+1wrote:Indoor - voor het geluid, de sfeer, de lasers
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
En snel je post nog even veranderenwrote:Ja vet feest dat B-Front & Titanwrote:Vet feest was hmh hè!wrote:in de fusion
Ja tuurlijk
en zo snel was dat niet 
Nee, je zag het natuurlijk eerst niet met je dislekziewrote:Ja tuurlijken zo snel was dat niet
Outdoor,
Vind de sfeer daar toch iets anders, het is meestal lekker weer, vrolijke mensen.
Indoor ook wel maar Outdoor is net even iets beter als je het mij vraagt.
+ 's middags spacen in de zon is heeerlijk.
Ook vind ik het lekker dat het vroeg afgelopen is zodat je niet helemaal naar de klote bent de rest van je weekend.
Vind de sfeer daar toch iets anders, het is meestal lekker weer, vrolijke mensen.
Indoor ook wel maar Outdoor is net even iets beter als je het mij vraagt.
+ 's middags spacen in de zon is heeerlijk.
Ook vind ik het lekker dat het vroeg afgelopen is zodat je niet helemaal naar de klote bent de rest van je weekend.
Ik kan hier nog echt over meepraten, heb wel een festival meegemaakt, en ben vaak genoeg naar grote discotheken geweest... enige wat me opviel is dat de lasers en het geluid veel beter is binnen.
Verder vind ik indoordvd's ook leuker om te kijken, en ik ga het wel merken op Qlimax dit jaar
Verder vind ik indoordvd's ook leuker om te kijken, en ik ga het wel merken op Qlimax dit jaar
indoor vindt ik het best, geluid is "meestal" beter en vind de tijden wat beter.
outdoor is ook wel fijn:) mooi groot terrein meestal, kan je heerlijk rond dwalen
outdoor is ook wel fijn:) mooi groot terrein meestal, kan je heerlijk rond dwalen
-
JHardtraxxer
- 79 posts member since 2010
- last seen May 2012
Ik vind het niet te vergelijken et is allebij zo anders, en ze hebben allebij hun voor en nadelen daarom is Q-base echt het feest van het jaar voor mij indoor&outdoor! 
Ik snap niet dat Q-base niet beter loopt dan DefQon, lijkt me eerlijk gezegd veel vetter... zeker is dat volgend jaar bij allebei een kijkje ga nemenwrote:Ik vind het niet te vergelijken et is allebij zo anders, en ze hebben allebij hun voor en nadelen daarom is Q-base echt het feest van het jaar voor mij indoor&outdoor!
Ja voor mij was Q-Base tot nog toe wel het moddervetste feest, nergens te heet, genoeg keuze van muziek zodat er altijd wel ergens iemand draait wat je geweldig vind, dik licht en geluid, geweldige sfeer, geweldige locatie. Dus ja outdoor of indoor ik weet het niet, ik zou gaan voor outdoor snachts :-P
Ik kan ook niet echt kiezen.
's nachts rag ik zowizo meer! In het zonnetje heb ik soms de neiging om echt super tam te zijn en veel bier drinken door de hitte.
Alhoewel het wel relaxt is lekker in het zonnetje staan stampen met een zwembroekie aan
.
Maar indoor vind ik het sowieso wel veel vetter kwa show altijd.
Wat ook is met outdoor de tijden... onze groep kennende komen we altijd pas rond 3-4uur aan.
En dan heb ik steeds al een hoop djs gemist die ik wel wou zien.
Terwijl het om 9uur ofzo begint dan heb je nog chil de tijd om tegen de avond te vertrekken.
Ik kan dus niet echt een keuze maken tussen indoor, maar als ik mocht kiezen tussen
Q-Base-Decibel-Inqontrol, dan kies ik wel Q-base! dat is perfect!
's nachts rag ik zowizo meer! In het zonnetje heb ik soms de neiging om echt super tam te zijn en veel bier drinken door de hitte.
Alhoewel het wel relaxt is lekker in het zonnetje staan stampen met een zwembroekie aan
Maar indoor vind ik het sowieso wel veel vetter kwa show altijd.
Wat ook is met outdoor de tijden... onze groep kennende komen we altijd pas rond 3-4uur aan.
En dan heb ik steeds al een hoop djs gemist die ik wel wou zien.
Terwijl het om 9uur ofzo begint dan heb je nog chil de tijd om tegen de avond te vertrekken.
Ik kan dus niet echt een keuze maken tussen indoor, maar als ik mocht kiezen tussen
Q-Base-Decibel-Inqontrol, dan kies ik wel Q-base! dat is perfect!
-
S
Outdoor 's nachts! Maar wel lekker in de zomer! Zoiets als Q-Base zou me echt vet lijken
. Outdoor vind ik iets typisch zomers. Het is eigenlijk de variatie wat't'm doet.
Ik heb op 1 of andere vage manier altijd het gevoel dat outdoor minder ragge is.
Ik vind overdag echt super relax.
Maar sta bij decibel ofzo tog het liefst in een tent
Ik vind overdag echt super relax.
Maar sta bij decibel ofzo tog het liefst in een tent
Maak er een poll van!!
Ik ben persoonlijk meer van de indoor, voor mijn gevoel altijd relaxter qua geluid en lasers etc.. Maar ook mij hoor je niet klagen over Q-base
Ik ben persoonlijk meer van de indoor, voor mijn gevoel altijd relaxter qua geluid en lasers etc.. Maar ook mij hoor je niet klagen over Q-base
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Na nadenken is indoor toch wel een apartere sfeer dan outdoor, + vind de tijden relaxter, voor decibel bv most ik vroeg me nest uit, nou is t t wel dik en dik waard. Indoor toch wel vanwege dikke lasershows, sfeer en dus de tijd 
Indoor is wel vroeg je nest uit, maar ook weer vroeg je nest in.wrote:Na nadenken is indoor toch wel een apartere sfeer dan outdoor, + vind de tijden relaxter, voor decibel bv most ik vroeg me nest uit, nou is t t wel dik en dik waard. Indoor toch wel vanwege dikke lasershows, sfeer en dus de tijd
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Hardbass of Qlimax ofzo begint 's avonds pas dus dat is niet vroeg m'n nest uit, het hangt natuurlijk wel er altijd vanaf waar je woont. Ik moest voor decibel vroeg op staan omdat ik er een eindje vandaan woon.wrote:Indoor is wel vroeg je nest uit, maar ook weer vroeg je nest in.wrote:Na nadenken is indoor toch wel een apartere sfeer dan outdoor, + vind de tijden relaxter, voor decibel bv most ik vroeg me nest uit, nou is t t wel dik en dik waard. Indoor toch wel vanwege dikke lasershows, sfeer en dus de tijd
-
T
- 1 posts member since 2010
- last seen Oct 2011
indoooooor 
Bedoelde Outdoor is vroeg je nest uit en vroeg je nest in.wrote:Hardbass of Qlimax ofzo begint 's avonds pas dus dat is niet vroeg m'n nest uit, het hangt natuurlijk wel er altijd vanaf waar je woont. Ik moest voor decibel vroeg op staan omdat ik er een eindje vandaan woon.wrote:Indoor is wel vroeg je nest uit, maar ook weer vroeg je nest in.wrote:Na nadenken is indoor toch wel een apartere sfeer dan outdoor, + vind de tijden relaxter, voor decibel bv most ik vroeg me nest uit, nou is t t wel dik en dik waard. Indoor toch wel vanwege dikke lasershows, sfeer en dus de tijd
Q-Base is imo perfect kwa tijden en outdoor 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ow.. haha jawrote:
Bedoelde Outdoor is vroeg je nest uit en vroeg je nest in.
+ op dag festivals staan mensen ook een pak meer stil door de dagjes mensen die er eens een dagje tussen uit willen met hun bende maar niet echt voor de muziek komen.
-
HHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Intents is me enige grote feestje tot nu toe, het was facking vet. Outdoor en heel goed weer dus dat
was perfect. 13 november naar Fusion, zelfde organisatoren en nu Indoor. Dus als ik daar geweest ben dan
pas maak ik een keuze!
was perfect. 13 november naar Fusion, zelfde organisatoren en nu Indoor. Dus als ik daar geweest ben dan
pas maak ik een keuze!
Klopt overdag lekker werken en dan meteen door voor een mooi feestjewrote:Q-Base is imo perfect kwa tijden en outdoor