Plaats hem hier dan! Is het die R3belsmash waar je het een keer over had?
R3bels mash staat overigens als test wel op me Soundcloud?
Leuke Mash-Up! Vette tracks ook! Alleen de intro van pattern 1 met die geluidjes op de intro van Let it Go klonk iets te druk. Je hebt nog een hoop ruimte om deze mash-up op te vullen met vocals uit het andere tracks. Er zijn soms momenten waarop je 1 minuut dezelfde track hoort en verder niet echt invloeden van andere tracks. Maar voor de rest een leuke mash. Die vocals van torture lenen zich ook erg goed voor een mashwrote:Vet Jef!
Ik heb ook maar een poging gedaan:
http://www5.zippyshare.com/v/45951230/file.html
Alpha Twins - Let It Go
The R3bels - Pattern 1
Crypsis & Luna - Torture
E-Force & Frequencerz - Attention (Cut)
Weer een heldige mash-upwrote:View on SoundCloud
Na paar verzoekjes toch maar online gepleurd .. there you go
(in de descriptie tracknamen enzo neergezet voor de duidelijkheid)
Dan draai je er toch lekker tweewrote:Iedereen bedankt voor het inzenden ! Morgen is de laatste dag.. Ik heb nu 2 inzendingen die er echt uitspringen..! Moeilijk om te kiezen
Je vergeet Bassboom :pwrote:Die van ons zit hier aan het eind, hij is wel erg hard en het is ook meer een mini mix dan een mashup, maar vond het toch leuk om mee te doen View on SoundCloud
Stash
Pattern 1
Spells
Done
Breadstick
wrote:Weer een heldige mash-upwrote:View on SoundCloud
Na paar verzoekjes toch maar online gepleurd .. there you go
(in de descriptie tracknamen enzo neergezet voor de duidelijkheid)
Ook al is het een happy hardcore feestje, morgen preview in Den Hertog?wrote:Iedereen bedankt voor het inzenden ! Morgen is de laatste dag.. Ik heb nu 2 inzendingen die er echt uitspringen..! Moeilijk om te kiezen