wat heb je liever in of outdoor festival?
en waarom?
en waarom?
hahah Indoor is het altijd een hittegolfwrote:Outdoor vind ik heel leuk, maar als er weer zo'n hittegolf is zoals op summerfestival blijf ik echt liever binnen..
Voor de rest liefst outdoor als het maar niet té warm is
Plus festivals zijn meestal langerwrote:Outdoor, zeker als het lekker weer is. Indoor-feesten zijn 9 van de 10 keer net een sauna, vaak gladde vloeren zoals in de HMH en Brabanthallen. En je bent veel sneller naar de klote omdat het 's avonds is.
Festivals voelen voor mij relaxter aan op de een of andere manier. Makkelijk heel de dag vol te houden, altijd uitstekende sfeer, zonnetje erbij en mijn dag kan niet meer stuk... Ik ga in de zomer ook meer feesten af dan in de winter
Hier sluit ik me bij aan.wrote:Plus festivals zijn meestal langerwrote:Outdoor, zeker als het lekker weer is. Indoor-feesten zijn 9 van de 10 keer net een sauna, vaak gladde vloeren zoals in de HMH en Brabanthallen. En je bent veel sneller naar de klote omdat het 's avonds is.
Festivals voelen voor mij relaxter aan op de een of andere manier. Makkelijk heel de dag vol te houden, altijd uitstekende sfeer, zonnetje erbij en mijn dag kan niet meer stuk... Ik ga in de zomer ook meer feesten af dan in de winter![]()
Minpunten zijn alleen dat ze meestal te groot zijn imo. Heb het liefst een feest van zo'n 12 uur (laten we zeggen 2 tot 2 of 3 tot 3, helaas gebeurt dat alleen nooit) met 2 vette hardstyle stages.
+1wrote:Indoor. Dikker geluid, betere shows en meer het rag gevoel ipv lekker zonnetje en biertje erbij. Daarnaast zijn die tijden van een indoor feest wel kut, dat is dan toch weer een + voor een outdoor feest..
Vet feest was hmh hè!wrote:in de fusion
Ja inderdaad, het is ook fijn dat het voornamelijk 'snachts is. Wel leuk dat je in de zon begintwrote:Outdoor, Ge-ni-aal. Zoals Qbase idd kun je nog keihard gaan