Oeh! 
Kon me die uitspraak nog herinneren
Whahakatamaran wrote:Quote van jou, eind 2011 een keer.DarkestSymphony wrote:vind het zwaar irritant telkens jou top 5 te lezen. kan je ook wat minder top 5 posten? want je kan mij niet wijs maken dat je elke dag een andere top 5 hebtHeerlijk hoe jij je eigen gedachte zo'n twist kan geven af en toe. En dan jezelf tegen spreken, hahaha.DarkestSymphony wrote:kerel laat hem lekker zijn top 5jes maken.. boeiend?? heb je toch geen last van?Nando wrote:Of zoek een leven.
Precies, ik ging direct als een gek bladeren in dit topic, haha. Kon ook niet missen dat dit weer een tegenspraak was... volgens mij kun je eerder een logisch verhaal verwachten van een koekoeksklok dan van meneer DarkestSymphony.Henk-Jan wrote:Verdomme, zocht er nog naar maar kon 'm niet weer vinden.
Kon me die uitspraak nog herinneren
Green Forest staat bij mij ook hoog all-time, wat een plaatD-Nemacyst wrote:Ik zou echt niet weten wat mn top 5 is![]()
Ik weet alleen dat The Machine - Green Forest altijd op 1 staat en TNT & Kutski - Sucksess altijd op 2
Sst maak geen slapende honden wakker heNando wrote:Flevoboys houd zich gedeisd.![]()