Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:09 
 
Hardtraxxer

eerste feest was Qlimax belgie 2007 in hasselt...dat was ook eens maar nooit meer :D
feest daarna was qrimetime 07/08, wat was dat geweldig zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 18:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

laatste editie van Hardbass (6 februari 2010) het eerste echte grote feest,
was wel ff zenuwachtig want ben nog 16 maar het ging gelukkig goed,
dus bij inQontrol gewoon weer proberen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

qlimax 2003 gelredome :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
laatste editie van Hardbass (6 februari 2010) het eerste echte grote feest,
was wel ff zenuwachtig want ben nog 16 maar het ging gelukkig goed,
dus bij inQontrol gewoon weer proberen ;)

Hoe heb je dat gedaan dan? Andere id of gewoon lijp kijken en doorlopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 21:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tomb schreef:
JP Hardstyle schreef:
laatste editie van Hardbass (6 februari 2010) het eerste echte grote feest,
was wel ff zenuwachtig want ben nog 16 maar het ging gelukkig goed,
dus bij inQontrol gewoon weer proberen ;)

Hoe heb je dat gedaan dan? Andere id of gewoon lijp kijken en doorlopen?


ik had voor de zekerheid een ID mee van iemand anders maar hoefde hem uiteindelijk niet te laten zien,
maar altijd handig voor de zekerheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
tomb schreef:
JP Hardstyle schreef:
laatste editie van Hardbass (6 februari 2010) het eerste echte grote feest,
was wel ff zenuwachtig want ben nog 16 maar het ging gelukkig goed,
dus bij inQontrol gewoon weer proberen ;)

Hoe heb je dat gedaan dan? Andere id of gewoon lijp kijken en doorlopen?


ik had voor de zekerheid een ID mee van iemand anders maar hoefde hem uiteindelijk niet te laten zien,
maar altijd handig voor de zekerheid ;)

Ik vond hardbass zoiezo niet streng controleren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
JP Hardstyle schreef:
tomb schreef:
Hoe heb je dat gedaan dan? Andere id of gewoon lijp kijken en doorlopen?


ik had voor de zekerheid een ID mee van iemand anders maar hoefde hem uiteindelijk niet te laten zien,
maar altijd handig voor de zekerheid ;)

Ik vond hardbass zoiezo niet streng controleren!


ehm, ik weet niet of je naar qlimax bent geweest, maar daar werd je gefouilleerd en mocht je doorlopen. en ja ik ben 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 02:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Free Festival 2008!
heb de tijd van me leven gehad xd
mijn eerste ''echte'' was InQontrol vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 13:09 
 
Hardtraxxer

Reverze 2008.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stynch schreef:
ehm, ik weet niet of je naar qlimax bent geweest, maar daar werd je gefouilleerd en mocht je doorlopen. en ja ik ben 17


Klopt was toen ook nog 17, niks geen controle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn eerste feestje was Qlimax 2005 :D Dat was een topper, al scheen hij flink tegen te vallen vergeleken met 2004..
Daarna nog alle edities geweest + een hele zut aan andere feesten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/6004:E_Fect.html

E-Fect 2003, sindsdien hooked....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reverze 2010 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lappeke schreef:
Ik word in maart pas 18 en ga dan naar Defqon 1, dit wordt het eerste grote feest waar ik heenga,
voor de rest ben ik wel eens in Tankens Balkbrug geweest ook leuk.
En vanaf dit jaar komt er in Podium Hardenberg elke maand een HS DJ

dus jij komt ook in podium, zaterdag ook, toen was ik er namelijk ook weer :D
en 20 maart(als ik het goed heb) komt Frontliner :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
lappeke schreef:
Ik word in maart pas 18 en ga dan naar Defqon 1, dit wordt het eerste grote feest waar ik heenga,
voor de rest ben ik wel eens in Tankens Balkbrug geweest ook leuk.
En vanaf dit jaar komt er in Podium Hardenberg elke maand een HS DJ

dus jij komt ook in podium, zaterdag ook, toen was ik er namelijk ook weer :D
en 20 maart(als ik het goed heb) komt Frontliner :yay:


Ik was er toevallig ook afgelopen zaterdag... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:32 
 
Artiest

lappeke schreef:
Ik word in maart pas 18 en ga dan naar Defqon 1, dit wordt het eerste grote feest waar ik heenga,
voor de rest ben ik wel eens in Tankens Balkbrug geweest ook leuk.
En vanaf dit jaar komt er in Podium Hardenberg elke maand een HS DJ


Net of het zo vanzelfsprekend is dat je naar Defqon kunt uberhaupt. Volgens mij kun je weer hopen op een kaartje of weer 100 euro lappen haha.
En degene die zoveel geld neerlegt is echt retarted zeg ma
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je kan met Defqon beter wachten tot een week van tevoren als ineens duizenden kaartjes op marktplaats of partyflock komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nego schreef:
lappeke schreef:
Ik word in maart pas 18 en ga dan naar Defqon 1, dit wordt het eerste grote feest waar ik heenga,
voor de rest ben ik wel eens in Tankens Balkbrug geweest ook leuk.
En vanaf dit jaar komt er in Podium Hardenberg elke maand een HS DJ


Net of het zo vanzelfsprekend is dat je naar Defqon kunt uberhaupt. Volgens mij kun je weer hopen op een kaartje of weer 100 euro lappen haha.
En degene die zoveel geld neerlegt is echt retarted zeg ma

haha inderdaad! Ma met een beetje mazzel heeft Q weer zo'n zelfde actie als vorig jaar! Ma goed daar heeft hij nix aan ;) Ga lekker naar Decibel, emporium oid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 22:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

thrillogy 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XQ Zany.. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mystery Land 2008 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlimax 2009:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon 1 2006
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Defqon 1 2006

BUMPERT! xd

[OT] Mijn eerste was QDance Scantraxx 08
Magische sfeer, HMH is qua geluid/sfeer/belichting echt geweldig
voelde me net een jochie van 12 in disney :D

Vanaf toen verslaafd
maar toch blijft inQontrol voor mij het beste indoorfeest van NL
meer grote feesten die ik heb gehad;
XQ holland
hardbass 08
hardbass 09
inQontrol ctrl alt del
inQontrol save exit planet

ik ben gewoon een indoorman ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

InQontrol 2008. Topfeest :thumbsup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen