Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:17 

Artiest

Project 141 schreef:
And every day will be, be the new today :whistle:

niks mis met die plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:30 

Hardtraxx Addict

Hardcore, maar dan minder hard en snel.

Dan snappen mensen t vaak wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

CreativeCrew schreef:
Omdat Hardstyle onder verdeeld is in meerdere Stylen is het lastig deze vraag correct te beantwoorden.

De Nu-Style Hardstyle is Hardcore achtig , maar dan Zwevende melodien en van die typische breaks, dat is wat de meeste mensen Nu wel kennen , maar de oorsprong ( ik dacht Italian Style ) word door de grote massa in het verdom hoekje geplaatst .. Wat ik persoonlijk heel jammer vind.

maja

Dit is en blijft natuurlijk mijn id over deze vraag xD

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
CreativeCrew schreef:
Omdat Hardstyle onder verdeeld is in meerdere Stylen is het lastig deze vraag correct te beantwoorden.

De Nu-Style Hardstyle is Hardcore achtig , maar dan Zwevende melodien en van die typische breaks, dat is wat de meeste mensen Nu wel kennen , maar de oorsprong ( ik dacht Italian Style ) word door de grote massa in het verdom hoekje geplaatst .. Wat ik persoonlijk heel jammer vind.

maja

Dit is en blijft natuurlijk mijn id over deze vraag xD

:lol:

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 00:54 

Artiest

Zullen we die jongen gewoon vertellen dat het lekker Hollandse muziek is en dus niks italian >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 02:05 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Zullen we die jongen gewoon vertellen dat het lekker Hollandse muziek is en dus niks italian >.<

ga je gang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 02:19 

hardstyle: Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Soms worden de nummers versneld afgespeeld door dj's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 02:22 

Hardtraxx Addict

Zitten wel wat dingetjes in die niet kloppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 02:23 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:

komt ook van wikipedia af >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 02:25 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
hardstyle: Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Soms worden de nummers versneld afgespeeld door dj's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

leuk gekopieerd van wikipedia, maar die tekst in imho niet kloppend... :/

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
KickinAzz schreef:

Ooh :lol:

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
RAW-vizion schreef:
KickinAzz schreef:

Ooh :lol:

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 02:33 

_dp_ schreef:
biscuit schreef:

wilt u de aanpassing vermelden? dan is het mogelijk om m op wikipedia te corrigeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 02:49 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
_dp_ schreef:
biscuit schreef:

wilt u de aanpassing vermelden? dan is het mogelijk om m op wikipedia te corrigeren.

boeiuuh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 19:42 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Ik leg mensen niet uit wat hardstyle is, ik laat het horen, dan zeggen zij "WAT EEN HERRIE MET JE BOEM BOEM BOEM!!!" Kijken ze je aan alsof je een nazi bent en ga ik weer over tot de orde van de dag.

Dit, wie gaat er nou 'uitleggen' wat een bepaald genre is als je het ook gewoon kunt laten horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle kan je niet uitleggen, Hardstyle moet je horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Hardstyle kan je niet uitleggen, Hardstyle moet je luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:06 

Hardtraxx Elite

Ik zeg meestal. Hardstyle? Dat is muziek waar die jij niet kan waarderen. Dan snappen ze meestal wel welke kant het op gaat ghehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 19:45 

Ik hoef het eigenlijk nooit uit te leggen, iedereen kent het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:08 

Hardtraxx Newbie

BAM BAM, KENG KENG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

daniel1993nl schreef:
BAM BAM, KENG KENG.

uitleg van de maand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:19 

Donateur

Leg het nooit ooit, vooral niet aan me familie. Als ik daar wat tegen zeg over die feesten. Is het meteen "oh die feesten waar altijd drugs en van alles mis mee is etc. " je snapt het wel :')

Dan houd het voor mij al op
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Leg het nooit ooit, vooral niet aan me familie. Als ik daar wat tegen zeg over die feesten. Is het meteen "oh die feesten waar altijd drugs en van alles mis mee is etc. " je snapt het wel :')

allemaal vooroordelen, iedereen weet dat er niemand drugs gebruikt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
roberttt schreef:

allemaal vooroordelen, iedereen weet dat er niemand drugs gebruikt :x

Sjeessh, drugs is voor lager opgeleiden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:53 

Hardtraxx Addict

ScuL ben jij dat? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen