wrote:DEZE
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
-
KHardtraxxer
- last seen Dec 2011
DBSTF vs Wildstylez - The Human Soul
Scope DJ vs Maya (of zoiets) - Surreality
TBY ft The Prophet & Shayla - Psycho Ex
Isaac - The Sound Of The Underground
& nog een paar eerder genoemde
TBY ft The Prophet & Shayla - Psycho Ex
Isaac - The Sound Of The Underground
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Kodex ft. MC Lil-D - Live Fast
niet zozeer vanwege de tekst, maar de stem van die lil-d vindt ik er niet bij passen, die heeft echt zo'n hiphop stem
niet zozeer vanwege de tekst, maar de stem van die lil-d vindt ik er niet bij passen, die heeft echt zo'n hiphop stem
Welke track? Pussy like bitchez?
Naar mijn weten is dat toch echt Lil Jon
Edit: mijn god... lezen is ook een vak... er staat "Live Fast" achter. Don't mind me
Naar mijn weten is dat toch echt Lil Jon
Edit: mijn god... lezen is ook een vak... er staat "Live Fast" achter. Don't mind me
Mag ik vragen wat je hier kansloos aan vind?wrote:DBSTF vs Wildstylez - The Human Soul
Hoorde vanavond op Fear.FM ook weer een track met Fort Minor vocals, klonk ook voor geen meter. Vind zoiezo rap vocals niet zo leuk in hardstyle. Zijn wel uitzonderingen (bijv. B-Twinz - Words)
maar wel op dit forum!wrote:Google -> q-dancewrote:Gast, wat jat je mijn plaatje![]()
ff kijken waar dit topic overgaat...![]()
Zijn vast niet de enige op deze aardkloot met dit plaatje
en ik zie nu echt uitspraken waarvan ik denk: dat heb ik nooit gezegt! en dan ben jij het gewoon
oeef arme jongen tochwrote:maar wel op dit forum!wrote:Google -> q-dancewrote:Gast, wat jat je mijn plaatje![]()
ff kijken waar dit topic overgaat...![]()
Zijn vast niet de enige op deze aardkloot met dit plaatje
en ik zie nu echt uitspraken waarvan ik denk: dat heb ik nooit gezegt! en dan ben jij het gewoon
Als ik op mn eigen computer zit zal ik even andere kiezen, ken jij ook weer met een gerust hart slapen
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Ik vind de vocals van Noisecontrollers & Zany - Delomelancum ook irritant
De rest van het nummer is wel ziek.
De rest van het nummer is wel ziek.
-
KHardtraxxer
- last seen Dec 2011
Ik vind dat het stemmetje niets bijdraagt aan het nummer ...wrote:Mag ik vragen wat je hier kansloos aan vind?wrote:DBSTF vs Wildstylez - The Human Soul
De Re-Hard Edit van Hate It Or Love It (Met de volledige vocals) is gewon een van de beste vocals in een HS plaat OOIT. echt OOIT.wrote:wtf, Ik vind hate it or love it (die bedoel je denk ik) Juist een van de vetste vocals hebben.wrote:Hoor trouwens net headhunterz - hate me or love me, voorbij komen...
Die vocal had ie achterwege mogen laten![]()
Of van die hiphop rap vocals :')
en er zijn wel niet zoveel platen waar hiphop vocals inzitten.
Surreality is idd best wel kansloos, Maar, GROTE maar, The Human Soul... daar is gewoon helemaal NIKS mis mee? Er zit dan miss niet echt een ''hardstyle betekenis'' in maar het pastgeweldig bij de plaat en maakt echt de sfeer
Re-Hard heeft Hhz z'n hardbass edit gewoon nagemaakt. Vind t echt zwak van 'm om er niet bij te zetten dat het een re-make is. Wel goed nagemaakt trouwenswrote:De Hard Bass Edit van Hate It Or Love It (Met de volledige vocals) is gewon een van de beste vocals in een HS plaat OOIT. echt OOIT.![]()
En ik ben het met je eens dat het heerlijk klinkt. Komt weinig voor dat rap tekst zo goed op een hardstyle beat past.
Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
Nummer zou anders wel oke zijn, die gast verneukt het echt :Swrote:Kodex ft. MC Lil-D - Live Fast
Showtek - La-Di-Fucking-Da
Showtek - Loco
en nog een gros Showtek tracks waar ik de moeite niet voor ga nemen om op te noemen ..
Showtek - Loco
en nog een gros Showtek tracks waar ik de moeite niet voor ga nemen om op te noemen ..
Niet zo he!wrote: Als ik op mn eigen computer zit zal ik even andere kiezen, ken jij ook weer met een gerust hart slapen
Die kick er doorheen is heerlijk.wrote:Josh & Wesz - Lipservice Radio is anders wel dikwrote:Hoorde vanavond op Fear.FM ook weer een track met Fort Minor vocals, klonk ook voor geen meter. Vind zoiezo rap vocals niet zo leuk in hardstyle. Zijn wel uitzonderingen (bijv. B-Twinz - Words)
Die fort minor is Kold Connexion - Minus Onewrote:Josh & Wesz - Lipservice Radio is anders wel dikwrote:Hoorde vanavond op Fear.FM ook weer een track met Fort Minor vocals, klonk ook voor geen meter. Vind zoiezo rap vocals niet zo leuk in hardstyle. Zijn wel uitzonderingen (bijv. B-Twinz - Words)
Die vind ik ook wel dik hoor!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
EN josh en wesz - like thizwrote:Die fort minor is Kold Connexion - Minus Onewrote:Josh & Wesz - Lipservice Radio is anders wel dikwrote:Hoorde vanavond op Fear.FM ook weer een track met Fort Minor vocals, klonk ook voor geen meter. Vind zoiezo rap vocals niet zo leuk in hardstyle. Zijn wel uitzonderingen (bijv. B-Twinz - Words)
Die vind ik ook wel dik hoor!
-
MHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2008
- last seen Aug 2010
wrote:Josh & Wesz - Lipservice Radio is anders wel dikwrote:Hoorde vanavond op Fear.FM ook weer een track met Fort Minor vocals, klonk ook voor geen meter. Vind zoiezo rap vocals niet zo leuk in hardstyle. Zijn wel uitzonderingen (bijv. B-Twinz - Words)
komt ie nog uit?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
vast wel, alleen moeten we er nog even op wachtenwrote:wrote:Josh & Wesz - Lipservice Radio is anders wel dikwrote:Hoorde vanavond op Fear.FM ook weer een track met Fort Minor vocals, klonk ook voor geen meter. Vind zoiezo rap vocals niet zo leuk in hardstyle. Zijn wel uitzonderingen (bijv. B-Twinz - Words)
komt ie nog uit?