Het leek mij een goed idee om een soort van topic te maken waar we alle video's van bekende / redelijk bekende producenten in plaatsen en dat kunnen bespreken.
Van previewvideo's tot shout out video's en funny video's. Persoonlijk vind ik het altijd leuk en leerzaam en intressant om dit te zien. En ik denk dat meerdere dit vinden.
Mis alleen een soort van overzicht van dit enzo. Ze staan wel door het hele forum verdeeld bij verschillende onderwerpen enzo, alleen bij elkaar lijkt me praktischer.
Zodoende deze topic, vul hem lekker zou ik zeggen
En kunnen we er ook mooi over posten!
Ik post hier al even een video die dus al ergens gepost was op dit forum:
B-Front & Zany for Emporium
View on YouTube
Lol eigenlijk @ de studio bij fusion. Niet om de spullen, maar is het nou een soort van loods met daarin van die metalen hoken als studio?
Van previewvideo's tot shout out video's en funny video's. Persoonlijk vind ik het altijd leuk en leerzaam en intressant om dit te zien. En ik denk dat meerdere dit vinden.
Mis alleen een soort van overzicht van dit enzo. Ze staan wel door het hele forum verdeeld bij verschillende onderwerpen enzo, alleen bij elkaar lijkt me praktischer.
Zodoende deze topic, vul hem lekker zou ik zeggen
Ik post hier al even een video die dus al ergens gepost was op dit forum:
B-Front & Zany for Emporium
View on YouTube
Lol eigenlijk @ de studio bij fusion. Niet om de spullen, maar is het nou een soort van loods met daarin van die metalen hoken als studio?
Last edited by Soundscrollerz on , edited 2 times in total.