200.... 9? 8? 0?wrote:Decibel
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
200....7?wrote:200.... 9? 8? 0?wrote:Decibel
Radio Decibel? Bond 007?wrote:200....7?wrote:200.... 9? 8? 0?wrote:Decibel
eerste was In Qontrol 2007
was magisch nachtje
was magisch nachtje
Mee eens, Decibel was dé outdoorparty van 2009, gewoon geniaal. Het geluid was alleen in de mainstage kut het laatste uur, veel te zacht... je kon Isaac uit de andere tent erdoorheen horen.wrote:Decibel was voor mij zelfs HET feest van 2009, alleen al omdat ze 3/4 van het geld dat je betaald voor een kaartje gebruiken voor het vuurwerk![]()
En het geluid is ook altijd belachelijk goed. Maar eerst Emporium!
Mijn eerste echte feest was Defqon.1 2009. Tot nu toe het minste van alle grote feesten die ik heb gedaan.
Wat doe je dan ook op de main als isaac een dikke early set draait?wrote:Mee eens, Decibel was dé outdoorparty van 2009, gewoon geniaal. Het geluid was alleen in de mainstage kut het laatste uur, veel te zacht... je kon Isaac uit de andere tent erdoorheen horen.wrote:Decibel was voor mij zelfs HET feest van 2009, alleen al omdat ze 3/4 van het geld dat je betaald voor een kaartje gebruiken voor het vuurwerk![]()
En het geluid is ook altijd belachelijk goed. Maar eerst Emporium!
Mijn eerste echte feest was Defqon.1 2009. Tot nu toe het minste van alle grote feesten die ik heb gedaan.
Mijn eerste feestje was qlimax 2008 beviel meteen goed alleen achteraf was het geluid idd bagger
daarvoor wel al altijd naar plaatselijke feestjes geweest.
daarvoor wel al altijd naar plaatselijke feestjes geweest.
Wat moet ik in zo'n halvegare early-tent als ik lekker kan hakken bij The Viperwrote:Wat doe je dan ook op de main als isaac een dikke early set draait?
The viper was lekkere afsluiting jawrote:Wat moet ik in zo'n halvegare early-tent als ik lekker kan hakken bij The Viperwrote:Wat doe je dan ook op de main als isaac een dikke early set draait?
m'n eerste was afgelopen zaterdag --> Hardbass
en moet zeggen.. ik ga vaker! wat een sfeer
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
lekeeeeeeerrrrrrrr heawrote:m'n eerste was afgelopen zaterdag --> Hardbass
Eerste feestje was Qlimax 2006.. Nooit meer anders 
Zijn eerste was 09wrote:200....7?wrote:200.... 9? 8? 0?wrote:Decibel
-
G
wel ja?wrote:decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!!
een maat van me zei dat hij het juist niet relax vond ... lamme sfeer enzo...
Dan zattie zeker de hele tijd in de politiepost ofzo. Was echt een DIK feest, beetje warm, dat wel.wrote:wel ja?wrote:decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!!
Dan was ie vast bij een andere Decibel dan waar wij het over hebbenwrote:wel ja?wrote:decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!!
Dat verklaarde de lamme sfeer misschien een beetje.wrote:Dan zattie zeker de hele tijd in de politiepost ofzo. Was echt een DIK feest, beetje warm, dat wel.wrote: een maat van me zei dat hij het juist niet relax vond ... lamme sfeer enzo...
Echt los wilde het overdag niet gaan had ik idd het gevoel, maar wat wilde je met die temperaturen. Heb zelf ook nog een half uur moeten pauzeren bij de EHBO en was niet de enige. Het was gewoon zwaar relax en tenminste niet zo pleurisdruk als bij Defqon overal.
-
G
dan zal het dat wel zijn geweeest...wrote:Dat verklaarde de lamme sfeer misschien een beetje.wrote:Dan zattie zeker de hele tijd in de politiepost ofzo. Was echt een DIK feest, beetje warm, dat wel.wrote: een maat van me zei dat hij het juist niet relax vond ... lamme sfeer enzo...
Echt los wilde het overdag niet gaan had ik idd het gevoel, maar wat wilde je met die temperaturen. Heb zelf ook nog een half uur moeten pauzeren bij de EHBO en was niet de enige. Het was gewoon zwaar relax en tenminste niet zo pleurisdruk als bij Defqon overal.
Het was gewoon niet verstandig om vol los te gaan ook overdag. Echt veel te warm maar ik vond dat juist wel wat hebben, lekker in de zon en dan keihard beats, prima!
Qlimax 2006(?)
mn eerste grote feest, 17 jaar en best bang dat ik niet binnen kwam
mn eerste grote feest, 17 jaar en best bang dat ik niet binnen kwam
Jaa het was wel superrr warm, maja wij nederlanders hebben ook altijd wat te zeiken toch??? Gewoon afkoelen door lekker te zuipenwrote:Het was gewoon niet verstandig om vol los te gaan ook overdag. Echt veel te warm maar ik vond dat juist wel wat hebben, lekker in de zon en dan keihard beats, prima!
Inderdaad, altijd zeiken, heb ook mensen bijna de hele dag op dezelfde plek in de schaduw zien zitten. Sufkutten, gewoon flesje water erbij of wat dan ook en gaan! En dan af en toe even rustig aan.wrote:Jaa het was wel superrr warm, maja wij nederlanders hebben ook altijd wat te zeiken toch??? Gewoon afkoelen door lekker te zuipenwrote:Het was gewoon niet verstandig om vol los te gaan ook overdag. Echt veel te warm maar ik vond dat juist wel wat hebben, lekker in de zon en dan keihard beats, prima!Ik vond het iig een topfeestje!!