Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
maarten1410 schreef:
Het was gewoon niet verstandig om vol los te gaan ook overdag. Echt veel te warm maar ik vond dat juist wel wat hebben, lekker in de zon en dan keihard beats, prima!

Jaa het was wel superrr warm, maja wij nederlanders hebben ook altijd wat te zeiken toch??? Gewoon afkoelen door lekker te zuipen :beer: Ik vond het iig een topfeestje!!

Inderdaad, altijd zeiken, heb ook mensen bijna de hele dag op dezelfde plek in de schaduw zien zitten. Sufkutten, gewoon flesje water erbij of wat dan ook en gaan! En dan af en toe even rustig aan.

Tja, het is net wat je er zelf van maakt he
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax 2010 :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 01:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qlimax 08!

edit: Q-Base 08.. hoe kan ik dat nou vergeten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black 2007, zany & vince waren toen echt geweldig !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 15:29 
 
Hardtraxx Newbie

Q-Base '09

GEWELDIG :love: Bunker Area 3 & Area 2 Landingstrip
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Base 2008 :woot: Wat een fucking ruig feest was dat zeg! Sindsdien toch wel altijd oordopjes in (Filterz*), niet normaal hoe f*cking hard de muziek daar stond :P

Geniaal feestje,, mooie herinneringen aan :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlimax 2007!
Was echt een geweldig feest, ben sindsdien echt verslaafd aan party's. Was toentertijd pas 16 haha, was bloednerveus toen ik naar binnen ging omdat ik bang was om op mn leeftijd gecontroleerd te worden en wilde t echt niet missen! Maar man wat een ervaring die nacht, nu sla ik bijna geen enkel feestje meer over!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Base 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 00:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

IK ben ook sinds 28 Januari 16.
Men eerste Hardstyle feest word denkik DJ Zany @ Dance Night Hengelo. (hij draait dan in Disco Empire NY)
En dan 15 Mei Fantasy Island.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

in de splinter in venlo geloof ik

Feestbeesten
Heatzone
In-Phase
2Harderstyles
.Scorpion
Anathema
Brainlock
d'Stylerz
Nefarious Force
Ryfle
The Vision

was de line up ^^

11 april 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 10:43 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste feestje was Scantraxx on tour in OUtland begin 2008, echte grote feestje was Scantraxx 04-10-08 in de HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz @ Outland, 24-10-2009 was mn eerste feest, maar die was aardig klein.
Mijn eerste grote en wat bekendere was Qountdown!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn eerste was Reverze 2009
Was toen eigelijk nog meer voor de jump, kende toen headhunterz ja:D
Maar toen ik daar buiten kwam... jezus wat was die hardstyle veel vetter dan die jumpshit
Vanaf toen ongeveer overgeschakelt naar hardstyle...
en nu hardstyle addict!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

X-Qlusive HHZ was mijn eerste feest ,, :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste feest met wat bekendere dj's was Conquest @ highstreet (24-12-2008)... was voorheen ook al vaker in die discotheek geweest maar toen draaide steeds de resident (mark with a k) :)

line up was:
Headhunterz
Korsakoff
Coone
Noisecontrollers
Marcky
Pat B

Men eerste grote Outdoor festival was summerfestival 2009 :P Is tot nu toe nog altijd mijn beste feest :yay: benieuwd of reverze dit volgende week zal overtreffen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In Qontrol 2008

Daarvoor alleen nog MOH en Thunderdome 2007
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 18:36 
 
Hardtraxx Newbie

Summerfestival 2007 , wanneer the prophet de boxen kapot speelde :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sensation Black 2004, was net 18 geworden...Maar gelijk verkocht :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 20:22 
 
Hardtraxx Newbie

Mysteryland 2009 Qdance stage, telt dat ook?

Ik ging dr eigenlijk meer heen voor mainstage en dirty dutch, kwam langs QDance en dat zag er toch wel interessant uit. Ben de hele dag nergens anders meer geweest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 20:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Me eerste feestje was headhunterz in starlight 2007.
maar me eerste grote feest was free festival 2009 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

defqon 2007 xd :') was echt vet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Illegal Vibes outdoor 2006

http://partyflock.nl/party/60587:Illega ... tdoor.html

Wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten. Luisterde eigenlijk alleen maar hardcore. Meerendeel van de tijd toch doorgebracht bij de hardstyle stage.
Was leuk, maar het heeft aan het einde van de dag flink geregend. Was een grote modderpoel op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 09:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik word in maart pas 18 en ga dan naar Defqon 1, dit wordt het eerste grote feest waar ik heenga,
voor de rest ben ik wel eens in Tankens Balkbrug geweest ook leuk.
En vanaf dit jaar komt er in Podium Hardenberg elke maand een HS DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn eerste was Reverze 2009 toen Q-Base 2009 en dat ging hard
Morgen lekker los gaan @ Reverze 2010 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 17:35 
 
Hardtraxxer

eerste echte grote was xqlusive zany :yay: :beer:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen