Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 03:36 
 
Hardtraxxer

MoH 2009 Design The Future was mijn eerste grote feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 07:47 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn eerste indoor was Hardbass 2007 en Outdoor was Defqon.1 2007 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indoor : In Qontrol 2010 :love: :love: :thumbsup:
Outdoor: Defqon 2010 :love: :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon.1 2007 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:47 
 
Hardtraxxer

Indoor: Qlimax Belgium 2007, we hadden kaarten besteld voor NL maar iemand was ''vergeten'' te betalen...
Outdoor was: Emporium 2008

Beide was zeer goed te doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PDB1987 schreef:
Indoor: Qlimax Belgium 2007, we hadden kaarten besteld voor NL maar iemand was ''vergeten'' te betalen...
Outdoor was: Emporium 2008

Beide was zeer goed te doen :cool:


Op die Qlimax was ik ook aanwezig, om exact dezelfde reden xd
Vond het ook een goede editie, alleen was het er wel terrorwarm!
3 kg afgevallen daar, gwn door heel de tijd te staan stampen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:49 
 
Hardtraxx Addict

1e Outdoor: Q Base 2004
1e Indoor: Qlimax 2004

Beide zeer lekkere feessies
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:50 
 
Hardtraxxer

bourzwain schreef:
PDB1987 schreef:
Indoor: Qlimax Belgium 2007, we hadden kaarten besteld voor NL maar iemand was ''vergeten'' te betalen...
Outdoor was: Emporium 2008

Beide was zeer goed te doen :cool:


Op die Qlimax was ik ook aanwezig, om exact dezelfde reden xd
Vond het ook een goede editie, alleen was het er wel terrorwarm!
3 kg afgevallen daar, gwn door heel de tijd te staan stampen!



Pff dat weet ik ook nog ja was idd veel te warm...
Maar dat vind ik bij de meeste indoor feestjes, vooral als je goed/hard los gaat;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
1e Outdoor: Q Base 2004
1e Indoor: Qlimax 2004

Beide zeer lekkere feessies


Same for me... maar dan in het jaar 2007 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:27 
 
Hardtraxxer

Indoor : Hardbass 2009
Outdoor: Impact Outdoor 2009

Voor de Rest heb nu
Knock out 2009 / 2010
Hardbass 2009/ 2010
Defqon 1 2009
Q-base 2009
Free festival 2009/2010
Impact outdoor 2009 x2
In Qontrol 2009/2010

En er komen nog zat feesten aan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:39 
 
Artiest

indoor: Up! 2005
outdoor: FFWD 2004
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn alles eerste grote feest was Sensation Black 2004 in de arena. M'n toemalige vriend nam me mee en i had the time of my life! Daarvoor ging ik al wel naar kleine feesten in de buurt en ik luisterde naar me dubbele hardbass cd gemixed door the beholder. Het eerste nr was volgens mij bigger,better,louder. Daarna al naar vele feesten/festivals geweest en nog steeds in de toekomst...Moet zeggen dat wanneer je op jezelf gaat het wel iets minder word, maar dan kijk je des te meer weer uit naar t volgende feest! Ik zeg altijd een dag niet gefeest is een dag niet geleefd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Lief_Feestbeesie schreef:
Ik zeg altijd een dag niet gefeest is een dag niet geleefd!


En zo is het maar net :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
IK ben ook sinds 28 Januari 16.
Men eerste Hardstyle feest word denkik DJ Zany @ Dance Night Hengelo. (hij draait dan in Disco Empire NY)
En dan 15 Mei Fantasy Island.


waar woon je ? ik in Enschede. wijk Velve-lindenhof . ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijn 1e hardstyle feest was Headhunterz @ Starlight Nijkerkerveen (16-05-09)
Daarna Fuze Outdoor 2009 en InQontrol 2010 nog niet zo heel veel dus maar dat komt nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste keer naar een Hardstyle feest was denk ik ergens in 2007, toen The Prophet in Dieka draaide.. Daarna vaak naar Dieka geweest, heb Headhunterz, Brennan Heart, Wildstylez, Noise Controllers, Alpha Twins, Frontliner en DBSTF daar op zien treden...

Mn eerste echte grote feest was Q-Base 2008. Daarna wilde we naar Qlimax gaan, maar konden helaas geen kaarten krijgen. Ben daarna naar Defqon 2009 geweest, Qlimax 2009, Defqon 2010 en als t goed is gaan we ook weer naar Q-Base dit jaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 11:53 
 
Hardtraxx Newbie

hardbass 2009 Daarna gewoon meeste gehad vanaf da moment X qlusive holland was ook echt een kk mooi feestje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Eerste keer naar een Hardstyle feest was denk ik ergens in 2007, toen The Prophet in Dieka draaide..

8-12-2007, Ik was er toen ook voor het eerst bij volgens mij. Die set heb ik op mn pc staan :thumbsup: Fijn setje, geen idee hoe ik er aan kom, volgens mij staat die ook niet meer op LSDB.

Edit: Toch wel, staat nieuwe link op, setje was eerst forbidden to share.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon 2010 :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knock Out 2009 :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Qontrol 2009 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardbass 2009 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

adrenaline deze zondag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
adrenaline deze zondag :P

:lol:


X-Qlusive - Showtek :love:

Laatste vette wat Showtek gedaan heeft...

Maar wat was dat een GEWELDIG feest, niet normaal!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

newbie PAGEEEE :D
sorry Inno

mijn eerste echt grote Q was defqon geloof ik
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen