Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Closing DQ 17 mee mogen maken :cool:
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
kegel77w wrote:
Rowanyt1309 wrote:
SimpleEffect wrote:Van links naar rechts gaan met heel t publiek tijdens Power Hour 2016
Was lache
Mooi momentje ja. :thumbsup:
kegel77w wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6841187/fd62d6c2/complete_publiek_opschuiven.html

Misschien dat deze er ook wel onder valt? Misschien als bonus content.
:whistle:
ik ga niet elk filmpje kijken in een thread sorry :/ :P
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Snap ik. Maar het is nou niet echt memorabel, maar ging wel viraal, dus vandaar als extra bonus content misschien ^^
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
DV8 sit down momentje op In Qontrol 2010

View on YouTube

The Prophet op Defqon.1 2007 die tot 23.30 ongeveer door blijft draaien wegens drukte van OV.
Qlimax 2004, dj's die aan een touw uit de lucht komen.
Het einde van Qlubtempo.
XQ Pavo, die met een limousine de HMH in komt rijden.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Helicaze wrote:Misschien niet zo'n memorabel moment, maar ik vond de editie van CRAFT in de apocalyptische weersomstandigheden ook wel iets dat ik niet snel zal vergeten. 85% van het festival naar de haaien door de wind.
Heb die dag het ziekste huis feest ooit gehad :cool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
zeke wrote:DV8 sit down momentje op In Qontrol 2010
Ja hier was ik ook bij, the original :D Elke keer als ik Walking The Line hoor moet ik hier ook weer aan denken. Die 'reportage' is ook fantastisch hiervan, met al die vage mensen voor de camera :lol: Sowieso hoort In Qontrol er wel tussen trouwens, godver wat was dat een vet feest.
Last edited by Pommer on 28 Mar 2018 22:48, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Wat maakte In Qontrol eigenlijk zo vet? Aangezien Unlocked van b2s met volgens mij ongeveer een zelfde concept geen succes was.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Het gaf voor mij een beetje een indoor Q-Base gevoel. Verschillende area's maar wel allemaal met een vrij duister sfeertje, het laatste uurtje werd het licht door de ramen van de RAI en dus ook in de zaal en de RAI an sich vond ik ook een hele vette locatie. Maar goed dat was ook één van m'n eerste feesten dus toen vond ik sowieso alles nog geweldig :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Aah man als ik dat filmpje van In Qontrol zie. Die sfeer, die rare mensen en die muziek, daar wordt ik een bak nostalgisch.

Of zoals dit.

View on YouTube

Zo zijn hardstyle feesten ook gewoon in mijn herinnering :cry: Ook al was ik er niet bij (Feestfabriek, mijn eerste feest had dat ook nog wel, maar daarna werd het vrij snel anders)

Het is extreem cringey en extreem vet tegelijkertijd om dit te zien :lol: Het is wel heel gelikt geworden tegenwoordig allemaal.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Alle defqon edities op Almere strand zijn sowieso memorabel :loving:
Dat geslenter door het zand, stofwolken, gekke mensen in het water.
Dat reuzenrad in 2008 waar 's avonds vuurwerk vanuit werd ontstoken.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Rickzel wrote:
Het is extreem cringey en extreem vet tegelijkertijd om dit te zien :lol: Het is wel heel gelikt geworden tegenwoordig allemaal.
Combinatie van oudere kwaliteit beelden en het feit dat shots van mensen veel langer duurden. De meeste aftermovies zijn tegenwoordig vaak snelle beelden en als jij jezelf wil spotten moet je haast de video frame voor frame bekijken.
Ik gok dat dit er wel mee te maken mee heeft.
Maar zoals jij er naar kijkt heb ik dat ook, ontzettend vet maar ook ongemakkelijk tegelijkertijd.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Royvn_ wrote:Heb die dag het ziekste huis feest ooit gehad :cool:
Same here :lol:
Pommer wrote:Sowieso hoort In Qontrol er wel tussen trouwens, godver wat was dat een vet feest.
:yes: Geweldige feesten waren dat!
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Royvn_ wrote:
Helicaze wrote:Misschien niet zo'n memorabel moment, maar ik vond de editie van CRAFT in de apocalyptische weersomstandigheden ook wel iets dat ik niet snel zal vergeten. 85% van het festival naar de haaien door de wind.
De sfeer was wel echt bizar ook, blijft een kippenvelmoment als dit filmpje af en toe voorbij komt:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Vetste 3 feest uren van mijn leven tot nu toe (DQ Legends komt hierna pas op afstand)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Memorabel was het zeker. Vooral het compleet weg waaien tussen de stage en de hal xd plus daar zowaar Times Like These gehoord, dus worth it.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Zenda wrote:
Royvn_ wrote:
De sfeer was wel echt bizar ook, blijft een kippenvelmoment als dit filmpje af en toe voorbij komt:
View on YouTube
Was er niet bij, maar kippenvel geeft dit filmpje zeker
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
De eerste keer Main Concern op Decibel 2013. Dat vond ik toen zo bizar. Gewoon in de namiddag al een bizar donkere Spoontech set draaien. Na die set heb ik echt een paar uurtjes tot besef moeten komen wat ik net had meegemaakt. Misschien voor de meesten niet zo speciaal. Echter voor mij is er toen een nieuwe wereld open gegaan qua hardstyle omdat ik toen nog niet zo heel bekend was met dat label en er (buiten Delete op Loudness 2012) nog zo goed als geen muziek live van had gehoord. Dat uurtje vergeet ik nooit meer!
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Zenda wrote:
Royvn_ wrote:
View on YouTube
Dit vergeet ik ook nooit meer, wat een sfeer toen die 2/2,5 uur ofzo :loving:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Het bizarre bij Craft was ook, onderweg daar naartoe waren er wel een aantal waarschuwingen uitgegeven, ook een techno feest in de buurt (Welcome to the Future) afgelast waar een aantal mensen die ik kende werd onderweg al afgelast. Maar tijdens een overstap in Amersfoort met de trein was daar op wat wind na nog vrij weinig van te merken en deed ik het vooraf af als gezeik. Zelfs bij binnenkomst viel het allemaal nog wel mee naar mijn idee. Maar dat werd dus alleen maar erger xd
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
Iedereen wist smorgens al wat een tyfusweer het zou worden, en men ging er toch gewoon heen, dikke schijt overal aan. Die sfeer was echt ongekend ja :D
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 1 day ago
2.5 uur met de auto die kant op gereden vanuit Zuid-Limburg om zo'n anderhalf uur te kunnen feesten. Still worth it :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Fantazoo wrote:2.5 uur met de auto die kant op gereden vanuit Belgisch Limburg om zo'n anderhalf uur te kunnen feesten. Still worth it :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ontzettend bedankt allemaal! Nu een ander vraagje: heeft er iemand mooie scherpe kwaliteit foto's van een aantal van deze memorabele gebeurtenissen? :D
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Norther66 wrote:Iedereen wist smorgens al wat een tyfusweer het zou worden, en men ging er toch gewoon heen, dikke schijt overal aan. Die sfeer was echt ongekend ja :D
Qua sfeer staat dat feest voor mij denk ik nog steeds op nummer één. Was echt leuk.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Ga er zelf ook eens moeite voor doen :)