Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
newbie PAGEEEE :D
sorry Inno

:lol:

Ik ben er vrij laat bij gekomen, dat weet ik :P

Was altijd een kleine kabouter, dus durfde niet voor m'n 18e te proberen vanwege geldgebrek :) En XQ-Showtek was 9 dagen na m'n 18e verjaardag...

Kon dus niet eerder :)

16+ feestjes in de buurt tel ik niet mee ;) En toen zat ik ook nog niet zodanig in de scene dat ik mezelf nu een kenner durf te noemen.

Ben daarna wel behoorlijk snel "bijgeschoold" moet ik zeggen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ging me niet om feesten hoor, maar meer om dat ding boven de avatars :lol:
in welk jaar je feesten hebt meegepakt maakt me niet zoveel uit hoor, je smaak is tenminste goed want je bent ook een early/rawstyle fan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt grote was Qontinent 2008 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
ging me niet om feesten hoor, maar meer om dat ding boven de avatars :lol:
in welk jaar je feesten hebt meegepakt maakt me niet zoveel uit hoor, je smaak ik tenminste goed want je bent ook een early/rawstyle fan toch?

:thumbup:
Early kan ik van genieten, ondanks dat ik amper wat van de periode heb meegekregen :( (Lang leve FearFM toendertijd voor mijn kennis van Early :love: )
Was nog nuchter op de feestfabriek tijdens Qlubtempo Parade en durf dat het fijnste deel van de avond te noemen :$ Met misschien het laatste deel Hardstyle daargelaten. Al die rauwe Fusion platen :oh: :drool:

Raw Hardstyle.. Tsja wat moet ik daar nou over zeggen... Zo hoort HARDstyle te zijn... :drool: :love: :bomb:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 07:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black 2009 was mn eerste feest, laatbloeier etc... :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik hier al een x heb gereageerd maar mijn eerste feesie was black 2007. Ik hoorde de hardstyle beats al op me af komen op de roltrap van mijn stadionetje en ik dacht jaaaaaaa NU gaat he beginnen :drool:

Ik loop naar binnen en zie een menigte als nooit te voren tergelijketijd op en neer gaan terwijl dana aan het knallen was en de lasers me al kwamen halen :loving: :loving: Mijn leven was begonnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

back2daparty schreef:
Ik weet niet of ik hier al een x heb gereageerd maar mijn eerste feesie was black 2007. Ik hoorde de hardstyle beats al op me af komen op de roltrap van mijn stadionetje en ik dacht jaaaaaaa NU gaat he beginnen :drool:

Ik loop naar binnen en zie een menigte als nooit te voren tergelijketijd op en neer gaan terwijl dana aan het knallen was en de lasers me al kwamen halen :loving: :loving: Mijn leven was begonnen :)


Haha, wat heb ej dat leuk verwoord. Alleen over dat stadionnetje valt me een beetje tegen.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 21:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Eerste eckte feest was Q-Base. Eerste feest waar een grote naam uit de hardstyle-wereld was, heb ik echt geen idee meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 23:17 
 
Hardtraxx Newbie

was meer jump tek A2B in Qubus oudenaarde :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 00:29 
 
Hardtraxx Newbie

haha lach maar maar dat was decibel en toen was ik 29 jaar :thumbsup: :woot: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn allereerste Hardstyle feest moet nog komen!!

Haha maar ben pas 15jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inqontrol 2008 en nog steeds niet overtroffen!! Wat een feest was dat zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Inqontrol 2008 en nog steeds niet overtroffen!! Wat een feest was dat zeg :love:

Eens, en ik was er niet eens bij :P Maar die livesets, J&W (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Inqontrol 2008 en nog steeds niet overtroffen!! Wat een feest was dat zeg :love:


Dat kun je wel zeggen, wat was die live act van Noisecontrollers vet toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Milán schreef:
Inqontrol 2008 en nog steeds niet overtroffen!! Wat een feest was dat zeg :love:


Dat kun je wel zeggen, wat was die live act van Noisecontrollers vet toen.

Joah!! Dat was heerlijk!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Graceland 2008

http://partyflock.nl/party/135065:Graceland.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hardbass 2010, was toen 16 haha :P
maar wat een feest zeg, nog steeds niet overtroffen ook al kwam 10 Years wel in de buurt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:39 
 
Hardtraxx Newbie

Intents 2010! was btw mooi feestje, was toen/ben nog steeds 16.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Hardbass 2010, was toen 16 haha :P
maar wat een feest zeg, nog steeds niet overtroffen ook al kwam 10 Years wel in de buurt :loving:


Dan zeg ik goed bezig dat je die als eerst meepakt, gruwelijk feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka @ Radstake was voor mij de eerste keer dat ik een DJ live heb horen spelen.
Kerst 2007 was dat dacht ik. Ontzettend veel DJ's bij Radstake op zien treden, ook 1 keer DBSTF bij Dieka.
Toen hoorde ik voor het eerst Music Made Addict, was helemaal gek van dat nummer.
Eerste echte Hardstyle-feest was DefQon.1 2010, vooral Digital Punk, B-Front en Beat Providers & A2 waren fucking goed.
En 2 weken geleden was ik er ook bij in Weeze, was ook een geniaal feestje!
Alleen de timetable was beroerd! B-Front/Alphaverb/Ran-D & A2 tegelijk :thumbdown:

Is meer een levensverhaal geworden zie ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echte grote was ook Hardbass 2010 als eerste (wou al eerder, maar dit werd me aangeraden)
Beste binnenfeest voor mij nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 13:27 
 
Hardtraxxer

Qlimax 2009! sindsdien helemaal verslaaft :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 13:49 
 

Masters of hardcore 15 jarig bestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax 2009! :thumbsup: Dit jaar weer Qlimaxxxxxx :D (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
JP Hardstyle schreef:
Hardbass 2010, was toen 16 haha :P
maar wat een feest zeg, nog steeds niet overtroffen ook al kwam 10 Years wel in de buurt :loving:


Dan zeg ik goed bezig dat je die als eerst meepakt, gruwelijk feest!


Jah ik had ook niet eens super hoge verwachtingen, die had ik meer voor In Qontrol waar ik ook al zeker heen ging, maar dit was gewoon veel beter :love:
inqontrol was ook niet slecht overigens ;)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen