Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
eergisteren: Hard Bass za 6 februari 2010

Night of the Dj's · New Years Edition za 9 januari 2010

Night of the Dj's · Dutch Bass Masters za 5 december 2009

Masters Of Hardcore za 7 november 2009

Night of the Dj's · The Special Edition zeer goed za 3 oktober 2009

Q-BASE · Did it really happen? geweldig za 12 september 2009

S.W.A.T. zeer goed za 6 juni 2009

Free Festival 10 years anniversary weekender · Harder Styles goed za 6 juni 2009

Night of the Dj's · The Invasion zeer goed za 2 mei 2009

Night of the Dj's · Dutch Bass rules zeer goed za 4 april 2009

Night of the Dj's · The Evolution goes on zeer goed za 7 maart 2009

Hard Bass goed za 14 februari 2009

Night of the Dj's · Italian heroes za 7 februari 2009

Night of the Dj's · The Ultimate New Years Battle zeer goed za 3 januari 2009

Night of the Dj's · Zany the Fusion of Sound geweldig za 6 december 2008

Qlimax · 2008 zeer goed za 22 november 2008

Night of the Dj's · The Mystery Edition onvoldoende za 1 november 2008

Night of the Dj's · The Special Edition zeer goed za 4 oktober 2008

Q-BASE · From daylight into Darkness geweldig za 30 augustus 2008

Hardcore Empire · Back by dope demand goed vr 28 maart 2008

Night of the Dj's · Scantraxx S.W.A.T. · Scantraxx World Artist Tour za 2 februari 2008

Night of the Dj's · Daniele Mondello Italian Vendetta World Tour za 3 november 2007

Night of the Dj's · Brennan Heart vs Promo zeer goed za 14 april 2007

Hardcore Revival vs Armageddon zeer goed vr 16 maart 2007


Hardcore Revival was toen in Takens, ik met mn broertje heen, hele avond als een gek stampen hakken gek doen, haha
Dag erna voetballen, nee te laat allebei :P

Maar eigenlijk eerste grote feest dus Q-Base 2008, en dat was echt gruwelijk wijs. Was echt vet, dik vermaakt toen daar :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon.1 2009 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Atraxisz schreef:
Ben ook nooit naar een echte grote party geweest, maar me eerste keer was volgens mij D-Block & S-Te-Fan @ Dieka Markelo 2008, toen bijna elke maand erheen, maar nu is het er altijd heel rustig :/

Aankomend weekend dan?
Technoboy :D


Neeh, niemand van me kameraden gaan mee en ik ga in mijn eigen dorp carnaval vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Qontinent 2008
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

rich schreef:
Mijn eerste wordt Rebirth en twee weken later In Qontrol :P


rebirth wordt dik!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 18:11 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste echte feestje was Bass Events outdoor 2007 , tent feestjes en feestjes in de zino tel ik dan niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mij eerste feest was BLACK Belgium vorig jaar.
geniaal was dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste echt echte feest was Ground Zero Festival 2006, wat een puinhoop >.< Er liep gewoon zwart snot uit me neus aan het eind, door al dat opvliegende zand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Eerste echt echte feest was Ground Zero Festival 2006, wat een puinhoop >.< Er liep gewoon zwart snot uit me neus aan het eind, door al dat opvliegende zand.

Zoals het hoort xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, heb nog een hoop strand/zand feestjes meegemaakt maar dit sloeg echt alles :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste feestje was Qlimax 2006! Een van de betere de afgelopen jaren ^^
maarten1410 schreef:
Nou, heb nog een hoop strand/zand feestjes meegemaakt maar dit sloeg echt alles :')


Emporium ook altijd bende!(behalve vorig jaar dan) Decibel in 2007 dacht! dat was pas een bende! Pis stroomde gewoon echt overal langs en over de "looproute" En sommige plekken kon je gewoon bijna niet lopen door al die pis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn 1e feest was impulz in de Brabant hallen in 2003 dacht ik
in de grote zaal hing zon grote witte baby ofzo boven de vloer
was dikke party
Dana in de line up
aan het einde buzz fuzz
was dik stampen toen
dat waren pas feesten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Eerste feestje was Qlimax 2006! Een van de betere de afgelopen jaren ^^
maarten1410 schreef:
Nou, heb nog een hoop strand/zand feestjes meegemaakt maar dit sloeg echt alles :')


Emporium ook altijd bende!(behalve vorig jaar dan) Decibel in 2007 dacht! dat was pas een bende! Pis stroomde gewoon echt overal langs en over de "looproute" En sommige plekken kon je gewoon bijna niet lopen door al die pis xd

Emporium vorig jaar was prima inderdaad, behalve dat je bijna op je muil ging door al die pallets die bij het begin lagen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn eerste hardstylefeestjes waren heartbeat en ignition...kleine feestjes in een discotheekje!
Mn eerste grote feestje was headliner!! Toen liep ik zelf nog op mn nikes rond...lekker fout :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Mijn eerste hardstylefeestjes waren heartbeat en ignition...kleine feestjes in een discotheekje!
Mn eerste grote feestje was headliner!! Toen liep ik zelf nog op mn nikes rond...lekker fout :lol:

FAIL!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/141319:Hard_Nature.html dit was volgens mij mijn eerste hardstyle feest?

maar mn grootste is qlimax 09 geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:48 
 
Donateur

Fantasy Island in mei dit jaar word mn 1e echte 'grote' feest
verder een paar keer NOTD in Takens en Army Of Hardcore paar keer in Dijk
verder al wel vaak via radio hele feesten mee zitten luisteren :P
1e x dat ik op een feest HC/HS hoorde was feestweek gramsbergen voor de HC & Dijk voor de HS maarjah dat aws dan 3 tracks op de hele avond
dit jaar trouwens ook nog DefQon. 1 & (misschien) Decibel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Fantasy Island in mei dit jaar word mn 1e echte 'grote' feest
verder een paar keer NOTD in Takens en Army Of Hardcore paar keer in Dijk
verder al wel vaak via radio hele feesten mee zitten luisteren :P
1e x dat ik op een feest HC/HS hoorde was feestweek gramsbergen voor de HC & Dijk voor de HS maarjah dat aws dan 3 tracks op de hele avond
dit jaar trouwens ook nog DefQon. 1 & (misschien) Decibel! :thumbsup:

decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:54 
 
Donateur

LoesJ schreef:
frankhardenberg schreef:
Fantasy Island in mei dit jaar word mn 1e echte 'grote' feest
verder een paar keer NOTD in Takens en Army Of Hardcore paar keer in Dijk
verder al wel vaak via radio hele feesten mee zitten luisteren :P
1e x dat ik op een feest HC/HS hoorde was feestweek gramsbergen voor de HC & Dijk voor de HS maarjah dat aws dan 3 tracks op de hele avond
dit jaar trouwens ook nog DefQon. 1 & (misschien) Decibel! :thumbsup:

decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!! :thumbsup:

haha oke dan :P
dus dan zie ik je daar wel? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
LoesJ schreef:
frankhardenberg schreef:
Fantasy Island in mei dit jaar word mn 1e echte 'grote' feest
verder een paar keer NOTD in Takens en Army Of Hardcore paar keer in Dijk
verder al wel vaak via radio hele feesten mee zitten luisteren :P
1e x dat ik op een feest HC/HS hoorde was feestweek gramsbergen voor de HC & Dijk voor de HS maarjah dat aws dan 3 tracks op de hele avond
dit jaar trouwens ook nog DefQon. 1 & (misschien) Decibel! :thumbsup:

decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!! :thumbsup:

haha oke dan :P
dus dan zie ik je daar wel? :yay:

zeker, we gingen zelfs expres dan niet met vriendinnen op vakantie omdat we perse naar decibel willen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

defqon 2007 :love:

daarna qlimax 2007 en inqontrol 2008 enz enz enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel was voor mij zelfs HET feest van 2009, alleen al omdat ze 3/4 van het geld dat je betaald voor een kaartje gebruiken voor het vuurwerk :love:

En het geluid is ook altijd belachelijk goed. Maar eerst Emporium!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:02 
 
Donateur

frankhardenberg schreef:
LoesJ schreef:
frankhardenberg schreef:
Fantasy Island in mei dit jaar word mn 1e echte 'grote' feest
verder een paar keer NOTD in Takens en Army Of Hardcore paar keer in Dijk
verder al wel vaak via radio hele feesten mee zitten luisteren :P
1e x dat ik op een feest HC/HS hoorde was feestweek gramsbergen voor de HC & Dijk voor de HS maarjah dat aws dan 3 tracks op de hele avond
dit jaar trouwens ook nog DefQon. 1 & (misschien) Decibel! :thumbsup:

decibel is echt top! al drie jaar geweest en was ieder jaar super!!! :thumbsup:

haha oke dan :P
dus dan zie ik je daar wel? :yay:
zeker, we gingen zelfs expres dan niet met vriendinnen op vakantie omdat we perse naar decibel willen :bomb:

nice ik zit toch in de 2e week al op vakantie en die andere week plannen we in de vakantie pas in dus dat word nice! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Q-Base 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Decibel
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen