dawasiknie schreef:
Als je iemand ophemelt of afkraakt en het duidelijk én begrijpelijk kan beargumenteren, wat is daar dan mis mee?
Zal het nou echt vanuit het niets komen dat B-Front en Fusion op dit moment erg populair zijn op dit forum en dat Headhunterz en Scantraxx veel inleveren? Denk je nu echt dat dat komt omdat 1 iemand heeft gezegd "en nu gaan we dat roepen?" of zou het gewoon echt komen omdat de muziek boekdelen spreekt...
Vergeet niet dat er 2 kanten van de community zijn... Headhunterz is niet voor niks zo hoog gekomen op de DJ mag top 100!
Het laatste jaar is idd het gebash op mainstream flink toegenomen... Als ik soms op forums kijk dan vraag ik me af of er daadwerkelijk nog mensen zijn die er van houden, zoveel gezeik is er... Ok, er zitten soms producties bij die inderdaad niet echt top zijn, maar daar tegenover staan ook nog genoeg plaatjes die wel lekker zijn!
Het rauwere schijnt ook populairder te worden. Ben alleen benieuwd hoelang B-Front e.d. nog stand gaan houden als de nieuwe helden. Als er namelijk iets populair wordt binnen de scene, is het een kwestie van tijd voordat de mensen buiten de scene dit gaan volgen. Dan krijgen we weer het hele verhaal wat nu met mainstream gebeurt opnieuw.
Wat ik jammer vind aan de ontwikkelingen met name dit jaar is dat de producers gigantisch weinig ruimte krijgen van de scene. Wanneer een producer iets maakt wat iets anders is dan de rest van zn producties, komt er gelijk een hele bash-golf vrij. Maar wanneer er tracks gereleased worden die in lijn liggen met de andere platen dan is het weer eentonig en allemaal hetzelfde.