Psyko Punkz - BassBoom
Heerlijke kicks met die vocals erbij! Heerlijk!
Als we het over vocals in een intro hebben:wrote:Psyko Punkz - BassBoom
wrote:En een paar the r3bels tracks zoals temptation
R3bels +1wrote:Showtek - Black
Meeste Zatox & TheR3bels tracks eigenlijk
en wat dacht je van Temptationwrote:R3bels +1wrote:Showtek - Black
Meeste Zatox & TheR3bels tracks eigenlijk
Die intro's zijn altijd vele malen dikker dan de climax (naar mijn mening dan)
Met als een ultiem voorbeeld Straight To Da Beat, wat een knal intro is dat!
Nee, ik vind die climax nóg beter!wrote:Psycho!
Iets te blij? Dat heet een goed uitgewerkte, pakkende melodie. Kunnen sommige DJ's/Producers nog wat van leren...wrote:Digital Punk & B-Front - Elements
kvind de intro erg lekker maar dan krijg je die imo iets te blije climax das jammer..en outro is ook wel lekker
ik zeg toch in mijn ogenwrote:Iets te blij? Dat heet een goed uitgewerkte, pakkende melodie. Kunnen sommige DJ's/Producers nog wat van leren...wrote:Digital Punk & B-Front - Elements
kvind de intro erg lekker maar dan krijg je die imo iets te blije climax das jammer..en outro is ook wel lekker
Eensch.wrote:Digital Punk & B-Front - Elements
Main is ook lekkerwrote:A-lusion - Guidelinez, dat nummer heeft echt een vette intro!
Vind ik dus met Fortuna (The in between)wrote:A-lusion - Guidelinez, dat nummer heeft echt een vette intro!
En ik reageer met mijn mening, dat heet discussiëren.wrote:ik zeg toch in mijn ogenwrote:Iets te blij? Dat heet een goed uitgewerkte, pakkende melodie. Kunnen sommige DJ's/Producers nog wat van leren...wrote:Digital Punk & B-Front - Elements