Zijn toch zat concerten die op doordeweekse dagen plaatsvinden en van 20.00 tot 23.00 durenSolis wrote:Op een dinsdag? Hoezo dan?
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & The Prophet @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Brennan Heart @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ Return Of Headhunterz 2017
Active topics in Algemeen
Moderators
Zijn vorige optreden in Paradiso tijdens Up Close and Personal in 2018 was ook op een doordeweekse dag, Woensdagavond.
Zal ook wel te maken hebben met de beschikbaarheid van die toko..
Headhunterz - Up Close and Personal (25-04-2018, Grote Zaal in Paradiso, Amsterdam)
Zal ook wel te maken hebben met de beschikbaarheid van die toko..
Headhunterz - Up Close and Personal (25-04-2018, Grote Zaal in Paradiso, Amsterdam)
Dit inderdaad. Denk dat ze het júíst op een doordeweekse dag plaats laten vinden, om het zo geen feest gevoel mee te geven (of die indruk te wekken) maar juist een soort 'concert' voor HS.Fantazoo wrote:Zijn toch zat concerten die op doordeweekse dagen plaatsvinden en van 20.00 tot 23.00 durenSolis wrote:Op een dinsdag? Hoezo dan?
Zie dit niet bepaald als een concert dus vandaar mijn vraag.
Veel EDM artiesten die meer een "show" gaan geven doen dit, doordeweekse 3 uur shows. Waar vaak een artiest een uur speelt en de hoofdact 2 uur. Porter Robinson, Madeon, Swedish House Mafia e.d. deden/doen dit ook.
Ik zal ticketswap in de gaten houden, want ga écht geen €40 betalen voor 3 uurtjes. 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Het valt me op dat HHZ de podcast Hard with Style behoorlijk aan het verwaarlozen is. Er zitten (bijna) geen promos meer in, experimenteert hij niet meer met speciale tracks en hij praat zelfs niet eens meer in de podcast (alleen in de intro). Ook heeft hij 3 maanden geskipt. Erg jammer, want vroeger keek ik altijd wel naar uit...
Je laatste punten vallen wel op, maar het dik gedrukte is beetje onzinnig om op te noemen want toen hij hws na zn comeback oppakte gaf hij al vrij snel aan dat hij met zijn podcast geen promos wil aanbieden. Dat is in zijn ogen niet de bedoeling van een podcast.hotymoty wrote:Het valt me op dat HHZ de podcast Hard with Style behoorlijk aan het verwaarlozen is. Er zitten (bijna) geen promos meer in, experimenteert hij niet meer met speciale tracks en hij praat zelfs niet eens meer in de podcast (alleen in de intro). Ook heeft hij 3 maanden geskipt. Erg jammer, want vroeger keek ik altijd wel naar uit...
Zonde, dit maakte hws juist leuk vroegahmakrooy wrote:Je laatste punten vallen wel op, maar het dik gedrukte is beetje onzinnig om op te noemen want toen hij hws na zn comeback oppakte gaf hij al vrij snel aan dat hij met zijn podcast geen promos wil aanbieden. Dat is in zijn ogen niet de bedoeling van een podcast.hotymoty wrote:Het valt me op dat HHZ de podcast Hard with Style behoorlijk aan het verwaarlozen is. Er zitten (bijna) geen promos meer in, experimenteert hij niet meer met speciale tracks en hij praat zelfs niet eens meer in de podcast (alleen in de intro). Ook heeft hij 3 maanden geskipt. Erg jammer, want vroeger keek ik altijd wel naar uit...
Gelukkig hebben we tegenwoordig Powermode. 
Is niet de eerste keer dat hij het verwaarloost he. Ieder natuurlijk z'n vrijheid om dit te bepalen, maar kom dan niet aankakken met een 'maandelijkse' podcast. Trek de stekker er dan gewoon voor eens en voor altijd uit als je het tot 2x toe niet kan volhoudenhotymoty wrote:Het valt me op dat HHZ de podcast Hard with Style behoorlijk aan het verwaarlozen is. Er zitten (bijna) geen promos meer in, experimenteert hij niet meer met speciale tracks en hij praat zelfs niet eens meer in de podcast (alleen in de intro). Ook heeft hij 3 maanden geskipt. Erg jammer, want vroeger keek ik altijd wel naar uit...
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Meh, hij heeft het gewoon op een laag pitje staan nu. Als hij de stekker eruit trekt kan hij ook niet meer terug. Of in ieder geval zeikt iedereen dan weer om hoe wispelturig hij is. Misschien is hij ondertussen wel druk aan het nadenken over hoe HWS weer geliefd te maken.
Hoop iig zelf niet dat het stopt, ookal is het niet meer wat het was blijft het voor mij een speciaal plekje houden. 2011/2012 HWS was echt de shit.
Hoop iig zelf niet dat het stopt, ookal is het niet meer wat het was blijft het voor mij een speciaal plekje houden. 2011/2012 HWS was echt de shit.
HWS is natuurlijk ook gewoon een goed merk wat staat als een huis. Anders had ie het zeker al weggedaan toen hij in 2014 een andere richting op ging. Ze zijn vast op de achtergrond met van alles bezig waar wij geen weet van hebben! Die merge met Spirit of Hardstyle moet ook veel werk zijn geweest. Geduld 
Tijdens het aankondigen van onderstaande nieuwe track, vertelde HHZ dat dit te maken had met een moeilijke tijd, het klonk als dat er iemand weg was? Ook oo zn Insta story lijkt hij wat bedroefd
Weet iemand iets meer? Mss iets tussen hem en zn vriendin?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Ik geloof dat zijn vriendin/ex-vriendin naar Mexico verhuist voor haar carrière en dat ze er daarom een punt achter hebben gezet. In de track zit ook een stukje vocal: "Oceans apart"hurricane wrote:Tijdens het aankondigen van onderstaande nieuwe track, vertelde HHZ dat dit te maken had met een moeilijke tijd, het klonk als dat er iemand weg was? Ook oo zn Insta story lijkt hij wat bedroefd
View on SoundCloud
Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.
Vlgns mij heeft hij geen nieuw meisje, de laatste post samen met iemand op insta gaat dan over degene die weg is gegaan. Kan nergens vinden dat hij daarna een nwe girl heeftNuracore wrote:Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
hurricane wrote:
Het gaat hier over LinnebelNuracore wrote:Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.
Wel wat foto's van gezien ja. Klein fapje gedaan.Grim wrote:Het gaat hier over LinnebelNuracore wrote:Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.
Deel die foto's dan?Hekzitter wrote:Wel wat foto's van gezien ja. Klein fapje gedaan.Grim wrote:Het gaat hier over LinnebelNuracore wrote:Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.
En dan bedoel ik van Linnebel en niet je fapjes.