Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 23:12 

Artiest

Ik leg 't altijd op een krakkige manier uit.. zo van "ken je hardcore muziek? en trance? hardstyle is zeg maar wat er tussenin zit... vaak melodieus, maar wel acceptabel als je er niet bekend mee bent"

los van hoe 't echt zit: rauwe basslines, darrrrrrk stuff etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 16:24 

Hardtraxx Elite

Ik zeg altijd: hardcore, maar dan wat minder agressief en wat melodieuzer.

Ik weet dat ik hier zowel hardcore als hardstyle echt niet goed mee beschrijf (want hardstyle kan ook agressief zijn en hardcore is meestal ook melodieus), maarja... Dan snappen ze het in ieder geval een beetje, en krijg ik meestal een reactie los van 'oh, oké dus dat is nog wel een beetje luisterbaar' :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 16:26 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Vrager: Wat is Hardstyle eigenlijk?

Antwoorder: Dat is die muziek die op Defqon gedraaid wordt. ;)

Vrager: Oh! Ja dat ken ik wel!

Antwoorder: Dacht ik al.

Conclusie, ik hoef het haast nooit meer uit te leggen. En dat was wel anders een aantal jaar terug.
Inderdaad. Helaas. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 20:33 

Donateur

dawasiknie schreef:
Hardstyle leg je niet uit. Hardstyle moet je luisteren en op los gaan. En anders hoef je het ook niet uit te leggen.

Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:12 

Hardtraxx Veteran

Da's een gevoel, kun je niet uitleggen..

Maar ff serieus, ik merk wel dat ik sinds een jaar ofzo nooit meer hoef uit te leggen wat het is, terwijl dat daarvoor wel altijd zo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

hardstyle is gewoon: BAM :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:15 

Timmer schreef:
hardstyle is gewoon: BAM BAM BAM :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 08:08 

Aan het typen...

Beetje jammer dit :aww:
Anyway ik hoef hardstyle tegenwoordig niet meer uit te leggen. Als ik zeg hardstyle, zeggen zij headhunterz en dbstf. Waarop ik dan zeg, dan vind ik dus niks aan, doe mij maar de oude hardstyle. En dan zijn ze weer de weg kwijt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 11:29 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Anyway ik hoef hardstyle tegenwoordig niet meer uit te leggen. Als ik zeg hardstyle, zeggen zij headhunterz en dbstf. Waarop ik dan zeg, dan vind ik dus niks aan, doe mij maar de oude hardstyle. En dan zijn ze weer de weg kwijt xd

Precies, als ik zeg dat ik DBSTF en Brennan Heart niet zo vet vind snappen ze er niks van. Dat zijn toch de grootste artiesten? :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 11:58 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Lyst schreef:

Precies, als ik zeg dat ik DBSTF en Brennan Heart niet zo vet vind snappen ze er niks van. Dat zijn toch de grootste artiesten? :') :')

Eerlijk gezegd, zijn ze dat toch ook gewoon op dit moment? In ieder geval zeker onder de massa. Wie is er volgens jou dan op het moment groter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 13:10 

Hardtraxx Addict

Markos schreef:
Edwinn schreef:
Lyst schreef:

Eerlijk gezegd, zijn ze dat toch ook gewoon op dit moment? In ieder geval zeker onder de massa. Wie is er volgens jou dan op het moment groter?

Mja voor de grote massa zijn dat inderdaad de bekendste namen, samen met headhunterz en noisecontrollers.
Het jammere is dat hun hardstyle voor vele die hards te soft en mainstream geworden is, waaraan ze hun grote bekendheid onder meer te danken hebben.
Denk dat ze daarom, althans voor mij persoonlijk, zeker niet 'de grootste' artiesten zijn!
Heb ik bv. veel meer respect voor iemand als B-Front, die zelf nog lekker harde en rauwe tracks blijft maken voor de echte hardstyleliefhebber...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 13:38 

Donateur

coke snuivende mensenmassa of course met muziek die duivels is en heel hard dreunt op die grote boxen daar in die zaal met alemaal halfnaakte dames die heel sexistisch doen
ook grove texten en veel alcohol gebruik en de muziek gaat zo: boem boem boem boem
-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 14:28 

Hardtraxx Elite

meiden die sexistisch doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 14:35 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
coke snuivende mensenmassa of course met muziek die duivels is en heel hard dreunt op die grote boxen daar in die zaal met alemaal halfnaakte dames die heel sexistisch doen
ook grove texten en veel alcohol gebruik en de muziek gaat zo: boem boem boem boem
-.-

nu weet ik niet zo of dat nou goed of slecht is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:01 

Hardtraxx Newbie

dj-rico01 schreef:
frankhardenberg schreef:
-.-

Goed natuurlijk :yay: Ik heb het eigenlijk nog nooit hoeven uitleggen, denk dat ik wikipedia zou zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 00:21 

Donateur

dj-rico01 schreef:
frankhardenberg schreef:
-.-

De jezusbus vindt het iig slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 22:50 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
dj-rico01 schreef:
frankhardenberg schreef:
-.-

De jezusbus vindt het iig slecht.

:lol: Maar ja, wat vinden die niet slecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 22:51 

Hardtraxx Veteran

god
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 22:51 

Donateur

Lolly's :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:02 

Hardtraxx Newbie

Omdat Hardstyle onder verdeeld is in meerdere Stylen is het lastig deze vraag correct te beantwoorden.

De Nu-Style Hardstyle is Hardcore achtig , maar dan Zwevende melodien en van die typische breaks, dat is wat de meeste mensen Nu wel kennen , maar de oorsprong ( ik dacht Italian Style ) word door de grote massa in het verdom hoekje geplaatst .. Wat ik persoonlijk heel jammer vind.

maja

Dit is en blijft natuurlijk mijn id over deze vraag xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:07 

Dennis Aka Mash schreef:

Conclusie, ik hoef het haast nooit meer uit te leggen. En dat was wel anders een aantal jaar terug.

zo leg ik het ook uit.. iedereen kent Defqon 1 zowel dus als ik dat zeg weten ze gelijk wat hardstyle is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:25 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

zo leg ik het ook uit.. iedereen kent Defqon 1 zowel dus als ik dat zeg weten ze gelijk wat hardstyle is :P

Nou ik kwam in September bij allemaal mensen uit Lelystad in de klas en 1 van de 19 wist wat Hardstyle was. 3 hadden wel eens van Defqon gehoord. Viel me beetje tegen zelfs :P

En ze bleven het Hardcore noemen, hoe vaak ik ook uitleg dat het tussen trance en Hardcore in ligt. Vaak zeg ik er bij dat het langzamer en melodieuzer is dan Hardcore. Dan laat ik de early en hardere hardstyle even buiten beschouwing dat boeit ze toch niets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn meer dan 120 dreunen per minuut en je raakt helemaal in extase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Ik laat ze gewoon wat luisteren, meestal Under Attack of Fade to Black.
Sommigen vinden het vet, sommigen haten het, achja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:13 

Donateur

Jaaa op me werk ook iedereen hoor. Die vinden het gewoon Hardcore.. en als ik zeg dat het hardstyle is, dan kijke ze me raar aan, van huh ik hoor geen verschil hoor, >.<

Hahaha en dit topic is weer in nieuw leven gegooid ofso :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen