Tja, het is net wat je er zelf van maakt hewrote:Inderdaad, altijd zeiken, heb ook mensen bijna de hele dag op dezelfde plek in de schaduw zien zitten. Sufkutten, gewoon flesje water erbij of wat dan ook en gaan! En dan af en toe even rustig aan.wrote:Jaa het was wel superrr warm, maja wij nederlanders hebben ook altijd wat te zeiken toch??? Gewoon afkoelen door lekker te zuipenwrote:Het was gewoon niet verstandig om vol los te gaan ook overdag. Echt veel te warm maar ik vond dat juist wel wat hebben, lekker in de zon en dan keihard beats, prima!Ik vond het iig een topfeestje!!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Qlimax 08!
edit: Q-Base 08.. hoe kan ik dat nou vergeten
edit: Q-Base 08.. hoe kan ik dat nou vergeten
Last edited by rummel on 10 Feb 2010 17:32, edited 1 time in total.
Black 2007, zany & vince waren toen echt geweldig !!!
-
FHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
Q-Base '09
GEWELDIG
Bunker Area 3 & Area 2 Landingstrip
GEWELDIG
Q-Base 2008
Wat een fucking ruig feest was dat zeg! Sindsdien toch wel altijd oordopjes in (Filterz*), niet normaal hoe f*cking hard de muziek daar stond
Geniaal feestje,, mooie herinneringen aan

Geniaal feestje,, mooie herinneringen aan
Qlimax 2007!
Was echt een geweldig feest, ben sindsdien echt verslaafd aan party's. Was toentertijd pas 16 haha, was bloednerveus toen ik naar binnen ging omdat ik bang was om op mn leeftijd gecontroleerd te worden en wilde t echt niet missen! Maar man wat een ervaring die nacht, nu sla ik bijna geen enkel feestje meer over!!
Was echt een geweldig feest, ben sindsdien echt verslaafd aan party's. Was toentertijd pas 16 haha, was bloednerveus toen ik naar binnen ging omdat ik bang was om op mn leeftijd gecontroleerd te worden en wilde t echt niet missen! Maar man wat een ervaring die nacht, nu sla ik bijna geen enkel feestje meer over!!
IK ben ook sinds 28 Januari 16.
Men eerste Hardstyle feest word denkik DJ Zany @ Dance Night Hengelo. (hij draait dan in Disco Empire NY)
En dan 15 Mei Fantasy Island.
Men eerste Hardstyle feest word denkik DJ Zany @ Dance Night Hengelo. (hij draait dan in Disco Empire NY)
En dan 15 Mei Fantasy Island.
in de splinter in venlo geloof ik
Feestbeesten
Heatzone
In-Phase
2Harderstyles
.Scorpion
Anathema
Brainlock
d'Stylerz
Nefarious Force
Ryfle
The Vision
was de line up
11 april 2009
Feestbeesten
Heatzone
In-Phase
2Harderstyles
.Scorpion
Anathema
Brainlock
d'Stylerz
Nefarious Force
Ryfle
The Vision
was de line up
11 april 2009
-
PHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Eerste feestje was Scantraxx on tour in OUtland begin 2008, echte grote feestje was Scantraxx 04-10-08 in de HMH.
Headhunterz @ Outland, 24-10-2009 was mn eerste feest, maar die was aardig klein.
Mijn eerste grote en wat bekendere was Qountdown!:D
Mijn eerste grote en wat bekendere was Qountdown!:D
Mijn eerste was Reverze 2009
Was toen eigelijk nog meer voor de jump, kende toen headhunterz ja:D
Maar toen ik daar buiten kwam... jezus wat was die hardstyle veel vetter dan die jumpshit
Vanaf toen ongeveer overgeschakelt naar hardstyle...
en nu hardstyle addict!
Was toen eigelijk nog meer voor de jump, kende toen headhunterz ja:D
Maar toen ik daar buiten kwam... jezus wat was die hardstyle veel vetter dan die jumpshit
Vanaf toen ongeveer overgeschakelt naar hardstyle...
en nu hardstyle addict!
Eerste feest met wat bekendere dj's was Conquest @ highstreet (24-12-2008)... was voorheen ook al vaker in die discotheek geweest maar toen draaide steeds de resident (mark with a k)
line up was:
Headhunterz
Korsakoff
Coone
Noisecontrollers
Marcky
Pat B
Men eerste grote Outdoor festival was summerfestival 2009
Is tot nu toe nog altijd mijn beste feest
benieuwd of reverze dit volgende week zal overtreffen 
line up was:
Headhunterz
Korsakoff
Coone
Noisecontrollers
Marcky
Pat B
Men eerste grote Outdoor festival was summerfestival 2009
In Qontrol 2008
Daarvoor alleen nog MOH en Thunderdome 2007
Daarvoor alleen nog MOH en Thunderdome 2007
-
R
- 6 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
Summerfestival 2007 , wanneer the prophet de boxen kapot speelde :p
Sensation Black 2004, was net 18 geworden...Maar gelijk verkocht 
-
R
- 2 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Mysteryland 2009 Qdance stage, telt dat ook?
Ik ging dr eigenlijk meer heen voor mainstage en dirty dutch, kwam langs QDance en dat zag er toch wel interessant uit. Ben de hele dag nergens anders meer geweest
Ik ging dr eigenlijk meer heen voor mainstage en dirty dutch, kwam langs QDance en dat zag er toch wel interessant uit. Ben de hele dag nergens anders meer geweest
Me eerste feestje was headhunterz in starlight 2007.
maar me eerste grote feest was free festival 2009
maar me eerste grote feest was free festival 2009
Illegal Vibes outdoor 2006
http://partyflock.nl/party/60587:Illega ... tdoor.html
Wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten. Luisterde eigenlijk alleen maar hardcore. Meerendeel van de tijd toch doorgebracht bij de hardstyle stage.
Was leuk, maar het heeft aan het einde van de dag flink geregend. Was een grote modderpoel op het einde.
http://partyflock.nl/party/60587:Illega ... tdoor.html
Wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten. Luisterde eigenlijk alleen maar hardcore. Meerendeel van de tijd toch doorgebracht bij de hardstyle stage.
Was leuk, maar het heeft aan het einde van de dag flink geregend. Was een grote modderpoel op het einde.
Ik word in maart pas 18 en ga dan naar Defqon 1, dit wordt het eerste grote feest waar ik heenga,
voor de rest ben ik wel eens in Tankens Balkbrug geweest ook leuk.
En vanaf dit jaar komt er in Podium Hardenberg elke maand een HS DJ
voor de rest ben ik wel eens in Tankens Balkbrug geweest ook leuk.
En vanaf dit jaar komt er in Podium Hardenberg elke maand een HS DJ
Mijn eerste was Reverze 2009 toen Q-Base 2009 en dat ging hard
Morgen lekker los gaan @ Reverze 2010
Morgen lekker los gaan @ Reverze 2010
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
eerste echte grote was xqlusive zany