Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb dit jaar adrenaline gadaan :P

volgende word waarschijnlijk summerfestival 2011 :yay:
of heel misschien reverze die nu komt :innocent:
maar moet alleen mogen van mijn moeder want ik ben nog geen 16 :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:08 
 
Hardtraxxer

Wat ik me nu opeens bedenk, is dat ik nog geen feestje in nederland heb gehad :P

Black 2010 (Belgiƫ) en Q-Base 2010 (Duitsersland). Zal wel goedkomen feestje in nederland hoop ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:30 
 
Hardtraxx Newbie

Q-dance invites Scantraxx 2008 in de Heineken Music Hall ^^

Daarna kwamen ze in een snel tempo voorbij haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon 1 2008 was mn eerste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

Rebirth 2010 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 17:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kennes123 schreef:
Rebirth 2010 :)


Je allereerste echte Hardstyle feestje,

ben daar ook gweest en kan dat niet echt zo noemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 18:04 
 

JP Hardstyle schreef:
kennes123 schreef:
Rebirth 2010 :)


Je allereerste echte Hardstyle feestje,

ben daar ook gweest en kan dat niet echt zo noemen :D


Was anders wel een vette line-up hoor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Decibel 2009 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Qontrol 2010, was ook mn 17nde verjaardag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
In Qontrol 2010, was ook mn 17nde verjaardag ^^

Samen met mij. :) In Qontrol 2010 dus ook mijn eerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Base 2008.. Wat was dat een dik feestje :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:46 
 
Hardtraxxer

X-Qlusive Dj Luna (07-02-2004)
Beste feest ooit meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Q-Stylerzz schreef:
X-Qlusive Dj Luna (07-02-2004)
Beste feest ooit meteen.

Baal dat ik nooit bij zulke feestjes heb kunnen zijn. :/

Eerste kleine feestje: febr. 2008 Scantraxx SWAT in Takens.
Eerste grote feest: fantasy island / defqon.1 2009.

Zoals velen hier was (waren) mijn eerste feestjes ook niet legaal :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bassleader 2008:
Afbeelding

Deepack
Headhunterz vs Wildstylez
D-Block & S-te-Fan
Tatanka
Brennan Heart
Isaac
Noisecontrollers Live
Davide Sonar
A-lusion Live
Kold Konexion
Vicious D & Larsson
Hosted by MC Linez & MC LunaTick

Lekker was dat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twisted in Udenhout, 18 oktober 2010.

Dikke line-up

Frequencerz
AVIO Live
Ran-D
Frontliner
Toneshifterz
Loudness
Kevin Kaoss
Zentiments
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:49 
 

In Qontrol 2010. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz @ Outland op 24-10-2009 was het eerste feestje waar ik toen heen durfde te gaan, ik was net 17..

Voor de rest:
Qountdown 2009
Hard Bass 2010
Knock Out! 2010
B2BW: DBSTF 2010
In Qontrol 2010
Noisecontrollers 2010
Emporium 2010
Defqon.1 Festival 2010
Free Festival: The harder styles 2010
Dominator 2010
Decibel 2010
Mystery Land 2010
Q-Base 2010
Q-dance presents: Fusion 2010
D-Block & S-te-fan 2010
Qlimax 2010
Loudness 2010
Qountdown 2010

Heb kaarten liggen voor:
Paul Elstak's B-day bash 2011
Hard Bass 2011
Rebirth Festival 2011
Emporium 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeetje daar kom ik hoor haha Decibel 2002

http://partyflock.nl/party/1744:Decibel.html

Maar mijn eerste feest was Mysteryland 1999 in de Jaarbeurs Utrecht. De laatste Indoor. pupupu geweldig

http://partyflock.nl/party/546:Mystery_Land.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rollerman schreef:
Defqon 1 2008 was mn eerste :)


same here als het om grote feesten gaat! voor het eerst een hardstylefeest gehad ergens in 2006, discotheek Starlight Nijkerkerveen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantasy Island 2009 was mijn eerste ^^
Ik heb er nu intotaal 9 gehad :P

2de was mysteryland 2009
3de was Qlimax 2009
4de was Hardbass 2010
5de Knockout! 2010
6de Decibel 2010
7de Elements 2010
8ste Qdance presents: Fusion.
9de Qlimax 2010

10de word hardbass 2011
En omdat de 10de al weer is heb ik VIP besteld. ^^
Dit jaar zeker op 20 eindigen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardbass 2010. :worship: Kan niet wachten op hardbass 2011 :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 00:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
Jeetje daar kom ik hoor haha Decibel 2002

http://partyflock.nl/party/1744:Decibel.html

Maar mijn eerste feest was Mysteryland 1999 in de Jaarbeurs Utrecht. De laatste Indoor. pupupu geweldig

http://partyflock.nl/party/546:Mystery_Land.html


baas :worship:

Serotonine schreef:
Hardbass 2010. :worship: Kan niet wachten op hardbass 2011 :clap:


Same here :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Masters Of Hardcore: The Warrior Elite :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 01:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En hoeveel hardstyle kwam er langs op die avond?
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardBass 2009. Zou ook naar Qlimax 2008 gaan, maar 2 weken ervoor scheurde ik m'n kruisband en miniscus af. Jammer.

Sindsdien:

  • HardBass 2009
  • InQontrol 2009
  • Defqon.1 2009
  • Sensation White
  • Decibel 2009
  • X-Qlusive Holland
  • Qlimax 2009
  • Defqon.1 2010
  • De Q-Dance Feestfabriek
  • Decibel 2010
  • Q-Base 2010
  • Q-Dance Presents: Fusion
  • Thrillogy 2010
  • Qlimax 2010
  • Loudness
  • Qountdown 2010-2011

15 Q-Dance/B2S feesten tot dusver ^^
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen