wrote: Daar kun je wel op af gaan geven, maar we zijn allemaal bij de Headhunterz, DBSTF enzovoorts gestart en dat vonden we ook allemaal vet.
Ik zal eens beginnen aan een column over 2010 die ik aan t eind van t jaar wel zal plaatsen
wrote: Daar kun je wel op af gaan geven, maar we zijn allemaal bij de Headhunterz, DBSTF enzovoorts gestart en dat vonden we ook allemaal vet.
Ik heb het hier over het gros van de mensen, uitzonderingen daar gelaten.wrote:wrote: Daar kun je wel op af gaan geven, maar we zijn allemaal bij de Headhunterz, DBSTF enzovoorts gestart en dat vonden we ook allemaal vet.![]()
![]()
Ik zal eens beginnen aan een column over 2010 die ik aan t eind van t jaar wel zal plaatsen
Dat is iets waar ik me op kan verheugenwrote:Ik zal eens beginnen aan een column over 2010 die ik aan t eind van t jaar wel zal plaatsen
Dan ben je gestart in 2002 bij een compilatie-hardstyle CD. Dat vonden liefhebbers van de alleroudste sound ook commercieel...wrote:wrote: Daar kun je wel op af gaan geven, maar we zijn allemaal bij de Headhunterz, DBSTF enzovoorts gestart en dat vonden we ook allemaal vet.![]()
![]()
Jaaa ik heb de compilatie zelfs gezien in een spotje op TVwrote:Dan ben je gestart in 2002 bij een compilatie-hardstyle CD. Dat vonden liefhebbers van de alleroudste sound ook commercieel...wrote:wrote: Daar kun je wel op af gaan geven, maar we zijn allemaal bij de Headhunterz, DBSTF enzovoorts gestart en dat vonden we ook allemaal vet.![]()
![]()
Waren inderdaad wel redelijk veel mensen, maar vergeleken met de grootte van de scene nu stelt die hoeveelheid helemaal niks voor. Vroeger kende ik eigenlijk niemand die hardstyle kende, laat staan luisterde, nu luistert zeker de helft van mijn omgeving hardstyle en als je niet weet wat hardstyle is wordt je raar aangekeken.wrote:Nou ja ontoegankelijk genoeg voor de "grote massa"... beetje onzinnig. Het trok toen ook al volle Arena's en Gelredome's. Het trok alleen een andere massa dat zich anders opstelde tov de muziek. Toen kwam men echt voor de muziek. Das tegenwoordig wat minder
Ben ik het ook mee eenswrote:@Mol
Duidelijk verhaal! Kan me wel in je verhaal vinden wat HT.nl betreft! Het napraten (ik doe het ook vaak) en het 'vind je het niet leuk, houdt je mond dan maar' verhaal. Een forum is inderdaad om te discuseren en niet om enkele artiesten/dj's de hemel in te prijzen voor de zoveelste jammerlijke release op rij... Af en toe wordt er hier nog meer aanbeden als in de kerk
precies!Wasted Pinguinzzzz? Nee bedankt?
Ik praat nu ook mee, maar ik begin inderdaad ook moe te worden van het regelmatige gebruik van smiley's zoals deze: :') Wat is er gebeurt met gewoon een goed argument te geven op iets waar je het mee eens of niet mee eens bent ipv het plaatsen van een of andere goedkope smiley.wrote:Iedereen praat een ander wel eens na natuurlijk, post een smiley als reactie, of reageert kortaf.
Dit is natuurlijk logisch en iedereen doet dit. Het is echter zaak om op te letten dat dit niet standaard wordt.
Helemaal mee eens!wrote: Rawstyle is toch net zo goed nustyle?
Ontopic:
- gebash op Scantraxx (jammer)
- gebash op bepaalde artiesten (terecht of niet, iig overdreven)
- bepaalde artiesten worden ongenadig hard de hemel in geprezen (weliswaar verdiend)
- weer meer meelopers en ander tuig zoals Rik zei
Vergeet niet dat er 2 kanten van de community zijn... Headhunterz is niet voor niks zo hoog gekomen op de DJ mag top 100!wrote:Als je iemand ophemelt of afkraakt en het duidelijk én begrijpelijk kan beargumenteren, wat is daar dan mis mee?
Zal het nou echt vanuit het niets komen dat B-Front en Fusion op dit moment erg populair zijn op dit forum en dat Headhunterz en Scantraxx veel inleveren? Denk je nu echt dat dat komt omdat 1 iemand heeft gezegd "en nu gaan we dat roepen?" of zou het gewoon echt komen omdat de muziek boekdelen spreekt...