Lees dan even goed. Hij zegt dat hij een lijn kan trekken tussen commercieel en rauw. Nou dan zeg ik dat het nummer niet rauw is maar commercieel. Ik zeg niet dat ze elkaar uit kunnen sluiten een nummer kan rauw en commercieel zijn maar kan ook niet rauw en niet commercieel zijn. Even goed lezen.wrote:'Niet rauw maar commercieel'
Want de 2 sluiten elkaar uit? Het is niet geel, maar zacht... ofzo
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Ja man, t is net handsupwrote:Blijkbaar kan je die lijn niet trekken want Audiomatric is niet rauw maar commercieel.
Nee, het is hard, duister of rauw. :')wrote:Ja man, t is net handsupwrote:Blijkbaar kan je die lijn niet trekken want Audiomatric is niet rauw maar commercieel.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Laat iedereen lekker z´n eigen mening hebben.
-
S
Ran-D
Psyko Punkz
Zatox
Alphaverb
B-Front
Slim Shore
Psyko Punkz
Zatox
Alphaverb
B-Front
Slim Shore
Als je het pithune vraagt ben je Donkey rollers vergetenwrote:Ran-D
Psyko Punkz
Zatox
Alphaverb
B-Front
Slim Shore
-
D
Ran-D
B-front
Donkey Rollers
Alphaverb
Alpha Twins
Zatox
Activator
Hardstyle Mafia
B-front
Donkey Rollers
Alphaverb
Alpha Twins
Zatox
Activator
Hardstyle Mafia
Zatox & Noisecontrollers
waarom? allebei lekker hardd, goe doorbeuke op hun plate
waarom? allebei lekker hardd, goe doorbeuke op hun plate
-
BHardtraxxer
- 83 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
frontliner, bfront, hhz
ik vind gewoon dat ze lekkere tracks maken dat kan toch dat veel mensen dat vindenwrote:het gaat bij de meeste mensen ook niet veel verder dan dat hewrote:ran-D
B-front
Slim Shore
Zatox
oja, mss nog Psyko Punkz erbij en Donkey Rollers
Misschien omdat dat de enige zijn die tegenwoordig nog garant staan voor goede tracks?wrote:het gaat bij de meeste mensen ook niet veel verder dan dat hewrote:ran-D
B-front
Slim Shore
Zatox
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
je vergeet zany en alpha2wrote:Misschien omdat dat de enige zijn die tegenwoordig nog garant staan voor goede tracks?wrote:het gaat bij de meeste mensen ook niet veel verder dan dat hewrote:ran-D
B-front
Slim Shore
Zatox
Ik herken mezelf hier keihard in.wrote:Als je dat serieus denkt snap je er niks van.wrote:Dus HHZ en B-Front hebben dezelfde stijl?wrote:Niemand op dit moment, allemaal hetzelfde.
De laatste tijd heeft geen enkele producer iets uitgebracht waarvan ik dacht WOW dit is vernieuwend en spreekt me echt aan.
Ik wacht gewoon op een iets ik weet niet wat maar het zit er hoop ik wel aan te komen.
Ja-hoor... Zeker weer omdat de woordjes 'Brennan' en 'Heart' op het hoesje van de schijf staan...wrote:Blijkbaar kan je die lijn niet trekken want Audiomatric is niet rauw maar commercieel.
Het is tegenwoordig inderdaad wel allemaal een beetje ''matig'' Enige plaat die ik echt anders vond was Titan - Nightmare.
-
RHardtraxx Veteran
ik vind hem niet egt anderswrote:Het is tegenwoordig inderdaad wel allemaal een beetje ''matig'' Enige plaat die ik echt anders vond was Titan - Nightmare.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Nightmare anthemwrote:Meh.wrote:Ophidian for the HC
Amnesys en Tha Playah(en Mad Dog ook wel de laatste tijd!)
Ik begin langzamerhand steeds meer respect te krijgen voor de Toneshifterz
Zitten de laatste tijd erg lekkere nummers tussen 
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
wrote:Ik begin langzamerhand steeds meer respect te krijgen voor de ToneshifterzZitten de laatste tijd erg lekkere nummers tussen
-
RHardtraxx Veteran
wrote:wrote:Ik begin langzamerhand steeds meer respect te krijgen voor de ToneshifterzZitten de laatste tijd erg lekkere nummers tussen
![]()
![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik mag dat Australische stijltje ook wel, Toneshifterz & Bioweapon ook natuurlijkwrote:wrote:wrote:Ik begin langzamerhand steeds meer respect te krijgen voor de ToneshifterzZitten de laatste tijd erg lekkere nummers tussen
![]()
![]()
zeker weten