Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Op een dinsdag? Hoezo dan? :(


Zijn toch zat concerten die op doordeweekse dagen plaatsvinden en van 20.00 tot 23.00 duren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn vorige optreden in Paradiso tijdens Up Close and Personal in 2018 was ook op een doordeweekse dag, Woensdagavond.
Zal ook wel te maken hebben met de beschikbaarheid van die toko..

feesten/headhunterz-up-close-and-personal-25-04-2018-paradiso-amsterdam-t62988.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Solis schreef:
Op een dinsdag? Hoezo dan? :(


Zijn toch zat concerten die op doordeweekse dagen plaatsvinden en van 20.00 tot 23.00 duren :P

Dit inderdaad. Denk dat ze het júíst op een doordeweekse dag plaats laten vinden, om het zo geen feest gevoel mee te geven (of die indruk te wekken) maar juist een soort 'concert' voor HS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie dit niet bepaald als een concert dus vandaar mijn vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 08:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Veel EDM artiesten die meer een "show" gaan geven doen dit, doordeweekse 3 uur shows. Waar vaak een artiest een uur speelt en de hoofdact 2 uur. Porter Robinson, Madeon, Swedish House Mafia e.d. deden/doen dit ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal ticketswap in de gaten houden, want ga écht geen €40 betalen voor 3 uurtjes. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 20:16 
 
Hardtraxx Elite

Het valt me op dat HHZ de podcast Hard with Style behoorlijk aan het verwaarlozen is. Er zitten (bijna) geen promos meer in, experimenteert hij niet meer met speciale tracks en hij praat zelfs niet eens meer in de podcast (alleen in de intro). Ook heeft hij 3 maanden geskipt. Erg jammer, want vroeger keek ik altijd wel naar uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Het valt me op dat HHZ de podcast Hard with Style behoorlijk aan het verwaarlozen is. Er zitten (bijna) geen promos meer in, experimenteert hij niet meer met speciale tracks en hij praat zelfs niet eens meer in de podcast (alleen in de intro). Ook heeft hij 3 maanden geskipt. Erg jammer, want vroeger keek ik altijd wel naar uit...


Je laatste punten vallen wel op, maar het dik gedrukte is beetje onzinnig om op te noemen want toen hij hws na zn comeback oppakte gaf hij al vrij snel aan dat hij met zijn podcast geen promos wil aanbieden. Dat is in zijn ogen niet de bedoeling van een podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
hotymoty schreef:
Het valt me op dat HHZ de podcast Hard with Style behoorlijk aan het verwaarlozen is. Er zitten (bijna) geen promos meer in, experimenteert hij niet meer met speciale tracks en hij praat zelfs niet eens meer in de podcast (alleen in de intro). Ook heeft hij 3 maanden geskipt. Erg jammer, want vroeger keek ik altijd wel naar uit...


Je laatste punten vallen wel op, maar het dik gedrukte is beetje onzinnig om op te noemen want toen hij hws na zn comeback oppakte gaf hij al vrij snel aan dat hij met zijn podcast geen promos wil aanbieden. Dat is in zijn ogen niet de bedoeling van een podcast.


Zonde, dit maakte hws juist leuk vroegah
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig hebben we tegenwoordig Powermode. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Het valt me op dat HHZ de podcast Hard with Style behoorlijk aan het verwaarlozen is. Er zitten (bijna) geen promos meer in, experimenteert hij niet meer met speciale tracks en hij praat zelfs niet eens meer in de podcast (alleen in de intro). Ook heeft hij 3 maanden geskipt. Erg jammer, want vroeger keek ik altijd wel naar uit...

Is niet de eerste keer dat hij het verwaarloost he. Ieder natuurlijk z'n vrijheid om dit te bepalen, maar kom dan niet aankakken met een 'maandelijkse' podcast. Trek de stekker er dan gewoon voor eens en voor altijd uit als je het tot 2x toe niet kan volhouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Meh, hij heeft het gewoon op een laag pitje staan nu. Als hij de stekker eruit trekt kan hij ook niet meer terug. Of in ieder geval zeikt iedereen dan weer om hoe wispelturig hij is. Misschien is hij ondertussen wel druk aan het nadenken over hoe HWS weer geliefd te maken.

Hoop iig zelf niet dat het stopt, ookal is het niet meer wat het was blijft het voor mij een speciaal plekje houden. 2011/2012 HWS was echt de shit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HWS is natuurlijk ook gewoon een goed merk wat staat als een huis. Anders had ie het zeker al weggedaan toen hij in 2014 een andere richting op ging. Ze zijn vast op de achtergrond met van alles bezig waar wij geen weet van hebben! Die merge met Spirit of Hardstyle moet ook veel werk zijn geweest. Geduld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens het aankondigen van onderstaande nieuwe track, vertelde HHZ dat dit te maken had met een moeilijke tijd, het klonk als dat er iemand weg was? Ook oo zn Insta story lijkt hij wat bedroefd
Weet iemand iets meer? Mss iets tussen hem en zn vriendin?

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Tijdens het aankondigen van onderstaande nieuwe track, vertelde HHZ dat dit te maken had met een moeilijke tijd, het klonk als dat er iemand weg was? Ook oo zn Insta story lijkt hij wat bedroefd
Weet iemand iets meer? Mss iets tussen hem en zn vriendin?



Ik geloof dat zijn vriendin/ex-vriendin naar Mexico verhuist voor haar carrière en dat ze er daarom een punt achter hebben gezet. In de track zit ook een stukje vocal: "Oceans apart"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.

Vlgns mij heeft hij geen nieuw meisje, de laatste post samen met iemand op insta gaat dan over degene die weg is gegaan. Kan nergens vinden dat hij daarna een nwe girl heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedenavond, en welkom bij

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.


Het gaat hier over Linnebel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goenavun
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nuracore schreef:
Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.


Het gaat hier over Linnebel


Wel wat foto's van gezien ja. Klein fapje gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Grim schreef:
Nuracore schreef:
Bijzonder dat je dan al zo snel een ander meisje hebt als dit waar is.


Het gaat hier over Linnebel


Wel wat foto's van gezien ja. Klein fapje gedaan.


Deel die foto's dan?

En dan bedoel ik van Linnebel en niet je fapjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Willem is taking some time off to rest and reconnect.
Until further notice, social posts are being done by a member of his team.
He’ll be back soon, so stay tuned"

Bron: Instagram
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen