Gast, wat jat je mijn plaatje
ff kijken waar dit topic overgaat...
The DJ's Took pills to stay awake and play for 7 days!wrote:alle cocaine/wiet/drugs liedjes
Hij bedoelde hiermee juist te zeggen: niet alle drugstracks zijn kutwrote:jonges, blijf nou van die heilige shit van the prophet af, dit is een fucking meesterwerk.
kan me voorstellen dat je de vocals kut vindt maar de track hemelt alles op.
edit: de A kant van deze vinyl is ook goud trouwens
_0_wrote:The DJ's Took pills to stay awake and play for 7 days!
Ja idd, wat een gezeik weerwrote:Daar gaan we weerwrote: Het halve oeuvre van Showtek
dawasiknie heeft anders wel een punt.wrote:Ja idd, wat een gezeik weerwrote:Daar gaan we weerwrote: Het halve oeuvre van Showtek![]()
So FUCK YOU!
Google -> q-dancewrote:Gast, wat jat je mijn plaatje![]()
Helden platen!wrote:wrote:alle cocaine/wiet/drugs liedjes
Nee man......
Zany - Pure en Sky High
Prophet & Duro - Not-e-Nuff
en de originele Cocaine Motherfucker.......
Klassiekers zijn et................
Daar heb je op zich wel gelijk in. Maar vocals moeten wat mij betreft wel aan een aantal dingen voldoen:wrote:die vind ik juist helemaal niet kansloos, dat is echt zo'n track waarbij je lekker mee kan bléren
DO YOU WANT HEAVY?!
Inderdaad! FTS was nog wel grappig voor een paar weekjes maar World is Mine is daardoor zo slecht!wrote:Waarom zegt niemand: Showtek - World is mine???
Vind ik de slechtste arrogantste kut vocals ooit
wtf, Ik vind hate it or love it (die bedoel je denk ik) Juist een van de vetste vocals hebben.wrote:Hoor trouwens net headhunterz - hate me or love me, voorbij komen...
Die vocal had ie achterwege mogen laten![]()
Of van die hiphop rap vocals :')
Dat is super man!! Lekker mee Bleereewrote:
Jongens wat te denken van Ride with uz? Wat heb ik daar een hekel aan.
hate it or love it ook goedwrote:wtf, Ik vind hate it or love it (die bedoel je denk ik) Juist een van de vetste vocals hebben.wrote:Hoor trouwens net headhunterz - hate me or love me, voorbij komen...
Die vocal had ie achterwege mogen laten![]()
Of van die hiphop rap vocals :')
en er zijn wel niet zoveel platen waar hiphop vocals inzitten.
Dat is btw wel de ultieme foute plaatwrote:DEZE