Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 22:26 

Donateur

Lowrenz schreef:
+ op dag festivals staan mensen ook een pak meer stil door de dagjes mensen die er eens een dagje tussen uit willen met hun bende maar niet echt voor de muziek komen.

Denkje dat je dat op indoor-feest 's avonds niet hebt? Think again, daar staan ze vaak ook zo stil als een baksteen in de grond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:24 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Lowrenz schreef:
+ op dag festivals staan mensen ook een pak meer stil door de dagjes mensen die er eens een dagje tussen uit willen met hun bende maar niet echt voor de muziek komen.

Denkje dat je dat op indoor-feest 's avonds niet hebt? Think again, daar staan ze vaak ook zo stil als een baksteen in de grond.

Volgens mij wel minder hoor, als ik mn laatste 2 feesjes vergelijk( Mystery Land & Fusion) dan werd er indoor toch wel wat harder geragt :D
Mss niet zo'n goeie vergelijking maarja, tis vaak zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:41 

Hardtraxx Veteran

Indoor, vind ik toch totaal andere sfeer, ook de lichten, lasers , alleen jammer dat het best vaak voor komt dat het nog al veels te warm is binnen tijdens indoor feesten :( Maar voor de rest ben ik ook meer een nachtmens op het gebied van feesten dan overdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:43 

indoor, het geeft een bepaald wij gevoel voor HS. de artiesten merken dat door beter en harder te draaien en gouwe ouwe uit de kist te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 00:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ga voor outdoor als het weer en de sfeer een beetje meezit. Krijg je toch een goed gevoel van ;) Heb op The Qontinent een halve dag in men zwemshort rondgelope omdat het zo een goed weer was. Indoor vind ik de uren ook meestal wat minder. 9u uit bed, voetballen in de namiddag (als het tegenslaat 2 wedstrijden zoals vorige keer bij reverze), en dan een nachtje doorgaan en kapot zijn tegen dat het laatste uurtje hardcore begint, dan toch nog losgaan en de komende 2 dagen geen poot kunnen verzetten :P Outdoor is slapen, vertrekken, feesten, slapen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 00:49 

Hardtraxxer

Het heeft beide zo zijn voor- en nadelen.
Outdoor:
- Lekker buiten
- Overdag, dus je hebt nog wat aan je zondag

Indoor:
- Show
- Geluid
- Sfeer

Q-Base is eigenlijk een perfect feest! Van 17:00 tot 07:00 is perfect! De zon komt dan ook pas op.
Op Ground Zero is het namelijk om 5:00 al licht, en dat is kut :(
Ik geef dus de voorkeur aan nacht-outdoors, maar dan wel vroeg óf laat in het seizoen, mét goed weer xd
En anders gewoon indoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:03 

Hardtraxx Veteran

Sowieso outdoor, puur om de vrijheid en de lagere temperatuur vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:30 

Hardtraxxer

Outdoor. Indoor zweet ik mezelf een ongeluk en als dat zweet eenmaal opdroogt, dan heb ik jeuk als een malle! En in de blote buik is geen optie voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:28 

Hardtraxxer

Indoooor is wel kicken, maar als je dan buiten komt en het is zomaar licht, dan snap ik het niet meer >.<
Persoonlijk vind ik outdoor leuker,, als het mooi weer is natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:30 

Hardtraxxer

Ik vind indoor toch vetter, vooral in een stadion. a'dam arena, gelderdome...dat je het stadion in komt lopen en dat precies op dat moment een heerlijk nummertje hoort :woot: , je voelt het nummer opbouwen en dan bij de qlimax! het HELE publiek gaat tegelijk op en neer :clap: :drool: Blijft toch 1 van de mooiste dingen die je kan zien (vind ik) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:32 

Hardtraxx Veteran

back2daparty schreef:
Ik vind indoor toch vetter, vooral in een stadion. a'dam arena, gelderdome...dat je het stadion in komt lopen en dat precies op dat moment een heerlijk nummertje hoort :woot: , je voelt het nummer opbouwen en dan bij de qlimax! het HELE publiek gaat tegelijk op en neer :clap: :drool: Blijft toch 1 van de mooiste dingen die je kan zien (vind ik) :thumbup:

nou nou.. hele publiek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

Hmm lastige keuze.....
Indoor:
- Betere show
- Gaat meestal meer los
- Echt het 'rave' gevoel
- Niet afhankelijk van het weer

Outdoor:
- Lekker in het zonnetje(als het goed is)
- Relaxtere sfeer
- Je kan daarna nog een nacht slapen

Ik kan niet kiezen...... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

Vind Outdoor denk ik net iets toffer, lekker zonnetje, in eventuele pauzes lekker aan de picknick-tafel wat drinken/eten.

Maar Indoor zoals Loudness/Crossnight bevalt me ook altijd heel erg goed, lekker klein.
Enige nadeel is dat het inderdaad bloedheet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:05 

Indoor, beter geluid mooiere lichtshow. En ik vind het wel wat hebben dat je daar in het half donker los staat te gaan, vind ik vetter als in de snikhete zon staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Ben nog nooit op een outdoor feest geweest. :P Deze zomer wel een boel van plan: Intents, Ground Zero, Defqon, Free Festival, Decibel, Q-BASE (half outdoor toch?). Dus komt wel goed dit jaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:46 

Nando schreef:
Ben nog nooit op een outdoor feest geweest. :P Deze zomer wel een boel van plan: Intents, Ground Zero, Defqon, Free Festival, Decibel, Q-BASE (half outdoor toch?). Dus komt wel goed dit jaar. :)

alleen de Mainstage op Q-base is outdoor als ik het goed heb!
OT: mij maakt het niet veel uit vind het allebei super vet :D
+ dat In & Outdoor feesten beide Voor en Nadelen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 22:53 

Donateur

Ben nu wel weer toe aan outdoor, lekker ronddwalen :love: veel variatie kwa muziek keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

Over 3 weekjes alweer het eerste outdoor festival voor mij: Daydream.
Heerlijk! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 17:55 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Ben nu wel weer toe aan outdoor, lekker ronddwalen :love: veel variatie kwa muziek keuze.

Kijk dat vind ik nou ook heerlijk aan outdoor heerlijk rondwalen in verschillende keuzes kwa muziek. Dat heb je in een indoor event niet of nauwlijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:36 

Hardtraxxer

gezien het weer de afgelopen dagen heb ik toch wel erg veel zin in een outdoor feestje!
Lekker buiten en frisse lucht is toch anders als het warm is dan als het binnen warm is, Zie de Feestfabriek als toppunt! Zweetfabriek ten top. Anderzijds is Q-Base eigenlijk het perfecte feest, binnen én buiten de keuze is aan je zelf en meestal als het binnen is dan is het alsnog lekker luchtdoorlatend, zeker bij area's als bij de Dirty Workz afgelopen editie.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen