Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 11:55 

wat heb je liever in of outdoor festival?
en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 11:57 

Donateur

Met mooi weer lekker outdoor, lekker overdag in het zonnetje volgas knallen, geluid lekker hard. Maar daarintegen vind ik indoor toch ook wel wat hebben, de sfeer vind ik toch wel heel anders dan outdoor. Waarom.. geen idee :innocent: Maarja als ik echt moet kiezen kies ik toch voor Indoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:00 

ik ben zelf nog maar naar paar feestjes geweest.. maar Indoor is erg vet omdat ja de lasers en alle lampen enzo zien er gewoon vet uit en dat is bij outdoor wel anders..
maar outdoor festivals moet je wel mooi weer hebben dan is het veel beter :D
ik ga ook liever voor indoor denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:05 

Hardtraxx Veteran

kdenk dat overal toch voor indoor ga broertje:P...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:10 

Artiest

het is mooi dat t er beide is, Decibel was een dik feest dit jaar en Hardbass ook en volgend jaar, gewoon weer beide af gaan met wat andere. Moet er niet aan denken dat 1 v.d. 2 (in-of outdoor) verdwijnt. Dus ik kan geen keuze maken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:50 

Hardtraxx Veteran

Moeilijk inderdaad! Maar dan kies ik toch voor outdoor. De sfeer is heel anders, meestal lekker chill, lekker zonnetje, beetje wind om af te kunnen koelen, lekker in het gras liggen of op het strand zitten als je even rustig aan wilt doen en 's avonds ziet de verlichting er gewoon veel vetter uit als binnen! Minpunt van outdoor is wel dat het geluid niet altijd even goed klinkt. Dat heb je bij indoor wel maar dan indoor is vaak veels te warm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:04 

Donateur

Outdoor, zeker als het lekker weer is. Indoor-feesten zijn 9 van de 10 keer net een sauna, vaak gladde vloeren zoals in de HMH en Brabanthallen. En je bent veel sneller naar de klote omdat het 's avonds is.
Festivals voelen voor mij relaxter aan op de een of andere manier. Makkelijk heel de dag vol te houden, altijd uitstekende sfeer, zonnetje erbij en mijn dag kan niet meer stuk... Ik ga in de zomer ook meer feesten af dan in de winter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:07 

Hardtraxxer

Outdoor vind ik heel leuk, maar als er weer zo'n hittegolf is zoals op summerfestival blijf ik echt liever binnen..
Voor de rest liefst outdoor als het maar niet té warm is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:12 

Donateur

Nixxus schreef:
Outdoor vind ik heel leuk, maar als er weer zo'n hittegolf is zoals op summerfestival blijf ik echt liever binnen..
Voor de rest liefst outdoor als het maar niet té warm is :D

hahah Indoor is het altijd een hittegolf :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:30 

Bierkoning

Indoor, vettere show en mooiere sfeer vind ik zelf, vaak is ook het geluid wat beter
maar outdoor is ook chill :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:07 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Outdoor, zeker als het lekker weer is. Indoor-feesten zijn 9 van de 10 keer net een sauna, vaak gladde vloeren zoals in de HMH en Brabanthallen. En je bent veel sneller naar de klote omdat het 's avonds is.
Festivals voelen voor mij relaxter aan op de een of andere manier. Makkelijk heel de dag vol te houden, altijd uitstekende sfeer, zonnetje erbij en mijn dag kan niet meer stuk... Ik ga in de zomer ook meer feesten af dan in de winter :)

Plus festivals zijn meestal langer :thumbsup:
Minpunten zijn alleen dat ze meestal te groot zijn imo. Heb het liefst een feest van zo'n 12 uur (laten we zeggen 2 tot 2 of 3 tot 3, helaas gebeurt dat alleen nooit) met 2 vette hardstyle stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:26 

Hardtraxxer

Dan ga ik toch voor indoor daar vind ik de sfeer veel beter! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:10 

Donateur

Indoor - voor het geluid, de sfeer, de lasers
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:26 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:

Plus festivals zijn meestal langer :thumbsup:
Minpunten zijn alleen dat ze meestal te groot zijn imo. Heb het liefst een feest van zo'n 12 uur (laten we zeggen 2 tot 2 of 3 tot 3, helaas gebeurt dat alleen nooit) met 2 vette hardstyle stages.

Hier sluit ik me bij aan.

Ik ga ook voor festivals. Enige nadeel vind ik dat het geluid niet altijd even goed is, heb je bij indoor minder last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:40 

Hardtraxx Veteran

Indoor. Dikker geluid, betere shows en meer het rag gevoel ipv lekker zonnetje en biertje erbij. Daarnaast zijn die tijden van een indoor feest wel kut, dat is dan toch weer een + voor een outdoor feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:16 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Indoor. Dikker geluid, betere shows en meer het rag gevoel ipv lekker zonnetje en biertje erbij. Daarnaast zijn die tijden van een indoor feest wel kut, dat is dan toch weer een + voor een outdoor feest..

+1

Ik vind het in het donker ook altijd lekkerder spacen, ook omdat er meer invloeden van licht op je ogen vallen denk ik. Ook zie je wat minder (ver) en daardoor waus je ook ietsje harder :P

Binnen is warmte vaak wel een probleem :( En inderdaad de tijden zijn ideaal buiten, word je minder snel moe, ook met gebruik van mdma.

Ik geef indoor toch net de voorkeur, maar het scheelt niet veel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:19 

Hardtraxx Elite

Outdoor: Vaak betere tijden (ben niet zo'n nachtdier), lekker in de buitenlucht en sfeer vind ik beter.

Indoor: Mooiere show en geluid is vaak beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:20 

Hardtraxx Veteran

Zou wel vet zijn als er eens een event gewoon op outdoorfestivaltijden indoor werd gehouden :P ben meer van indoor btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:29 

Hardtraxx Veteran

Denk na zaterdag fusion toch maar indoor. Meer sfeer, beter geluid enz.

Ook heeft festival natuurlijk voordelen. Daarom vind ik een soort van combinatie als Q-Base super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:12 

Hardtraxx Elite

Rik schreef:
in de fusion

Vet feest was hmh hè! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:45 

Donateur

Ik vind juist de tijden van indoor beter! Ik trek het niet dat ik om gvd 8 uur sochtends uit mn nest moet
naar een feest. Als ik voor Unity moet, vaak nog 2 uur eerder ook. Ik ben wel echt een nachtmens,
en kan na een party ook nog best een dagje wakker blijven. Doorgehaald staat netjes! :D
(ook zonder drugs trouwens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:54 

Hardtraxxer

Outdoor, Ge-ni-aal. Zoals Qbase idd kun je nog keihard gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:54 

Hardtraxx Veteran

Outdoor + lekker weer is wel echt heerlijk!
Als ze het mooi aankleden, en vroeg in de middag gewoon wat rustigere hardstyle, zon + veel bier.. En dan later op de dag , GAS :corn:

Indoor vaak veel beter geluid!

Ik kan eigenlijk niet kiezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 20:22 

Donateur

mrlaks schreef:
Outdoor, Ge-ni-aal. Zoals Qbase idd kun je nog keihard gaan

Ja inderdaad, het is ook fijn dat het voornamelijk 'snachts is. Wel leuk dat je in de zon begint
en, met een beetje geluk, in de zon eindigt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:29 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Rik schreef:
in de fusion

Vet feest was hmh hè! :P

Ja vet feest dat B-Front & Titan :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen