Spirituele vent idd.
Hogesnelheids hypetrain: Project 1 Qlimax anthem incoming #speculaas
Nieuwe headhunterz track showcase tijdens Defqon eindshow #speculaas
ik wil het allemaal
sonnebloem wrote:Vraag dat maar eens aan feyenoordfans
Dit was vorig jaar zo. Dit jaar een Noisecontrollers: Attack Again stage.Seb wrote:Ik zie het ook nog wel gebeuren dat dit pas de 1e naam is van een aantal. Misschien komt er een x-qlusive: Tijdmachine? Aangezien er ook een tijdmachine stage op q-base is.
Tijdmachine is net als craft/lose your mind failliet helaasSeb wrote:Ik zie het ook nog wel gebeuren dat dit pas de 1e naam is van een aantal. Misschien komt er een x-qlusive: Tijdmachine? Aangezien er ook een tijdmachine stage op q-base is.
Het lijkt me wel dat het headhunterz is, maar een solo event hoeft nier per se denk ik
x-qlusive is nog altijd van q-danceheggenschaar wrote:Tijdmachine is net als craft/lose your mind failliet helaasSeb wrote:Ik zie het ook nog wel gebeuren dat dit pas de 1e naam is van een aantal. Misschien komt er een x-qlusive: Tijdmachine? Aangezien er ook een tijdmachine stage op q-base is.
Het lijkt me wel dat het headhunterz is, maar een solo event hoeft nier per se denk ik
ja oke, ach we zien het welklapstoel wrote:x-qlusive is nog altijd van q-danceheggenschaar wrote:Tijdmachine is net als craft/lose your mind failliet helaasSeb wrote:Ik zie het ook nog wel gebeuren dat dit pas de 1e naam is van een aantal. Misschien komt er een x-qlusive: Tijdmachine? Aangezien er ook een tijdmachine stage op q-base is.
heggenschaar wrote:ja oke, ach we zien het welklapstoel wrote: x-qlusive is nog altijd van q-dance
Nee jong hij heeft alle inside info, we moeten hem aanbidden.TiMOTHYb wrote:heggenschaar wrote:ja oke, ach we zien het welklapstoel wrote: x-qlusive is nog altijd van q-danceJa oke ach ik klets maar wat uit m´n nek jatog
Meer Miwer dan dit gaat 't niet worden.heggenschaar wrote:Er werd over de tijdmachnie gesproken dat toch altijd nog van lose your mind is.
Hahahahah aldus een freind at the sequrityRaven wrote:Meer Miwer dan dit gaat 't niet worden.heggenschaar wrote:Er werd over de tijdmachnie gesproken dat toch altijd nog van lose your mind is.
Jep. En de DSB is nog steeds van Dirk Scheringa.heggenschaar wrote:Er werd over de tijdmachnie gesproken dat toch altijd nog van lose your mind is.