar een 18+ feest mag gaan, zij zeggen eigen risico. Maar ik kan me goed inleven in ouders, die het echt niet goed vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:35 
 
Hardtraxx Newbie

21+ maken die zooi! al die mennekes en dan ook nog vdk kan echt niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MR.MvD schreef:
21+ maken die zooi! al die mennekes en dan ook nog vdk kan echt niet hoor

Ik interpreteer je opmerking nu als sarcasme denk ik dan maar. Zo lang ze zich in de hand kunnen houden en jij er geen last van hebt, is er niks aan de hand toch.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:42 
 
Hardtraxx Newbie

Mag van mij echt 21+ worden hoor. Zie steeds vaker kindjes aan de shit enzo kan gewoon niet. Heb er verder direct geen last van als ze zich inhouden maar ze hebben er nog gewoon niks te zoeken vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MR.MvD schreef:
21+ maken die zooi! al die mennekes en dan ook nog vdk kan echt niet hoor


hahaha grapjas, omdat je nu zelf 22 bent zeg je dat omdat je er nu zelf aan ergert.
Ben over paar weken 21 ik wou zelf toen ik 17 was ook naar feestjes en jij net zo goed.
Als decibel volstroomde met 16 jarige snap ik jou wel, maar het is maar een klein deel op 40.000 man.
Verder snap ik jou wel zoals op intents en fusion oisterwijk daar lopen er echt teveel van rond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:45 
 
Hardtraxx Newbie

Klopt wat je zegt! Maar zo ervaar ik het nu wel. Zeg niet dat ik niet snap dat jongeren er naar toe willen, tuurlijk wel! Maar vind persoonlijk dat ze er nog niks te zoeken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MR.MvD schreef:
Klopt wat je zegt! Maar zo ervaar ik het nu wel. Zeg niet dat ik niet snap dat jongeren er naar toe willen, tuurlijk wel! Maar vind persoonlijk dat ze er nog niks te zoeken hebben.


Ene kant heb je er wel gelijk in, als wij naar feest gaan en zien daar veel van die kindjes rondlopen idd goed vdk erger ik mij daar ook enorm aan, van mij mogen alle feesten best 18+ worden maar 21+ word teveel van het goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MR.MvD schreef:
Mag van mij echt 21+ worden hoor. Zie steeds vaker kindjes aan de shit enzo kan gewoon niet. Heb er verder direct geen last van als ze zich inhouden maar ze hebben er nog gewoon niks te zoeken vind ik.

Jij gaat geen verschil merken tussen iemand van 19 en 21, echt niet.
Pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ja 18+ valt nog wel wat voor te zeggen idd maar toch lopen daar ook genoeg echte jochies rond waarvan ik denk waarom? 2 weken geleden alcatraz festival, volgens mij 16+, zie ik richting de avond een knul niet ouder als 12, onmogelijk dat ie ouder was, ram en ram van de kaart. Beveiliger staat erbij en kijkt erna, dus ik zeg tegen die kerel waar ben je nu mee bezig, kiek em goann.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen