Maestro N wrote:Pommer wrote:Maestro N wrote:Haha had al zo'n vermoeden zulke reacties te krijgen gezien de algemene smaak op Hardtraxx:P Nja, smaken verschillen laten we het daar maar op houden

Je moet smaak niet met kennis verwarren, want de meesten met zo'n top 5 kennen simpelweg niet zo veel tracks en al helemaal niet die van vroeger

Nee okee maar dat doe ik ook niet, ik weet van mezelf dat m'n smaak behoorlijk main stream is om het zo maar te zeggen, maar dat is gewoon puur smaak. Als ik een beetje rond kijk kan ik denk ik wel zeggen dat de gemiddelde Hardtraxxer naar de rauwere kant van hardstyle neigt. Ik denk niet dat als ik meer "kennis" van hardstyle zou hebben ik ineens alleen maar Ran-D en Catatonic Overload zou luisteren, blijft in mijn ogen gewoon een kwestie van voorkeur voor een bepaalde soort hardstyle.
Jah dat dacht ik dus ook toen ik begon met hardstyle luisteren, dat was ook de tijd van Rock Civilization, Ride With Uz, dat soort plaatjes, en toen moest ik nog niks van The Machine of Theracords ofzo hebben, maar inmiddels is het precies omgekeerd

(al kan ik een mooie euphorische track net zo waarderen hoor). Maar wat ik probeer te zeggen is dat je smaak zich zeker nog kan ontwikkelen en zelfs helemaal kan veranderen