Mijn eerste was ook Takens. De Scantraxx SWAT op 2 feb 2008. Met A-lusion & Hhz & The Prophet ik was toen 15. Echt super avond gehad, voormij heeft Takens dat maar 1x overtroffen, dat was met De Fusion Of Sound Tour jaar later.
Mijn eerste "grote" feest was Fantasy Island, met een vrij goede Line-up voor relatief weinig geld. Kort daarna op mn 17e naar Defqon.1 (2009 dus), dat was een soort van droom die uitkwam echt super dag gehad. Daarna alleen nog naar (afgelopen) Qlimax geweest, ook super avond gehad, kan deze avonden ook niet vergelijken, zijn ook heel verschillend

.
In Qontrol 2010 word mn eerste legale 18+ feest. Heb hier heel erg hoge verwachtingen van
