Op dit moment is het bij mij: eerst zien, dan geloven.
Eens. Kijken of die alles kan waarmaken.Grim wrote:Op dit moment is het bij mij: eerst zien, dan geloven.
Eens. Kijken of die alles kan waarmaken.Grim wrote:Op dit moment is het bij mij: eerst zien, dan geloven.
Haha is goedzeke wrote:nou, nog een kwartiertje, dan weten het.
toch..
BREAKING: HEADY IS WEER KAAL-IG. soort van.zeke wrote:nou, nog een kwartiertje, dan weten het.
toch..

Wel tof dat je dan toch de tijd neemt om dit plaatje op te zoeken en te posten!Helicaze wrote:
Hoop het ook. Er had toch al wel een nummer klaar kunnen staan voor de release aangezien er al klaar waren voor vrijdag. Ze wisten toch dat alles vorige week officieel werd. Tenzij hij heel zijn album gelijk wilt droppen. Zou mij ook niks verbazen als we gewoon met zijn allen kunnen wachten tot maartPedaalemre wrote:Hopelijk komt er deze week dan wat meer info
Pedaalemre wrote:Geef nou eens een datum man
Surprise drop?Pedaalemre wrote:Geef nou eens een datum man
Zat ik ook aan te denken. Maar echt een surprise kan je het ook niet meer noemen aangezien we al ruim een half jaar weten dat er "soon" een album moet komen. Daarnaast weten we de tracklist ook al 99% zeker dus er is precies 0 verassing aan, maar goed.SimpleEffect wrote:Pedaalemre wrote:Geef nou eens een datum man
Surprise drop?![]()
Kan geen andere reden bedenken om geen datum te geven, behalve hype dan.
Word er echt moe van..Pedaalemre wrote:Geef nou eens een datum man