Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dat was deze: http://partyflock.nl/party/91:Qlimax.html
en daarna volgden er nog velen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lowlander schreef:
Dat was deze: http://partyflock.nl/party/91:Qlimax.html
en daarna volgden er nog velen :cool:

Citaat:
Voorverkoop: ƒ 12 ,50
Deurverkoop: ƒ 15 ,-

De Gulden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
lowlander schreef:
Dat was deze: http://partyflock.nl/party/91:Qlimax.html
en daarna volgden er nog velen :cool:

Citaat:
Voorverkoop: ƒ 12 ,50
Deurverkoop: ƒ 15 ,-

De Gulden. :worship:


idd, viel me ook gelijk op, dat het al zo lang gelede is man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was in 2002, toen kwam technoboy hier om de hoek draaien.
http://vip.partyflock.nl/party/4242:Hardstyle.html
dat waren nog eens tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Me eerste knal feesie was, 2.5 jaar geleden! :yay: Hardcore to the Bone, in :sick: HOLLYWOOD :yawn: ,
kuttent is dat, maar Partyraiser en Neophyte knalde hem er keihard in de hoofdzaal! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

horst schreef:
mijn eerste keer was The Pitcher & Noisecontrollers @ Empire New York in hengelo
toen is het eigenlijk een beetje uit de hand gelopen en gaan we zaterdag mooi met het treintje richting almere strand ;)



Jij woont dus ook dichtbij :D
Jammer dat er nooit meer een Hardstyle DJ komt in NY.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 23:22 
 
Hardtraxx Newbie

me eerste outdoor feestje was free festival dat was zo vet :D
en indoor Dirty workz deluxe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 17:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

eerste paar keer gewoon in een discotheek, headhunterz, scope dj, frontliner, zatox.
daarna een heel klein feestje 'Liberator Outdoor' en ben laatst naar Free Festival the Harder Styles geweest,
dat was behoorlijk bruut :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adrenaline 09 was mijn eerste, sindsdien ben ik echt in de sfeer geraakt :D Ik luisterde toen al wel Hardstyle, maar dacht nog niet echt aan de 'grote' feesten. Niet dat Adrenaline zo groot is, maja :p hadden trouwens gratis inkom toen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 Years :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

24-10-2010 indoor: Headhunterz @ Outland, en daarna Qountdown (wat groter)
29-05-2010 outdoor: Emporium :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardbass 2010, was toen net 18 en vond dit toch wel een goede om mee te beginnen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fantasy island :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
was in 2002, toen kwam technoboy hier om de hoek draaien.
http://vip.partyflock.nl/party/4242:Hardstyle.html
dat waren nog eens tijden

Check die waarderingen ook, mooi in de vorm van de Italiaanse vlag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantasy Island 2009, tenminste eerste festival. Daarvoor wel vaak Hardstyle en Hardcore dingetjes in Dieka, toen dat nog mooi was :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:45 
 
Donateur

Mijn allereerste was eigenlijk Summerfestival dit jaar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Mijn allereerste was eigenlijk Summerfestival dit jaar :$

Haha jep, dat zei je toen nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intents Festival 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax 2007.. toen kon je tenminste nog gewoon een kaartje in de Free halen zonder problemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 22:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Scope DJ @ Takens Balkbrug

Morgen me 2e The Qontinent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:57 
 

Qdance present : Scantraxx in de HMH
op me 15e:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2weken geleden Headhunterz@de lier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/101895:Maste ... dcore.html

Was gruwelijk (H)

En buitenland:

http://partyflock.nl/party/110280:Bassleader.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 01:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Q'Lover Stimpy schreef:
eerste paar keer gewoon in een discotheek, headhunterz, scope dj, frontliner, zatox.
daarna een heel klein feestje 'Liberator Outdoor' en ben laatst naar Free Festival the Harder Styles geweest,
dat was behoorlijk bruut :thumbsup:


Dan ben je wel snel een "Q-Lover" :P

mijn 1e grote indoor: Hardbass 2010
1e grote outdoor: Fantasy Island 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 01:49 
 
Hardtraxxer

Indoor: Black 2008
Outdoor: Decibel 2008
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen