Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zegt dat ik dat niet doe ;) Kan altijd zijn dat iemand een mooie foto op z'n pc heeft die ik zelf niet tegen zou komen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff meest domme actie, maar uiteindelijk mega dik. Met 15 flessen bier op 4km gereden naar een gast die ik net kon van Amigos. Gelukkig was t wel tering dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfpfpfpfpfpfpfpffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff hebben jullie even? Laat ik voorop stellen dat ik sinds 1999 naar feesten ga, waarvan ook denk ik 85% onder invloed van alcohol of andere middelen, dus de herinneringen zijn niet allemaal even sterk blijven hangen :lol:

Een paar dan:

- Thunderdome 2001: een editie welke voor de échte liefhebbers werd gehouden toen hardcore op z'n gat lag. Kleinschalig (voor zover je een HMH klein kan noemen) en met nagenoeg industrial wat de klok sloeg. Voor het eerst Armageddon Project live, toen voor mij een compleet nieuwe sound na de Promo File tijd van 1999, maar man man wat ging dat er op. Direct verliefd op industrial hierna.

- Trance Energy 2002: met de opkomst van hardtrance en hardstyle (al werd het toen nog niet zo genoemd) Cosmic Gate die briljant afsloot en o.a. DJ Isaac - On The Edge en The Truth voor het eerst draaide :loving:

- Decibel Outdoor 2002: vage locatie op de Binnenmaas maar geweldige eerste editie. Wederom Cosmic Gate als afsluiter, de anthem van Beholder & Balistic, Dana en Pavo met geweldige sets, eerste ervaring met een pil. Top!

- Thunderdome a Decade: Het tienjarig bestaan van het feest der feesten met een classic zaal en een future zaal. Voornamelijk in de futurezaal vertoefd waar Catscan voor het eerst een briljante ode bracht aan 3 Steps Ahead met zijn Strictly Business remix. Kippenvel to the bone.

- Club r_AW: dit feest opzich verdient al een vermelding met talloze edities. Een feest ván en voor liefhebbers en met iedere editie groeide het aantal bekenden. De laatste edities was je het eerste uur al bezig met knuffelen, handen schudden, etc. Alles kon en mocht, iedere artiest kreeg carte blanche, alles werd gepikt en zelfs polonaises op techno waren geen uitzondering.

- The Prodigy in de Wembley Arena Londen: een ervaring op zich, een concert in het buitenland. Met een grote groep vliegen naar Londen, daar de dronken toerist uithangen en vervolgens richting het concert. Toeschouwers welke een ring naar beneden sprongen in een pit, The Prodigy live altijd geniaal, walls of death, na het concert met een grote groep Engelsen in een fontein duiken. Memorabel for sure.

Porter Robinson live in de Melkweg: briljante show van één van mijn favoriete artiesten. Het hele Worlds album live in edits, visuals spot on met de muziek. Echt een belevenis voor oor en oog en zelden zo een tof 'pop' concert meegemaakt.

- A Nightmare in Rotterdam 2004: in een tijd waar de vete tussen industrial en mainstream aanhangers zijn hoogtij vierde, begon DJ Promo in de mainzaal met 3 industrial nummers. Ik heb nog nooit zo veel aanstekers richting een DJ zien vliegen :lol:

- Qlimax 2016: eerste Qlimax, Project One live, eerste feest met huidige vriendin, half 12 in de ochtend thuis waar nog 2 koude pizza's stonden van de avond ervoor. Geniaal ontbijt!

- Defqon 2017: afsluiter Project One :loving: Wacht nog steeds op een unreleased track uit die set. Maat welke zo van de kaart was dat hij een bruin vest aanzag voor een labrador en deze een kwartier heeft lopen aaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Maat welke zo van de kaart was dat hij een bruin vest aanzag voor een labrador en deze een kwartier heeft lopen aaien.

Pohh dit moet ik ook nog eens meemaken. Verder toffe verhalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:

- Thunderdome 2001: een editie welke voor de échte liefhebbers werd gehouden toen hardcore op z'n gat lag. Kleinschalig (voor zover je een HMH klein kan noemen) en met nagenoeg industrial wat de klok sloeg. Voor het eerst Armageddon Project live, toen voor mij een compleet nieuwe sound na de Promo File tijd van 1999, maar man man wat ging dat er op. Direct verliefd op industrial hierna.

- Trance Energy 2002: met de opkomst van hardtrance en hardstyle (al werd het toen nog niet zo genoemd) Cosmic Gate die briljant afsloot en o.a. DJ Isaac - On The Edge en The Truth voor het eerst draaide :loving:

- Decibel Outdoor 2002: vage locatie op de Binnenmaas maar geweldige eerste editie. Wederom Cosmic Gate als afsluiter, de anthem van Beholder & Balistic, Dana en Pavo met geweldige sets, eerste ervaring met een pil. Top!

Ben maar een heeeeeeeel klein beetje jaloers pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 08:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Maat welke zo van de kaart was dat hij een bruin vest aanzag voor een labrador en deze een kwartier heeft lopen aaien.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 15:48 
 
Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Pfff meest domme actie, maar uiteindelijk mega dik. Met 15 flessen bier op 4km gereden naar een gast die ik net kon van Amigos. Gelukkig was t wel tering dik.


Hahahaahaha schijt jong
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
schijt jong


Moet jij zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 19:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hard4Us schreef:
schijt jong


Moet jij zeggen

Ah, de klassieker.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen