Ran-D - Living for the Moment...
Die vind ik juist wel dik!! maar ook wel een beetje gay hahawrote:Ran-D - Living for the Moment...
Die vind ik juist wel dik!! maar ook wel een beetje gay hahawrote:Ran-D - Living for the Moment...
Die heeft juist een van de vetste vocalswrote:Ran-D - Living for the Moment...
wrote:Showtek - La-Di-Fucking-Da
Showtek - Loco
en nog een gros Showtek tracks waar ik de moeite niet voor ga nemen om op te noemen ..
Showtek haten is zo 2008 en aangezien het al bijna 2010 is mag je niks meer van showtek nummers slecht vinden :')wrote:wrote:Showtek - La-Di-Fucking-Da
Showtek - Loco
en nog een gros Showtek tracks waar ik de moeite niet voor ga nemen om op te noemen ..
Pffffffff
Ran-D tracks hebben juist de vetste vocals van alle Hardstyle tracks.wrote:Showtek haten is zo 2008 en aangezien het al bijna 2010 is mag je niks meer van showtek nummers slecht vinden :')wrote:wrote:Showtek - La-Di-Fucking-Da
Showtek - Loco
Pffffffff
Vind meeste showtek+ran-d vocals kut, ook d-block & s-te-fan kunnen er wat van, maar hebben ook wel weer goede vocals. En als dv8 zingt, skip ik vaak naar een ander nummer
QFT!wrote:Ran-D tracks hebben juist de vetste vocals van alle Hardstyle tracks.
Living for the Moment FTW! Elixer of Life heeft idd een kutvocal!wrote:Alleen living for the moment is echt een kutvocal
Elixer of life....... [mijmerstem]The elixer of liiiifeeee, the elixer of liiiifeeeee[/mijmerstem]
Die wordt snel irritant denk ik zo.
Alleen dat stukje is misschien 2x te lang doorgetrokken, maar niet heel storend vind ik. Die koor-vocals op de achtergrond zijn wel vet, en de rest van de vocals en eigenlijk de hele track zijn ronduit geniaal!wrote:Living for the Moment FTW! Elixer of Life heeft idd een kutvocal!wrote:Alleen living for the moment is echt een kutvocal
Elixer of life....... [mijmerstem]The elixer of liiiifeeee, the elixer of liiiifeeeee[/mijmerstem]
100%wrote:Alleen living for the moment is echt een kutvocal
+1000000000000wrote:la-di-fucking-da, wat un klote vocals
dansende wasmachineswrote:channel kgb's is goed.
gaat over pratende bezems.![]()
showtek vocals zijn vaak slecht, en altijd dezelfde stem, ik schrok ook een beetje toen ik hold us back hoorde.