Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 19:41 

Hardtraxxer

Ja aansluitignen zijn verder goed. Drivers.. tja welke? en die site had ik al eens bekeken.. dat klopt gewon allemaal, ik heb het ook zo dusja :$
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 20:33 

Donateur

InQontrol09 schreef:
Ja aansluitignen zijn verder goed. Drivers.. tja welke? en die site had ik al eens bekeken.. dat klopt gewon allemaal, ik heb het ook zo dusja :$

Amai ik vind het echt raar dat het niet werkt :( Ik zou eens tot daar moeten komen om te kunnen zien, maarja dat zal nogal moeilijk gaan eh :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 20:39 

Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
InQontrol09 schreef:

Amai ik vind het echt raar dat het niet werkt :( Ik zou eens tot daar moeten komen om te kunnen zien, maarja dat zal nogal moeilijk gaan eh :P

Amai xd
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 21:59 

Aan het typen...

Ik kan gewoon via usb opnemen met mijn keyboard. Moet je keyboard natuurlijk wel een usb uitgang hebben.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:04 

Donateur

Lyst schreef:
Ik kan gewoon via usb opnemen met mijn keyboard. Moet je keyboard natuurlijk wel een usb uitgang hebben.

Ja kan ik ook, net uitgevonden hoe het werkt :D
Misschien moet InQontrol09 het ook is proberen ^^ Gewoon met een USB aansluiting in je keyboard en dan naar PC ;)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:58 

Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
Lyst schreef:

Ja kan ik ook, net uitgevonden hoe het werkt :D
Misschien moet InQontrol09 het ook is proberen ^^ Gewoon met een USB aansluiting in je keyboard en dan naar PC ;)

Heb helaas geen USB-aansluiting op me keyboard. Het gaat om de Yamaha dgx 300/500, kijk maar op google. alleen maar midi in en out :( maargoed, ik zoek wel ff verder naar een oplossing. zonde van het geld als het niet werkt he :yes:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 23:01 

Donateur

InQontrol09 schreef:
Heb helaas geen USB-aansluiting op me keyboard. Het gaat om de Yamaha dgx 300/500, kijk maar op google. alleen maar midi in en out :( maargoed, ik zoek wel ff verder naar een oplossing. zonde van het geld als het niet werkt he :yes:

Het zou inderdaad zonde zijn moest het niet werken :( Maar ik kan je echt niet verder helpen :cry:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 23:14 

Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
InQontrol09 schreef:

Het zou inderdaad zonde zijn moest het niet werken :( Maar ik kan je echt niet verder helpen :cry:

nee maakt niet uit! toch bedankt dat je het probeerde he :) ik zoek wel verder op internet ofzo hoe k het kan laten werken! wil het wel werkend zien :yes:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 19:26 

Donateur

Ok laat me iets weten als het werkt ;)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 00:08 

Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
Ok laat me iets weten als het werkt ;)

zal ik doen :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen