TryBeforeYouDie 2008
TimeOut Gemert
HS, HC en nog een herrie-zaal; was heerlijk!
TimeOut Gemert
HS, HC en nog een herrie-zaal; was heerlijk!
doet ie goed!wrote:Mijn eerste grote feest was gister Hardbass.
Verder wat kleine feestjes, en Night of the dj's @ Takens.
Zeker zekerwrote:doet ie goed!wrote:Mijn eerste grote feest was gister Hardbass.
Verder wat kleine feestjes, en Night of the dj's @ Takens.
2 van me vrienden gister ook op eerste feestje, en ze vonden het vet hoor
alleen was eentje zo moe dat ie moest gaan zitten :S
en ik maar vol blijven houden dat je het eruit moet stampen!
Hahahaha, dat zou wel heel droog zijn! Geniale gedachtegang eigenlijk..wrote:Intents Festival 2008, toen dacht ik nog dat alleen de DJ's waar LIVE achter stond op de lineup, dat die zouden komen draaien, en van de andere artiesten waar het niet achter stond dat ze gewoon een CD'tje op zouden zetten ofzo
Ik vond 2007 maar tegenvallen in vergelijking met wat ik had gezien op de DVD van 2006wrote:Qlimax '07. Mooi feestje was het he Jor-D?
Brennan Heart toendertijd nog de held van de avond! TBY was toen ook gaaf.
Kijk dat zijn de echte!wrote:Mijn eerste grote feest was de allereerste Q-base in 2004. ( Met et vliegtuig)
Ah ja nouja - ik had die DVD nog niet echt vaak gezien. Wist ook niet helemaal wat ik moest verwachten! En om dan echt een show als die van qlimax te krijgen.. Heerlijkwrote:Ik vond 2007 maar tegenvallen in vergelijking met wat ik had gezien op de DVD van 2006wrote:Qlimax '07. Mooi feestje was het he Jor-D?
Brennan Heart toendertijd nog de held van de avond! TBY was toen ook gaaf.
Dat duistere sfeertje van 2006 trok mij juist aan, en 2007 was totaal niet zoDat vond ik jammer
hij is ook nog maar 17 hewrote:En dat is hier mod?wrote:Qlimax 2009