Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Oxbow wrote:newbie PAGEEEE :D
sorry Inno
:lol:

Ik ben er vrij laat bij gekomen, dat weet ik :P

Was altijd een kleine kabouter, dus durfde niet voor m'n 18e te proberen vanwege geldgebrek :) En XQ-Showtek was 9 dagen na m'n 18e verjaardag...

Kon dus niet eerder :)

16+ feestjes in de buurt tel ik niet mee ;) En toen zat ik ook nog niet zodanig in de scene dat ik mezelf nu een kenner durf te noemen.

Ben daarna wel behoorlijk snel "bijgeschoold" moet ik zeggen :$
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
ging me niet om feesten hoor, maar meer om dat ding boven de avatars :lol:
in welk jaar je feesten hebt meegepakt maakt me niet zoveel uit hoor, je smaak is tenminste goed want je bent ook een early/rawstyle fan toch?
Last edited by Oxbow on 26 Aug 2010 23:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
Echt grote was Qontinent 2008 :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Oxbow wrote:ging me niet om feesten hoor, maar meer om dat ding boven de avatars :lol:
in welk jaar je feesten hebt meegepakt maakt me niet zoveel uit hoor, je smaak ik tenminste goed want je bent ook een early/rawstyle fan toch?
:thumbup:
Early kan ik van genieten, ondanks dat ik amper wat van de periode heb meegekregen :( (Lang leve FearFM toendertijd voor mijn kennis van Early :love: )
Was nog nuchter op de feestfabriek tijdens Qlubtempo Parade en durf dat het fijnste deel van de avond te noemen :$ Met misschien het laatste deel Hardstyle daargelaten. Al die rauwe Fusion platen :oh: :drool:

Raw Hardstyle.. Tsja wat moet ik daar nou over zeggen... Zo hoort HARDstyle te zijn... :drool: :love: :bomb:

:D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Black 2009 was mn eerste feest, laatbloeier etc... :yes:
Hardtraxxer
360 posts member since 2009
last seen Apr 2024
Ik weet niet of ik hier al een x heb gereageerd maar mijn eerste feesie was black 2007. Ik hoorde de hardstyle beats al op me af komen op de roltrap van mijn stadionetje en ik dacht jaaaaaaa NU gaat he beginnen :drool:

Ik loop naar binnen en zie een menigte als nooit te voren tergelijketijd op en neer gaan terwijl dana aan het knallen was en de lasers me al kwamen halen :loving: :loving: Mijn leven was begonnen :)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
back2daparty wrote:Ik weet niet of ik hier al een x heb gereageerd maar mijn eerste feesie was black 2007. Ik hoorde de hardstyle beats al op me af komen op de roltrap van mijn stadionetje en ik dacht jaaaaaaa NU gaat he beginnen :drool:

Ik loop naar binnen en zie een menigte als nooit te voren tergelijketijd op en neer gaan terwijl dana aan het knallen was en de lasers me al kwamen halen :loving: :loving: Mijn leven was begonnen :)
Haha, wat heb ej dat leuk verwoord. Alleen over dat stadionnetje valt me een beetje tegen.. :whistle:
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Eerste eckte feest was Q-Base. Eerste feest waar een grote naam uit de hardstyle-wereld was, heb ik echt geen idee meer van.
S
3 posts member since 2010
last seen Sep 2010
was meer jump tek A2B in Qubus oudenaarde :yay:
P
2 posts member since 2010
last seen Apr 2011
haha lach maar maar dat was decibel en toen was ik 29 jaar :thumbsup: :woot: :clap:
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Mijn allereerste Hardstyle feest moet nog komen!!

Haha maar ben pas 15jaar ^^
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Inqontrol 2008 en nog steeds niet overtroffen!! Wat een feest was dat zeg :love:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Milán wrote:Inqontrol 2008 en nog steeds niet overtroffen!! Wat een feest was dat zeg :love:
Eens, en ik was er niet eens bij :P Maar die livesets, J&W (L)
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Milán wrote:Inqontrol 2008 en nog steeds niet overtroffen!! Wat een feest was dat zeg :love:
Dat kun je wel zeggen, wat was die live act van Noisecontrollers vet toen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
wootum wrote:
Dat kun je wel zeggen, wat was die live act van Noisecontrollers vet toen.
Joah!! Dat was heerlijk!! :love:
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Hardbass 2010, was toen 16 haha :P
maar wat een feest zeg, nog steeds niet overtroffen ook al kwam 10 Years wel in de buurt :loving:
H
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Intents 2010! was btw mooi feestje, was toen/ben nog steeds 16.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
JP Hardstyle wrote:Hardbass 2010, was toen 16 haha :P
maar wat een feest zeg, nog steeds niet overtroffen ook al kwam 10 Years wel in de buurt :loving:
Dan zeg ik goed bezig dat je die als eerst meepakt, gruwelijk feest!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Tatanka @ Radstake was voor mij de eerste keer dat ik een DJ live heb horen spelen.
Kerst 2007 was dat dacht ik. Ontzettend veel DJ's bij Radstake op zien treden, ook 1 keer DBSTF bij Dieka.
Toen hoorde ik voor het eerst Music Made Addict, was helemaal gek van dat nummer.
Eerste echte Hardstyle-feest was DefQon.1 2010, vooral Digital Punk, B-Front en Beat Providers & A2 waren fucking goed.
En 2 weken geleden was ik er ook bij in Weeze, was ook een geniaal feestje!
Alleen de timetable was beroerd! B-Front/Alphaverb/Ran-D & A2 tegelijk :thumbdown:

Is meer een levensverhaal geworden zie ik :P
Hardtraxxer
191 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Echte grote was ook Hardbass 2010 als eerste (wou al eerder, maar dit werd me aangeraden)
Beste binnenfeest voor mij nog
J
Hardtraxxer
79 posts member since 2010
last seen May 2012
Qlimax 2009! sindsdien helemaal verslaaft :love:
D
Masters of hardcore 15 jarig bestaan
Hardtraxxer
81 posts member since 2008
Qlimax 2009! :thumbsup: Dit jaar weer Qlimaxxxxxx :D (L)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
flevoboys wrote:
JP Hardstyle wrote:Hardbass 2010, was toen 16 haha :P
Dan zeg ik goed bezig dat je die als eerst meepakt, gruwelijk feest!
Jah ik had ook niet eens super hoge verwachtingen, die had ik meer voor In Qontrol waar ik ook al zeker heen ging, maar dit was gewoon veel beter :love:
inqontrol was ook niet slecht overigens ;)