Tatanka @ Radstake was voor mij de eerste keer dat ik een DJ live heb horen spelen.
Kerst 2007 was dat dacht ik. Ontzettend veel DJ's bij Radstake op zien treden, ook 1 keer DBSTF bij Dieka.
Toen hoorde ik voor het eerst Music Made Addict, was helemaal gek van dat nummer.
Eerste echte Hardstyle-feest was DefQon.1 2010, vooral Digital Punk, B-Front en Beat Providers & A2 waren fucking goed.
En 2 weken geleden was ik er ook bij in Weeze, was ook een geniaal feestje!
Alleen de timetable was beroerd! B-Front/Alphaverb/Ran-D & A2 tegelijk
Is meer een levensverhaal geworden zie ik

Grappig, ben ook erg vaak bij Radstake geweest, bij Prophet, Pitcher kan op dit moment even niet op alle namen komen.