Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Decibel

200.... 9? 8? 0?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Titatovenaar schreef:
Decibel

200.... 9? 8? 0?

200....7?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
maarten1410 schreef:
Titatovenaar schreef:
Decibel

200.... 9? 8? 0?

200....7?

Radio Decibel? Bond 007?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eerste was In Qontrol 2007 :love:

was magisch nachtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Decibel was voor mij zelfs HET feest van 2009, alleen al omdat ze 3/4 van het geld dat je betaald voor een kaartje gebruiken voor het vuurwerk :love:

En het geluid is ook altijd belachelijk goed. Maar eerst Emporium!

Mee eens, Decibel was dé outdoorparty van 2009, gewoon geniaal. Het geluid was alleen in de mainstage kut het laatste uur, veel te zacht... je kon Isaac uit de andere tent erdoorheen horen.

Mijn eerste echte feest was Defqon.1 2009. Tot nu toe het minste van alle grote feesten die ik heb gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 10:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
maarten1410 schreef:
Decibel was voor mij zelfs HET feest van 2009, alleen al omdat ze 3/4 van het geld dat je betaald voor een kaartje gebruiken voor het vuurwerk :love:

En het geluid is ook altijd belachelijk goed. Maar eerst Emporium!

Mee eens, Decibel was dé outdoorparty van 2009, gewoon geniaal. Het geluid was alleen in de mainstage kut het laatste uur, veel te zacht... je kon Isaac uit de andere tent erdoorheen horen.

Mijn eerste echte feest was Defqon.1 2009. Tot nu toe het minste van alle grote feesten die ik heb gedaan.

Wat doe je dan ook op de main als isaac een dikke early set draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 10:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mijn eerste feestje was qlimax 2008 beviel meteen goed alleen achteraf was het geluid idd bagger :P
daarvoor wel al altijd naar plaatselijke feestjes geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat doe je dan ook op de main als isaac een dikke early set draait?

Wat moet ik in zo'n halvegare early-tent als ik lekker kan hakken bij The Viper :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Wat doe je dan ook op de main als isaac een dikke early set draait?

Wat moet ik in zo'n halvegare early-tent als ik lekker kan hakken bij The Viper :whistle:

The viper was lekkere afsluiting ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 14:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

m'n eerste was afgelopen zaterdag --> Hardbass

en moet zeggen.. ik ga vaker! wat een sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rutger. schreef:
m'n eerste was afgelopen zaterdag --> Hardbass

en moet zeggen.. ik ga vaker! wat een sfeer

lekeeeeeeerrrrrrrr hea :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste feestje was Qlimax 2006.. Nooit meer anders :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
maarten1410 schreef:
Titatovenaar schreef:
Decibel

200.... 9? 8? 0?

200....7?


Zijn eerste was 09 ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlimax 07 :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:04 
 

LoesJ schreef:
decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!! :thumbsup:

wel ja?
een maat van me zei dat hij het juist niet relax vond ... lamme sfeer enzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
LoesJ schreef:
decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!! :thumbsup:

wel ja?
een maat van me zei dat hij het juist niet relax vond ... lamme sfeer enzo...

Dan zattie zeker de hele tijd in de politiepost ofzo. Was echt een DIK feest, beetje warm, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
LoesJ schreef:
decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!! :thumbsup:

wel ja?
een maat van me zei dat hij het juist niet relax vond ... lamme sfeer enzo...

Dan was ie vast bij een andere Decibel dan waar wij het over hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n eerste word de 20ᵉ met Planet VIP :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
een maat van me zei dat hij het juist niet relax vond ... lamme sfeer enzo...

Dan zattie zeker de hele tijd in de politiepost ofzo. Was echt een DIK feest, beetje warm, dat wel.

Dat verklaarde de lamme sfeer misschien een beetje.
Echt los wilde het overdag niet gaan had ik idd het gevoel, maar wat wilde je met die temperaturen. Heb zelf ook nog een half uur moeten pauzeren bij de EHBO en was niet de enige. Het was gewoon zwaar relax en tenminste niet zo pleurisdruk als bij Defqon overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:49 
 

dawasiknie schreef:
maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
een maat van me zei dat hij het juist niet relax vond ... lamme sfeer enzo...

Dan zattie zeker de hele tijd in de politiepost ofzo. Was echt een DIK feest, beetje warm, dat wel.

Dat verklaarde de lamme sfeer misschien een beetje.
Echt los wilde het overdag niet gaan had ik idd het gevoel, maar wat wilde je met die temperaturen. Heb zelf ook nog een half uur moeten pauzeren bij de EHBO en was niet de enige. Het was gewoon zwaar relax en tenminste niet zo pleurisdruk als bij Defqon overal.

dan zal het dat wel zijn geweeest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was gewoon niet verstandig om vol los te gaan ook overdag. Echt veel te warm maar ik vond dat juist wel wat hebben, lekker in de zon en dan keihard beats, prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Defqon 09 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax 2006(?)
mn eerste grote feest, 17 jaar en best bang dat ik niet binnen kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Het was gewoon niet verstandig om vol los te gaan ook overdag. Echt veel te warm maar ik vond dat juist wel wat hebben, lekker in de zon en dan keihard beats, prima!

Jaa het was wel superrr warm, maja wij nederlanders hebben ook altijd wat te zeiken toch??? Gewoon afkoelen door lekker te zuipen :beer: Ik vond het iig een topfeestje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
maarten1410 schreef:
Het was gewoon niet verstandig om vol los te gaan ook overdag. Echt veel te warm maar ik vond dat juist wel wat hebben, lekker in de zon en dan keihard beats, prima!

Jaa het was wel superrr warm, maja wij nederlanders hebben ook altijd wat te zeiken toch??? Gewoon afkoelen door lekker te zuipen :beer: Ik vond het iig een topfeestje!!

Inderdaad, altijd zeiken, heb ook mensen bijna de hele dag op dezelfde plek in de schaduw zien zitten. Sufkutten, gewoon flesje water erbij of wat dan ook en gaan! En dan af en toe even rustig aan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen