Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
flevoboys schreef:
JP Hardstyle schreef:
Hardbass 2010, was toen 16 haha :P
maar wat een feest zeg, nog steeds niet overtroffen ook al kwam 10 Years wel in de buurt :loving:


Dan zeg ik goed bezig dat je die als eerst meepakt, gruwelijk feest!


Jah ik had ook niet eens super hoge verwachtingen, die had ik meer voor In Qontrol waar ik ook al zeker heen ging, maar dit was gewoon veel beter :love:
inqontrol was ook niet slecht overigens ;)


Haha mooi, was ook mijn 1e grote feest :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 23:33 
 

Mijn eerste grote feest was MoH Design The Future bagin 2009 toen was ik 15 :P (Overigens geen Hardstyle feest.)
Defqon 2010 No Time To Waste heeft dit overtroffen, was een super ervaring :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 23:36 
 

Daveytl schreef:
Tatanka @ Radstake was voor mij de eerste keer dat ik een DJ live heb horen spelen.
Kerst 2007 was dat dacht ik. Ontzettend veel DJ's bij Radstake op zien treden, ook 1 keer DBSTF bij Dieka.
Toen hoorde ik voor het eerst Music Made Addict, was helemaal gek van dat nummer.
Eerste echte Hardstyle-feest was DefQon.1 2010, vooral Digital Punk, B-Front en Beat Providers & A2 waren fucking goed.
En 2 weken geleden was ik er ook bij in Weeze, was ook een geniaal feestje!
Alleen de timetable was beroerd! B-Front/Alphaverb/Ran-D & A2 tegelijk :thumbdown:

Is meer een levensverhaal geworden zie ik :P

Grappig, ben ook erg vaak bij Radstake geweest, bij Prophet, Pitcher kan op dit moment even niet op alle namen komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:02 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Alleen de timetable was beroerd! B-Front/Alphaverb/Ran-D & A2 tegelijk :thumbdown:

Dit meen je niet, ik denk dat ik helemaal gek zou worden al zou ik die keuzen maken.
Cyrildales schreef:
Mijn eerste grote feest was MoH Design The Future bagin 2009

Design the future voor mij ook ^^ Beste moh die nog heb gehad.
Me eerste hardstyle feest was ehmm.. Fantasy island. maar Decibel 2010 was et bruutst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:06 
 
Hardtraxx Newbie

Emporium 2008 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black '08 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:46 
 
Hardtraxxer

Black 2010. Die afsluiting van Noize Suppressor LIVE vergeet ik nooit meer, had kramp in mn poten, maar heb alles gegeven! :evil:

Was wel al lang 18, maar had eigenlijk geen vrienden die ooit mee wouden naar een feest. Ben daarna nog naar Q-Base geweest en ik moet zeggen dat dat Black met afstand heeft overtroffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:51 
 
Artiest

voor t eerst hardstyle avondje was HHZ @ Dieka Markelo in... 2008

Daarna nog vaker naar dieka geweest voor o.a.


Frontliner, The Prophet, Noisecontrollers, Showtek en nog een aantal

eerste grote feest was Hardbass 2010 en ben ook naar Decibel 2010 geweest, beide staan gewoon op het "what to do" lijstje van 2011 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:35 
 

Skedoedelefloeps schreef:
voor t eerst hardstyle avondje was HHZ @ Dieka Markelo in... 2008

Daarna nog vaker naar dieka geweest voor o.a.


Frontliner, The Prophet, Noisecontrollers, Showtek en nog een aantal

eerste grote feest was Hardbass 2010 en ben ook naar Decibel 2010 geweest, beide staan gewoon op het "what to do" lijstje van 2011 :D

Ik ben ook een keer in Dieka geweest maar dat was bij de Bass Modulators. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyrildales schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
voor t eerst hardstyle avondje was HHZ @ Dieka Markelo in... 2008

Daarna nog vaker naar dieka geweest voor o.a.


Frontliner, The Prophet, Noisecontrollers, Showtek en nog een aantal

eerste grote feest was Hardbass 2010 en ben ook naar Decibel 2010 geweest, beide staan gewoon op het "what to do" lijstje van 2011 :D

Ik ben ook een keer in Dieka geweest maar dat was bij de Bass Modulators. :P


haha ik ben ok bij Bass Modulators geweest:P...en zn beetje alle andere artiesten iin Dieka:P...kwoon er half uurtje fietsen vanaf:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:14 
 
Artiest

donkeyrollers schreef:
Cyrildales schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
voor t eerst hardstyle avondje was HHZ @ Dieka Markelo in... 2008

Daarna nog vaker naar dieka geweest voor o.a.


Frontliner, The Prophet, Noisecontrollers, Showtek en nog een aantal

eerste grote feest was Hardbass 2010 en ben ook naar Decibel 2010 geweest, beide staan gewoon op het "what to do" lijstje van 2011 :D

Ik ben ook een keer in Dieka geweest maar dat was bij de Bass Modulators. :P


haha ik ben ok bij Bass Modulators geweest:P...en zn beetje alle andere artiesten iin Dieka:P...kwoon er half uurtje fietsen vanaf:P


ben vroeger heel vaak naar dieka geweest, binnekort weer dikke line-up daar:

29 oktober:
D-Block & S-te-Fan
Deepack
B-Front
Ran-D
MC: Da Syndrome

ok t is misschien zo'n rijtje zoals je op de basisschool kreeg van, welke hoort niet in het rijtje thuis :whistle:
maar dat is wel een hele dikke avond, ben er al heel lang niet meer geweest, m'n laatste bezoek was, zany (die toen trouwens heel erg tegenviel) de vriendegroep zei altijd nee we zijn allemaal 18 we gaan niet meer naar dieka, maar voor zo'n avond, ja.. denk ik dat we toch maar eens erheen gaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die line-up is idd heel erg vet:P...ga idd overwegen om erook heen te gaan:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:05 
 

Ziet er idd niet slecht uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

Black 2008 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:

ben vroeger heel vaak naar dieka geweest, binnekort weer dikke line-up daar:

29 oktober:
D-Block & S-te-Fan
Deepack
B-Front
Ran-D
MC: Da Syndrome

ok t is misschien zo'n rijtje zoals je op de basisschool kreeg van, welke hoort niet in het rijtje thuis :whistle:
maar dat is wel een hele dikke avond, ben er al heel lang niet meer geweest, m'n laatste bezoek was, zany (die toen trouwens heel erg tegenviel) de vriendegroep zei altijd nee we zijn allemaal 18 we gaan niet meer naar dieka, maar voor zo'n avond, ja.. denk ik dat we toch maar eens erheen gaan :$

Ich bin dabei!
20 minuutjes fietsen!
Da Syndrome ff de groetjes doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BLACK 2008 en die blijft onovertroffen! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:57 
 
Artiest

Parvuz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

ben vroeger heel vaak naar dieka geweest, binnekort weer dikke line-up daar:

29 oktober:
D-Block & S-te-Fan
Deepack
B-Front
Ran-D
MC: Da Syndrome

ok t is misschien zo'n rijtje zoals je op de basisschool kreeg van, welke hoort niet in het rijtje thuis :whistle:
maar dat is wel een hele dikke avond, ben er al heel lang niet meer geweest, m'n laatste bezoek was, zany (die toen trouwens heel erg tegenviel) de vriendegroep zei altijd nee we zijn allemaal 18 we gaan niet meer naar dieka, maar voor zo'n avond, ja.. denk ik dat we toch maar eens erheen gaan :$

Ich bin dabei!
20 minuutjes fietsen!
Da Syndrome ff de groetjes doen. :P


ja precies, lijkt mij toch wel dikke partij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

summerfestival 2007 :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUSION :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn eerste echte hardstylefeestje was Hardstyle Motherfuckers in Zak, met Scope DJ, Davide Sonar en A-lusion.

Mijn eerste echte festival was Elementz 2010, wat een topfeest :D

Mijn eerste ECHTE feest wat er toe doet wordt Qlimax 2010 :D kan niet wachten :woot:

Eigenlijk had dat Qlimax 2009 moeten zijn maar door fouten van Q-dance kon ik naar mn kaarten fluiten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 16:04 
 
Hardtraxxer

De eerste editie van Q-BASE in 2004 was mijn eerste. Daarna geen editie meer gemist :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Summerfestival 2009, en erna BLACK 2010 volgesmij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard Bass 2010, en daarna nog veel andere, maar hijs nog steeds niet overtroffen :love:
in de buurt kwamen fusion en feestfabriek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn eerste feest was Rebirth.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:13 
 
Hardtraxx Newbie

Q-Base 2009 :thumbsup:
Moet nog wel een tijd wachten op mijn legale feestje :$
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen