Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:59 

Hardtraxx Addict

CreativeCrew schreef:
Omdat Hardstyle onder verdeeld is in meerdere Stylen is het lastig deze vraag correct te beantwoorden.

De Nu-Style Hardstyle is Hardcore achtig , maar dan Zwevende melodien en van die typische breaks, dat is wat de meeste mensen Nu wel kennen , maar de oorsprong ( ik dacht Italian Style ) word door de grote massa in het verdom hoekje geplaatst .. Wat ik persoonlijk heel jammer vind.

maja

Dit is en blijft natuurlijk mijn id over deze vraag xD

Lulverhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

CreativeCrew schreef:
Omdat Hardstyle onder verdeeld is in meerdere Stylen is het lastig deze vraag correct te beantwoorden.

De Nu-Style Hardstyle is Hardcore achtig , maar dan Zwevende melodien en van die typische breaks, dat is wat de meeste mensen Nu wel kennen , maar de oorsprong ( ik dacht Italian Style ) word door de grote massa in het verdom hoekje geplaatst .. Wat ik persoonlijk heel jammer vind.

maja

Dit is en blijft natuurlijk mijn id over deze vraag xD

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:33 

Hardtraxx Veteran

Boem boem boem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:33 

Hardtraxx Veteran

Een vriend vroeg me ooit wat voor hardstyle er allemaal was. Heb hem een hele reeks aan tracks meegegeven (ongeveer 3 uur) van DBSTF en HHZ tot b-front en Zany. Dat moest hij als soort van opdracht van mij opzetten, allemaal achtereen luisteren, er vol op losgaan en kijken wat het effect was. Resultaat... Zijn benen waren lam en hij luistert het nu minstens 50% van de tijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:35 

Hardtraxx Addict

ik leg het vaak uit als tussen hardcore en trance in.
Maar voor mij is het toch muziek waar ik alles in kwijt kan. bij elke emotie of gebeurtenis is er wel een track te vinden die bij dat moment past. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:42 

Hardtraxx Elite

Hier in het dorp luistert iedereen naar hiphop en wordt hardstyle bij de meeste mensen hardcore genoemd dankzij de kennistekortkoming.. Een enkeling weet een heel klein beetje wat het is en luistert ook de meest bekende mainstream nummers.

Edit: Ik durf met een gerust hart te zeggen dat JefQ (HT member) en ik de grootste hardstyle-liefhebbers uit dit dorp zijn.

Maar goed, ik laat de mensen meestal wat horen.. En sommigen durven nog te beweren dat er geen verschil zit tussen hardstyle en hardcore.. Sorry, maar dat breekt echt mijn klomp. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:49 

Hardtraxx Veteran

Gewoon uitleggen dat die vergelijking voor jou net zo pijnlijk is als de vergelijking tussen Hiphop & R&B voor hun is. Bij mij in het dorp vele liefhebbers :thumbsup:

Maar bij mij op school maar 1 iemand die het echt veel luistert, op het begin van het jaar waren het nog setjes van DBSTF, nu geniet ie mee met tracks als Pattern 2, Nackt, Dead of the Night, Under Attack & Sleepwalker :thumbsup: Én 1 gast die helemaal niet vaak hardstyle luistert, maar als hij wat afspeelt is het early of raw :yay:

Bij mijn vriendengroep valt het woordje hardcore ook nog wel eens, maar dit wordt gelijk afgekapt.
We zijn ook mooi verdeeld, 5 échte liefhebbers en 3 échte haters :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:11 

Hardtraxx Veteran

als je artiesten gaat vergelijken met iemand in de hip hop kan het wel is leuk worden xd

crypsis = eminem
headhunterz = justin bieber
DB & STF = bruno mars
zany = 50 cent
enz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:24 

Donateur

You say Lady Gaga, I say Headhunterz

You say Hannah Montana, I say Showtek

You say Owl City, I say A-lusion

You say Jonas Brothers, I say Zatox

You say Justin Bieber, I say Wildstylez

You say Taylor Swift, I say Brennan Heart

95% of teens these days listen to the same crappy pop songs over and over again. If you're one of the 5% who still listens to real music, thumbs this up, Hardstyle Can't Die!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 02:37 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Hier in het dorp luistert iedereen naar hiphop en wordt hardstyle bij de meeste mensen hardcore genoemd dankzij de kennistekortkoming.. Een enkeling weet een heel klein beetje wat het is en luistert ook de meest bekende mainstream nummers.

Edit: Ik durf met een gerust hart te zeggen dat JefQ (HT member) en ik de grootste hardstyle-liefhebbers uit dit dorp zijn.

Maar goed, ik laat de mensen meestal wat horen.. En sommigen durven nog te beweren dat er geen verschil zit tussen hardstyle en hardcore.. Sorry, maar dat breekt echt mijn klomp. :list:

als ze mij dark metal en trash metal laten horen is er voor mij ook echt geen verschil hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 09:30 

dawasiknie schreef:

95% of teens these days listen to the same crappy pop songs over and over again. If you're one of the 5% who still listens to real music, thumbs this up, Hardstyle Can't Die!

Hahaha :lol: Youtubevolk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:32 

Hardtraxx Elite

jeone schreef:
ik leg het vaak uit als tussen hardcore en trance in.
Maar voor mij is het toch muziek waar ik alles in kwijt kan. bij elke emotie of gebeurtenis is er wel een track te vinden die bij dat moment past. :)

dit dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

daar erger ik me altijd zo aan op Youtube, en dat zetten mensen dan bij elk ander genre dan top 40 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:51 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

de ene keer is het rap, de andere keer rock.
want je heb natuurlijk meer dan 1 keer 95% >.<

het ging helemaal in de goot toen ik dit zag:
15 Justin bieber fans, thumbs up!!!!
OMG HARDSTYLE MY STYLE HS4L!!!!

Ontopic: ik zeg gewoon helemaal niks, want ik heb nou al 6keer gehad dat ik zei ff zachter als hardcore.
dan laat ik ze 1 nummer hardcore luisteren en 1 nummer hardstyle, en dan zeggen ze: oke nu een nummer hardstyle laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
god

...verdomme.

OT: Ik leg het net als ik hier al veel lees tussen trance en hardcore in. Als mensen vragen wat het verschil is laat ik gewoon wat hardcore op 200+ bpm horen en daarna een sampletje hardstyle. Meestal is het verschil dan wel bekend. :P Hardstyle is gewoon wat me energie geeft! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Nouja...
Dat gaat als volgt.

Je hebt D-Block & S-te-fan.
We zetten Music made addict op.
Dat is echte echte hardstyle :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nouja...
Dat gaat als volgt.

Ik proef sarcasme, en het smaakt naar meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Olijfboompje schreef:
Nouja...
Dat gaat als volgt.

smaakt naar gravel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 10:34 

Donateur

Ja youtubevolk :') eentje vond ik wel leuk onder een hardstyle filmpje xd

Citaat:
The dislike Button is just like Justin Biebers dick......It's small but gets bigger when fags touch it

:lol:

OT:

Veel mensen zeggen dat het gewoon hardcore is, als ik het snel wil zeggen zeg ik gewoon het zit tussen harddance & hardcore in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
BuzzLightyear schreef:
Olijfboompje schreef:
Nouja...
Dat gaat als volgt.

smaakt naar gravel :thumbup:

:thumbsup:
Ik vind overigens Music Made Addict wel een vette track :whistle:
Alleen daarmee rekruteer je de newbies :P

Als ik zeg wat echte hardstyle is laat ik ze meestal iets van Kodex, Beholder, Thera, Degos & Re-done luisteren.
Ik beschouw de wat hardere kant van hardstyle toch meer als hardstyle dan de wat melodieuzere kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:21 

Artiest

Ik leg mensen niet uit wat hardstyle is, ik laat het horen, dan zeggen zij "WAT EEN HERRIE MET JE BOEM BOEM BOEM!!!" Kijken ze je aan alsof je een nazi bent en ga ik weer over tot de orde van de dag.

En als ik het toch uit moet leggen zeg ik: "Een soort hardcore, maar dan langzamer." aangezien ze allemaal weten wat Hardcore is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

hier kennen mensen hardstyle wel word vaak genoeg gedraaid in de kroeg/cafe/disco maar dan wel de defqon anthems spacer mma enzovoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 18:06 

CreativeCrew schreef:
Nu-Style Hardstyle is Hardcore achtig

what
the
fuck
luister jij voor hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 18:24 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Ja dat soort gasten zijn echt triest. :') Dan doen ze alsof ze heel stoer underground zijn maar dan noemen ze vervolgens echt top40 hardstyle op. :')

Ik leg niet eens meer uit wat hardstyle is. Zeker niet als een meisje het vraagt. Ik zeg meestal gewoon: ongelooflijke teringherrie.

Als ik het zou uitleggen zou het gelijk weer ''ojha headhunterzz!!!1!!1!111!'' reacties oproepen. En daar wil ik niet mee geassocieerd worden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 18:41 

Bierkoning

KSwoosh schreef:
CreativeCrew schreef:
Nu-Style Hardstyle is Hardcore achtig

what
the
fuck
luister jij voor hardcore

Mentale Theo :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen