Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Defqon.1 2009 :loving: Beter kan je toch niet beginnen met hardstylefeesten!


Mee eens :thumbup:
daarna nog deze (grote) feesten

Q-Base 2009
Qlimax 2009
Qountdown 2009/2010
Knock Out 2010
In Qontrol 2010

en nu weer Defqon 2010 ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien ik Belg ben is reverze doorgaans het eerste grote feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylez schreef:
Aangezien ik Belg ben is reverze doorgaans het eerste grote feest.


Jep bij mij ook, allereerste keer dat het in Sportpaleis was, in 2005.
Daarvoor was het altijd in Sotto's xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fantasy Island 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgensmij Hardbass 2009 ... Daarvoor wat kleinere besloten feestjes bijgewoond
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon 2008 was de eerste. Daarna verslaafd geraakt. Zaterdag mijn 3e defqon, 2x intents, 4x euphoria, decibel, qbase, 2x thrillogy, knockout, xq, qountdown, hard bass. En nog veel meer. Enige waar ik nog niet geweest ben is Qlimax en In Qontrol...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voormij,

Niet echt wat groots ofzo ,
Maar voor mijn leeftijd vind ik het wel zeker de bom

Bass Events Adrenaline 2008

Het is niet echt een heel groot feest maar ik vond het wel leuk !
Toen was ik nog 15cm kleiner iedereen loopte me omver in de Hs tent maarja !
Ik vond het leuk en ik bestel mijn kaartjes zeker nog voor Adrenaline 2010 !

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Defqon 2008 was de eerste. Daarna verslaafd geraakt. Zaterdag mijn 3e defqon, 2x intents, 4x euphoria, decibel, qbase, 2x thrillogy, knockout, xq, qountdown, hard bass. En nog veel meer. Enige waar ik nog niet geweest ben is Qlimax en In Qontrol...

Voor mij was Defqon2008 ook de eerste echt grote (daarvoor nog wel kleinere lokale dingetjes bijgewoond, maar dat terzijde). In de tussentijd heb ik inderdaad nog een keer defqon, paar keer IQ en een paar keer Qlimax bijgewoond. Voor dit jaar staan Euphoria, Q-Base en Thrillogy nog op het program :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 17:49 
 
Hardtraxx Newbie

eerste feest was impulz outdoor 2002. Daarna sensation black 2002 waar vooral techno gedraaid werd alleen Dana sloot toen af met hardstyle. Eerste echte hardstyle feest qlimax in zoetermeer 21 september 2002.

http://partyflock.nl/party/2285:Qlimax.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:29 
 

voor mij ook niks groots: Rookies.
defqon.1 here i come!

heb dr ziin in!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RiStyle schreef:
Fantasy Island 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 22:38 
 

Poppel Pinksterfestival 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Poppel Pinksterfestival 2009

Is dit niet gewoon een tentfuif? Of wordt dit ook beschouwd als een echt Hardstyle feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liberator Outdoor op Zwolle, sfeer was uitstekend (denk ik) en ik vermaakte me er erg goed. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ken ik nog heel goed herinneren en dat was Sensation Black 2006 ^^
Echt balen dat dat niet meer in Nederland is.
Volgend jaar zekerssss naar Belgie er weer voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cosmic schreef:
eerste feest was impulz outdoor 2002. Daarna sensation black 2002 waar vooral techno gedraaid werd alleen Dana sloot toen af met hardstyle. Eerste echte hardstyle feest qlimax in zoetermeer 21 september 2002.

http://partyflock.nl/party/2285:Qlimax.html


gouwe tijden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euphoria in Januari 2009 met Project One, The Prophet en Noisecontrollers. Daarvoor draaide Tuneboy nog, maar die kende ik niet, dus ook ff de 2e zaal gecheckt waar toen B-Front stond (kende ik eigenlijk ook niet). Kende toen nog niet zo heel veel hs - eigenlijk alleen Scantraxx van 2007/2008. Toppertjes van de avond waren Outside Spacer (Qountdown edit nog wel), Music Made Addict, Blame It On The Editz en Rate Reducer (Hhz Remix) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2007 Sensation Black!
Wat een feest, wat een feest. Iedereen zwart, gevoel van samenhorigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardeMarokkaan schreef:
2007 Sensation Black!
Wat een feest, wat een feest. Iedereen zwart, gevoel van samenhorigheid.

Iedereen zwart? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
HardeMarokkaan schreef:
2007 Sensation Black!
Wat een feest, wat een feest. Iedereen zwart, gevoel van samenhorigheid.

Iedereen zwart? :oh:


qua kleding ;) black dresscode.

ot. Qdance scantraxx 08 @HMH, voelde me net een jochie van 12 in disneyland xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 13:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

mijn eerste keer was The Pitcher & Noisecontrollers @ Empire New York in hengelo
toen is het eigenlijk een beetje uit de hand gelopen en gaan we zaterdag mooi met het treintje richting almere strand ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 13:32 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste echte was Q-base van 2009 :( Ben een beetje een laat bloeiertje :D Maar wat een feest om mee te beginnen zeg :love: Gelijk verkocht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 18:08 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste echte HS feestje was Reverze 2008.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BLACK Belgium 2009. top feestje.
moet wel zeggen dat de editie van dit jaar beter was :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
BLACK Belgium 2009. top feestje.
moet wel zeggen dat de editie van dit jaar beter was :p


Idd vond ik, zal er wrs ook wel mee te maken hebbe dat ik dit jaar nuchter was en van vorig jaar vanaf 3u niets meer weet door de vele litertjes bier :( xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen