Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:27 
 

TryBeforeYouDie 2008
TimeOut Gemert :)

HS, HC en nog een herrie-zaal; was heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

X-Qlusive Showtek! :loving: nog steeds mijn beste feest ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardbass 2006 in silverdome

nog steeds 1 van de betere feesten waar k geweest ben :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste grote feest was gister Hardbass.
Verder wat kleine feestjes, en Night of the dj's @ Takens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 17:09 
 

flevoboys schreef:
Mijn eerste grote feest was gister Hardbass.
Verder wat kleine feestjes, en Night of the dj's @ Takens.

doet ie goed!
2 van me vrienden gister ook op eerste feestje, en ze vonden het vet hoor :P
alleen was eentje zo moe dat ie moest gaan zitten :S
en ik maar vol blijven houden dat je het eruit moet stampen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gigadance 2007, maar was toen nog niet echt heel groot.

Daarna naar In-Qontrol 2008
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:28 
 
Hardtraxxer

Defqon 2007 toen ik 16 was. vergeet ik nooit meer die eindset van the prophet(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste was ook Takens. De Scantraxx SWAT op 2 feb 2008. Met A-lusion & Hhz & The Prophet ik was toen 15. Echt super avond gehad, voormij heeft Takens dat maar 1x overtroffen, dat was met De Fusion Of Sound Tour jaar later.


Mijn eerste "grote" feest was Fantasy Island, met een vrij goede Line-up voor relatief weinig geld. Kort daarna op mn 17e naar Defqon.1 (2009 dus), dat was een soort van droom die uitkwam echt super dag gehad. Daarna alleen nog naar (afgelopen) Qlimax geweest, ook super avond gehad, kan deze avonden ook niet vergelijken, zijn ook heel verschillend :P.

In Qontrol 2010 word mn eerste legale 18+ feest. Heb hier heel erg hoge verwachtingen van :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
flevoboys schreef:
Mijn eerste grote feest was gister Hardbass.
Verder wat kleine feestjes, en Night of the dj's @ Takens.

doet ie goed!
2 van me vrienden gister ook op eerste feestje, en ze vonden het vet hoor :P
alleen was eentje zo moe dat ie moest gaan zitten :S
en ik maar vol blijven houden dat je het eruit moet stampen!


Zeker zeker :D . Ik heb gewoon een aantal keer de tribune opgezocht , zodat je daarna weer kon rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:02 
 

Qlimax '07. Mooi feestje was het he Jor-D?

Brennan Heart toendertijd nog de held van de avond! TBY was toen ook gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intents Festival 2008, toen dacht ik nog dat alleen de DJ's waar LIVE achter stond op de lineup, dat die zouden komen draaien, en van de andere artiesten waar het niet achter stond dat ze gewoon een CD'tje op zouden zetten ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Intents Festival 2008, toen dacht ik nog dat alleen de DJ's waar LIVE achter stond op de lineup, dat die zouden komen draaien, en van de andere artiesten waar het niet achter stond dat ze gewoon een CD'tje op zouden zetten ofzo :lol:


Hahahaha, dat zou wel heel droog zijn! Geniale gedachtegang eigenlijk.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Qlimax '07. Mooi feestje was het he Jor-D?

Brennan Heart toendertijd nog de held van de avond! TBY was toen ook gaaf.


Ik vond 2007 maar tegenvallen in vergelijking met wat ik had gezien op de DVD van 2006 :P

Dat duistere sfeertje van 2006 trok mij juist aan, en 2007 was totaal niet zo :P Dat vond ik jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:47 
 
Hardtraxx Addict

Mijn eerste grote feest was de allereerste Q-base in 2004. ( Met et vliegtuig :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Mijn eerste grote feest was de allereerste Q-base in 2004. ( Met et vliegtuig :thumbsup: )


Kijk dat zijn de echte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Intents 2008 was volgens mij mijn eerste, daarna nog heel wat twisted, fusion ansarat en dat soort feesten meegepakt. Echt super die eerste keer ging helemaal uit mijn plaat :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

http://partyflock.nl/party/163946:Harder.html

20 maart BLACK :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/128504:Harde ... randt.html

Toen waren we 16, allemaal moeilijk doen om binnen te komen. Mochten we nog voor omdat wij daar kaartjes kochten en de rest e-tickets had xd

Verder was eerste grote feest Qlimax 2008 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:45 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste wordt Rebirth en twee weken later In Qontrol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax 2009 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Qlimax 2009 :$


En dat is hier mod? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 01:58 
 

Jor-D schreef:
Nazale schreef:
Qlimax '07. Mooi feestje was het he Jor-D?

Brennan Heart toendertijd nog de held van de avond! TBY was toen ook gaaf.


Ik vond 2007 maar tegenvallen in vergelijking met wat ik had gezien op de DVD van 2006 :P

Dat duistere sfeertje van 2006 trok mij juist aan, en 2007 was totaal niet zo :P Dat vond ik jammer


Ah ja nouja - ik had die DVD nog niet echt vaak gezien. Wist ook niet helemaal wat ik moest verwachten! En om dan echt een show als die van qlimax te krijgen.. Heerlijk ;)
The Power Of The Mind! Voor een eerst feestje, en als je zoiezo nog geen 'kenner' was, was het een vet feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 09:51 
 
Hardtraxxer

Hardbass 29-10-2005, Utrecht Jaarbeurs
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qlimax 2008,

Jammer genoeg voldeed het niet aan mijn verwachtingen...
Gelukkig was 2009 geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:52 
 

Mol schreef:
oostzaner schreef:
Qlimax 2009 :$


En dat is hier mod? :P

hij is ook nog maar 17 he ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen