Mee eenswrote:Defqon.1 2009Beter kan je toch niet beginnen met hardstylefeesten!
daarna nog deze (grote) feesten
Q-Base 2009
Qlimax 2009
Qountdown 2009/2010
Knock Out 2010
In Qontrol 2010
en nu weer Defqon 2010 !
Mee eenswrote:Defqon.1 2009Beter kan je toch niet beginnen met hardstylefeesten!
Jep bij mij ook, allereerste keer dat het in Sportpaleis was, in 2005.wrote:Aangezien ik Belg ben is reverze doorgaans het eerste grote feest.
Voor mij was Defqon2008 ook de eerste echt grote (daarvoor nog wel kleinere lokale dingetjes bijgewoond, maar dat terzijde). In de tussentijd heb ik inderdaad nog een keer defqon, paar keer IQ en een paar keer Qlimax bijgewoond. Voor dit jaar staan Euphoria, Q-Base en Thrillogy nog op het programwrote:Defqon 2008 was de eerste. Daarna verslaafd geraakt. Zaterdag mijn 3e defqon, 2x intents, 4x euphoria, decibel, qbase, 2x thrillogy, knockout, xq, qountdown, hard bass. En nog veel meer. Enige waar ik nog niet geweest ben is Qlimax en In Qontrol...
Is dit niet gewoon een tentfuif? Of wordt dit ook beschouwd als een echt Hardstyle feestje?wrote:Poppel Pinksterfestival 2009
gouwe tijdenwrote:eerste feest was impulz outdoor 2002. Daarna sensation black 2002 waar vooral techno gedraaid werd alleen Dana sloot toen af met hardstyle. Eerste echte hardstyle feest qlimax in zoetermeer 21 september 2002.
http://partyflock.nl/party/2285:Qlimax.html
Iedereen zwart?wrote:2007 Sensation Black!
Wat een feest, wat een feest. Iedereen zwart, gevoel van samenhorigheid.
qua kledingwrote:Iedereen zwart?wrote:2007 Sensation Black!
Wat een feest, wat een feest. Iedereen zwart, gevoel van samenhorigheid.
Idd vond ik, zal er wrs ook wel mee te maken hebbe dat ik dit jaar nuchter was en van vorig jaar vanaf 3u niets meer weet door de vele litertjes bierwrote:BLACK Belgium 2009. top feestje.
moet wel zeggen dat de editie van dit jaar beter was :p