Almighty schreef:
Oke oke, maar met welk label/en of artiest ben jij mee verbonden, eerlijk?
Ik ben gelukkig nergens aan gebonden

. Ik heb voornamelijk contacten buiten de harddance overigens.
TiMOTHYb schreef:
Phase 2 schreef:
Ik vind dat er vaak te makkelijk wordt geoordeeld over de artiesten, zonder daar een fatsoenlijke onderbouwing bij te geven. Er worden naar mijn mening soms te snel conclusies getrokken die je in sommige situaties dan niet kunt trekken. Vaak doordat ze of een artiest niet kennen of te weinig van het leven van een artiest weten.
Waarom zijn de labels / artiesten dan vaak zo gesloten tegenover hun publiek? Waarom zijn er bijna geen DJ's die eens een boekje opendoen over de wereld waarin zij leven? Op die manier werk je inderdaad gossip zonder enkele fatsoenlijke onderbouwing in de hand.
Helft van Scantraxx, bijvoorbeeld, ligt uit elkaar maar er is door de heren nog geen woord over gerept.
Bedrijven zijn natuurlijk niet verplicht daarover te spreken. Het is natuurlijk geen excuus om dan maar wat te roepen. Je kunt wel vermoedens hebben, maar het wordt vaker op een manier gebracht alsof het feiten zijn.
Als de wegen van een label en artiest scheiden (wat allerlei oorzaken kan hebben natuurlijk) kunnen ze al hun problemen naar buiten brengen of het professioneel houden en uit elkaar gaan en elkaar respecteren. Het zou natuurlijk fijn zijn voor de fans als ze wat meer info geven, maar als ze dat niet doen is dat hun keuze. Ik vind het geen excuus om dan maar wat te roepen en te denken dat wat je roept een feit is.