Nikkel schreef:
Catatonic Overload schreef:
Tuneboy is echt ontzettend goed bezig. De enige die me nog kan boeien vanuit het Saifam kamp.
In mijn ogen de enigste Italiaan die mij nog kan boeien
samen met Tatanka (was ook origineel met Tokyo).
Zatox begint mij iets wat tegen te vallen
die veel uitbracht/ brengt en misschien wel iets te hard aan de weg timmert!
Hij brengt daar tegenover wel weer een dikke anthem voor Hard Bass,
wat je tot nu toe kon horen in de preview...
Over feesten: Ben ik persoonlijk minder naar feesten geweest dit jaar.
Ik ben er een beetje klaar mee elke keer dezelfde nummers op feesten te horen.
Ik vind de variatie op de feesten bijzonder terug gelopen.
Alleen Hard Bass, The Great Zany Show en Emporium hebben mij echt kunnen boeien!!!
Over releasen: Ik heb veel "rauwere" platen gehoord, Theracords is flink gegroeid
(en blijft hoop ik doorgroeien), Fusion heeft heeeeeel veeeeeel gereleased, en wat iedereen
onderhand zegt, Scantraxx is flink gebashed, wat iets te overdreven gebeurd.
Ik zelf was al zeer lang luisteraar van de wat hardere platen, maar weet nu
ook de wat mainstream/ nustyle (als je dat zo mag noemen) zeer goed te waarderen.
Veel free releasen dit jaar en veel bootlegs ofzo net als Ran-D - Americano ofzoiets,
wat voor mij niet echt nodig is. Hou het bij hardstyle, dan is het wel oke en ben origineel met je vocals!
Ben het in grote lijnen met je eens. de solo platen van zatox zijn nu erg eendemensionaal aan het worden. De samenwerkingen zijn gelukkig nog steeds van hoogstaand niveau. De raw style heeft nu echt zn plek in de scene, maar ben benieuwd wat volgend jaar brengt. B-front is tot nu toe de enige succesvolle raw style producer, maar moet oppassen dat niet elke track op ekaar gaat lijken.
HHZ en NC zijn samen top, ik geniet elke dag van club bizar en robot's dream, hopelijk kan HHZ deze lijn doortrekken. Wildstylez heeft ook weer een aantal top releases gehad dit jaar. Misschien brengt het einde ook nog wat nieuwe top platen met zich mee.
Minste artiest is dit jaar DBSTF hebben tot nu toe niks speciaals geproduceerd. Loop machine was aardig, maar meer ook niet.
Grootste verrassingen: Dat het zo snel is gegaan met Psyko Punkz. En dat we weinig hebben gehoord van TBY. Tuneboy daarintegen is lekker bezig, en mag wel wat vaker worden geboekt.
Minpunten: Qlimax anthem is niet zo sterk. Maar grootste minpunt is toch wel het enorme gebash rond sommige artiesten. Helemaal door mensen op YT die zelf nog nooit naar een feest zijn geweest en echt de massa achterna lopen. Zeer slechte ontwikkeling, want je maakt de scene op langer termijn kapot. Volgend jaar weer iets positiever zijn met zn alle
Magische moment 2010: Defqon 2010 Lenny Dee - Forgotten moments (ophidian remix) Hulde aan Wildstylez dat hij die draaide.