Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
Ja aansluitignen zijn verder goed. Drivers.. tja welke? en die site had ik al eens bekeken.. dat klopt gewon allemaal, ik heb het ook zo dusja :$
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
InQontrol09 wrote:Ja aansluitignen zijn verder goed. Drivers.. tja welke? en die site had ik al eens bekeken.. dat klopt gewon allemaal, ik heb het ook zo dusja :$
Amai ik vind het echt raar dat het niet werkt :( Ik zou eens tot daar moeten komen om te kunnen zien, maarja dat zal nogal moeilijk gaan eh :P
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Yannicksuper wrote:
InQontrol09 wrote:Ja aansluitignen zijn verder goed. Drivers.. tja welke? en die site had ik al eens bekeken.. dat klopt gewon allemaal, ik heb het ook zo dusja :$
Amai ik vind het echt raar dat het niet werkt :( Ik zou eens tot daar moeten komen om te kunnen zien, maarja dat zal nogal moeilijk gaan eh :P
Amai xd
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik kan gewoon via usb opnemen met mijn keyboard. Moet je keyboard natuurlijk wel een usb uitgang hebben.
K
Donateur
last seen Feb 2014
Lyst wrote:Ik kan gewoon via usb opnemen met mijn keyboard. Moet je keyboard natuurlijk wel een usb uitgang hebben.
Ja kan ik ook, net uitgevonden hoe het werkt :D
Misschien moet InQontrol09 het ook is proberen ^^ Gewoon met een USB aansluiting in je keyboard en dan naar PC ;)
Hardtraxxer
last seen Feb 2010
Yannicksuper wrote:
Lyst wrote:Ik kan gewoon via usb opnemen met mijn keyboard. Moet je keyboard natuurlijk wel een usb uitgang hebben.
Ja kan ik ook, net uitgevonden hoe het werkt :D
Misschien moet InQontrol09 het ook is proberen ^^ Gewoon met een USB aansluiting in je keyboard en dan naar PC ;)
Heb helaas geen USB-aansluiting op me keyboard. Het gaat om de Yamaha dgx 300/500, kijk maar op google. alleen maar midi in en out :( maargoed, ik zoek wel ff verder naar een oplossing. zonde van het geld als het niet werkt he :yes:
K
Donateur
last seen Feb 2014
InQontrol09 wrote:Heb helaas geen USB-aansluiting op me keyboard. Het gaat om de Yamaha dgx 300/500, kijk maar op google. alleen maar midi in en out :( maargoed, ik zoek wel ff verder naar een oplossing. zonde van het geld als het niet werkt he :yes:
Het zou inderdaad zonde zijn moest het niet werken :( Maar ik kan je echt niet verder helpen :cry:
Hardtraxxer
last seen Feb 2010
Yannicksuper wrote:
InQontrol09 wrote:Heb helaas geen USB-aansluiting op me keyboard. Het gaat om de Yamaha dgx 300/500, kijk maar op google. alleen maar midi in en out :( maargoed, ik zoek wel ff verder naar een oplossing. zonde van het geld als het niet werkt he :yes:
Het zou inderdaad zonde zijn moest het niet werken :( Maar ik kan je echt niet verder helpen :cry:
nee maakt niet uit! toch bedankt dat je het probeerde he :) ik zoek wel verder op internet ofzo hoe k het kan laten werken! wil het wel werkend zien :yes:
K
Donateur
last seen Feb 2014
Ok laat me iets weten als het werkt ;)
Hardtraxxer
last seen Feb 2010
Yannicksuper wrote:Ok laat me iets weten als het werkt ;)
zal ik doen :thumbup: