Alphaverb - Freakout
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
das een ander onderwerp. daar word gevraagd wat je prefereert, hier word er gezegd welke intro's beter zijn dan hun climax.wrote:
Blutonium Boy - Make It Loud (HHZ remix)
De climax is zo triest vergeleken met de intro
De climax is zo triest vergeleken met de intro
Met andere woorden: in dat topic krijg je de mogelijkheid om een discussie met inhoud te voeren, in dit topic wordt het niks meer dan een hersenloze opsomming van allemaal titels met hier en daar een "INDERDAAD +1!"-postje erbij. Wat jullie willen hoor =P.wrote:das een ander onderwerp. daar word gevraagd wat je prefereert, hier word er gezegd welke intro's beter zijn dan hun climax.wrote:
Wat ik zo kan bedenken: Zatox & Activator - Oxygen.
Feita & Ralfio aka Activator & Zatox - Uocciu fink
is de eerste die bij mij op komt
is de eerste die bij mij op komt
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
inkoppertje
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Die intro is naar mijn mening de ziekelijkste intro ooit, wat een moment als die erin knalt
Die intro is naar mijn mening de ziekelijkste intro ooit, wat een moment als die erin knalt
dat is idd wel het beste voorbeeld zo'n beetjewrote:inkoppertje
Dan vind ik To Protect And Serve een beter voorbeeld. Vind die intro dus echt legendarisch maar de climax is niet zo bijzonder imo.
Haha, nog een inkoppertje, staat hier vast al wel: Titan - Nightmare
Intro/mid-intro is beest, climax is slapjes in vergelijking met intro/mid-intro.
Intro/mid-intro is beest, climax is slapjes in vergelijking met intro/mid-intro.
Sleepwalker van B-Front, die screech is zo vet.
Nightmare idd, de climax vind ik niet zoveel aanwrote:zijn er zoveel![]()
maar nightmare en the hard way zijn hele goed voorbeelden
Deze is voor mij nog wel het best: Dark Symphony, man man, wat een achterlijke intro!
En dan gewoon een lekkere climax, wel een stuk of 5 traptreden onder de intro qua gruwelijkheid.
En dan gewoon een lekkere climax, wel een stuk of 5 traptreden onder de intro qua gruwelijkheid.
Sluit me hier geheel bij aan,die intro is zo gruwelijkwrote:Deze is voor mij nog wel het best: Dark Symphony, man man, wat een achterlijke intro!
Mid-Intro van Sasha F & The Machine - No Mad Soul 
Dat zijn er teveel, mijn eerste track waar ik dat vooral vond was Wildstylez - Revenge 
Neeje! Die climax is te hard voor woorden johwrote:Dan vind ik To Protect And Serve een beter voorbeeld. Vind die intro dus echt legendarisch maar de climax is niet zo bijzonder imo.
de intro van Brennan Heart - Face the Enemy (Zany Remix) 
Dat hele nummer is gewoon geniaalwrote:Dat zijn er teveel, mijn eerste track waar ik dat vooral vond was Wildstylez - Revenge
wrote:Mid-Intro van Sasha F & The Machine - No Mad Soul
OT: B-Front - Sleepwalker
Dat vind ik al zo lang ik Hardstyle luister..Intro beter dan de climax