Jef, je vergeet Arboza - We Arise 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Oef, klinkt zeker niet verkeerd! 
vind dit ook echt vet klinken. tracks passen ook goed bij elkaar in de rij 
Pff, dit klinkt echt wel dik!
goed gelukt, netjes en vette tracks
Vind het allemaal een beetje te druk klinken, weet niet of dat wel zo lekker gaat klinken op defqon op een hard en goed geluidssysteem. Opzich is het idee wel vet. Ik en axe hebben hem wat dat betreft wat rustiger gehouden.
Mooi dat hij in de smaak valt! Het waren zo veel tracks dat ik We Arise even ben vergeten te vermelden 
View on SoundCloud
Dit is die van ons, wat tussenstukjes etc en andere kwaliteit. Hij is nog niet af.
- Catatonic Overload - Goddamn (Original Mix)
- The Machine - Explorers of the Mind
- Degos & Re-Done - Forsaken
- Degos & Re-Done - Outside the Box
- Solutio & The I's - Immortal
- Solutio & The I's - 2.17
Dit is die van ons, wat tussenstukjes etc en andere kwaliteit. Hij is nog niet af.
Klinkt wel vet man! De break vind ik wel erg vet gedaan! Ik zou er alleen niet voor kiezen om die vocals van Goddamn op dat deel van Explorers of the Mind te doen. Die klinken wat op de achtergrond nu in deze preview.
In betere kwaliteit klinkt dit wel veel beter, vind dat stuk juist heel erg vet, kan je hier in deze preview niet echt horen btw. Bedanktwrote:Klinkt wel vet man! De break vind ik wel erg vet gedaan! Ik zou er alleen niet voor kiezen om die vocals van Goddamn op dat deel van Explorers of the Mind te doen. Die klinken wat op de achtergrond nu in deze preview.
haha ik en axe hebben daar nog wel over zitten twijfelen over die break
vind die van JefQ wel vet maar toch iets te druk
Holy mother of shit! Als dit hem wordt... Damn!wrote: - Catatonic Overload - Goddamn (Original Mix)
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
die van jef zit wel errruuug goed in elkaar alleen voor mij wat te druk
die van p-stylez zit minder goed in elkaar vind ik maar beter klinken naar mijn mening.
beide dikke mash-ups
die van p-stylez zit minder goed in elkaar vind ik maar beter klinken naar mijn mening.
beide dikke mash-ups
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Heel vet hoor P-stylez en Axe, al had ik zelf denk ik voor de climax van Immortal gewoon de originele vocals gedaan en niet die van OTB
-
B
Gruwelijk!wrote:View on SoundCloud
-
K
Vind deze echt supervet. Gun je het om te winnenwrote:View on SoundCloud
Deze mash-up heb ik opgestuurd. Is een mash van Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!
Eens, vind deze ook helemaal niet te druk ofzo wat mensen hier zeggen, 't is een mash-up!wrote:Vind deze echt supervet. Gun je het om te winnenwrote:View on SoundCloud
Deze mash-up heb ik opgestuurd. Is een mash van Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!, lekker energiek !
Heerlijk uitgewerkt, enige minpunt vind ik dat je die outro kicks van ctrl.alt.delete erg vaak gebruikt, maar 't klinkt wel erg dik!
Ik hoop natuurlijk ook dat ik hiermee in de prijzen ga vallenwrote:Eens, vind deze ook helemaal niet te druk ofzo wat mensen hier zeggen, 't is een mash-up!wrote:Vind deze echt supervet. Gun je het om te winnenwrote:View on SoundCloud
Deze mash-up heb ik opgestuurd. Is een mash van Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!, lekker energiek !
Heerlijk uitgewerkt, enige minpunt vind ik dat je die outro kicks van ctrl.alt.delete erg vaak gebruikt, maar 't klinkt wel erg dik!
Waarmee heb je dit gemaakt, als ik vragen mag?wrote:Ik hoop natuurlijk ook dat ik hiermee in de prijzen ga vallenwrote:Eens, vind deze ook helemaal niet te druk ofzo wat mensen hier zeggen, 't is een mash-up!wrote: Vind deze echt supervet. Gun je het om te winnen, lekker energiek !
Heerlijk uitgewerkt, enige minpunt vind ik dat je die outro kicks van ctrl.alt.delete erg vaak gebruikt, maar 't klinkt wel erg dik!@Gill. Klopt, het idee was eerst om door heel de mash up steeds hardere kicks te gebruiken. Maar die outro kick van Ctrl.Alt.Delete vind ik zo vet, vooral omdat ie ook naar beneden pitcht wat sommige stukken nog wat extra kracht mee geeft. Bij het deel van We Arise vind ik het bijvoorbeeld heel erg vet hoe die daarop pitcht.
Ik heb deze Mash-Up met Mixmeister gemaakt. Een kut programma om Mash-ups mee te maken, maar je moet roeien met de riemen die je hebt 
Vet Jef!
Ik heb ook maar een poging gedaan
:
http://www5.zippyshare.com/v/45951230/file.html
Alpha Twins - Let It Go
The R3bels - Pattern 1
Crypsis & Luna - Torture
E-Force & Frequencerz - Attention (Cut)
Ik heb ook maar een poging gedaan
http://www5.zippyshare.com/v/45951230/file.html
Alpha Twins - Let It Go
The R3bels - Pattern 1
Crypsis & Luna - Torture
E-Force & Frequencerz - Attention (Cut)
@JefQ: ik vind hem wel goed gelukt hoor
beter maak je er keer 1 op deze manier zonder dat het een wedstrijd is, dus dat je alle vrijheid hebt 
wrote:@JefQ: ik vind hem wel goed gelukt hoorbeter maak je er keer 1 op deze manier zonder dat het een wedstrijd is, dus dat je alle vrijheid hebt
Beetje offtopic, maar Klos, die fusion mash is ook echt HEEL erg dik