Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Exterkate wrote:
sonnebloem wrote:Hij zou pas echt weer terug zijn als hij ook op de kleinere feestjes te vinden is naar mijn idee; een superbash of een xxlerator (qua grootte) bijv
Ja precies dit dus.
Dit idd, en hij mag zelf ook wel stoppen om elke mogelijkheid aan te grijpen om zijn hardstyle familie te begroeten en te bedanken etc.
Ik ben zelf best wel heady fan maar het begint vermoeiend te worden om naar de beste man te luisteren.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
R_vd wrote: Ik ben zelf heady fan maar het begint vermoeiend te worden om naar de beste man te luisteren.
Dit begin ik ook te krijgen, wel confronterend/frustrerend als een van je favoriete artiesten niet doorpakt :P
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Eensch. Denk dat xq freqz mede mogelijk door hhz zo snel is uitverkocht. Ben benieuwd hoe snel t was gegaan als hij er niet had gestaan.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Royvn_ wrote:Eensch. Denk dat xq freqz mede mogelijk door hhz zo snel is uitverkocht. Ben benieuwd hoe snel t was gegaan als hij er niet had gestaan.
huh wtf heb die lineup helemaal gemist haha
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Er lopen ook nog een hoop EDM boekingen helaas.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Stinson wrote:Er lopen ook nog een hoop EDM boekingen helaas.
Op partyflock staat alleen DLDK ertussen van de 6 toekomstige boekingen, maar ging die daar ook niet gewoon hs draaien?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Maar om maar eens een voorbeeld te geven: Wildstylez is ook bijna niet meer te zien in Nederland, behalve op de grote podia (Mysteryland, Qlimax). Op kleinere podia was het meestal ook een Classics set. Dus ik denk dat het niet persé een heady dingetje is.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Goed punt. Alleen wildstylez is eigenlijk nooit weggeweest, maar snap waar je op doelt. Ga er nu pas over nadenken eigenlijk
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
sonnebloem wrote:Hij zou pas echt weer terug zijn als hij ook op de kleinere feestjes te vinden is naar mijn idee; een superbash of een xxlerator (qua grootte) bijv
Dit gevoel krijg ik ook wel een beetje inderdaad. Beetje "terug" als het uitkomt..
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Toevallig zag ik net op Facebook voorbijkomen dat onze Willem in april hier in Friesland is te vinden.

Image

Niet echt een line-up waarop ik hem hoopte te zien.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
>feestneger
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Tim, wat leuk dat je de grens over gaat!
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
avondje dieka
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:
avondje dieka
oh the memories :loving:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
sonnebloem wrote:
klapstoel wrote:
avondje dieka
Blijf ik ver van uit de buurt tegenwoordig. 16 jarige jochies stoer pep snuivend op het toilet en botte boeren die vechten met nektasje dragende kansen parels. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
laatste keer dat ik er geweest ben is ook al weer jaren terug, denk toen ik 16 of 17 was
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RTM93 wrote:
sonnebloem wrote:
klapstoel wrote: avondje dieka
Blijf ik ver van uit de buurt tegenwoordig. 16 jarige jochies stoer pep snuivend op het toilet
Nice. Binnenkort eens langs @Remi.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
HHZ stond in 2013 nog in Dieka idd, klein halfjaartje voordat z'n muziek meer naar house begon te veranderen.

Vroeg me toen al af hoe Dieka het geld had neergelegd, zal nu wel helemaal niet meer kunnen. :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hij stond laatst nog hier in het dorp voor 1500 man, dus dat kan zeker nog wel.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
patrickjeb wrote:Tim, wat leuk dat je de grens over gaat!
:lol: Krijg wat
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Daveytl wrote:Hij stond laatst nog hier in het dorp voor 1500 man, dus dat kan zeker nog wel.
Ja klopt in de Hofnar. Blijkbaar kan t dus wel idd. Zaten Freqz en SR zelfs nog bij. Vraag me af hoeveel ze voor zoiets neer moeten leggen en hoeveel winst ze maken.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Bovenstaande inderdaad. Of zou hij zijn eerdere prijzen aanhouden om het exclusief te houden, of geeft hij per locatie een andere prijs of maakt het voor kleinere organisaties ook aantrekkelijk om hem te boeken om zomaar weer eens op een feestje te staan? :huh:
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Pedaalemre wrote:
Daveytl wrote:Hij stond laatst nog hier in het dorp voor 1500 man, dus dat kan zeker nog wel.
Ja klopt in de Hofnar. Blijkbaar kan t dus wel idd. Zaten Freqz en SR zelfs nog bij. Vraag me af hoeveel ze voor zoiets neer moeten leggen en hoeveel winst ze maken.
25 euro de ticket x 1500 = al 37,500 euro, en dan ook nog een bult bier verkocht :P. Denk dat er best wel winst op gemaakt is. Vraag me vooral af hoe die eigenaar het voor elkaar heeft gekregen om HHZ daar te laten draaien :lol:.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
DisAster wrote:
Pedaalemre wrote:
25 euro de ticket x 1500 = al 37,500 euro, en dan ook nog een bult bier verkocht :P. Denk dat er best wel winst op gemaakt is. Vraag me vooral af hoe die eigenaar het voor elkaar heeft gekregen om HHZ daar te laten draaien :lol:.
Ook omdat het z'n enige show in 2017 in NL was na z'n return :lol: mss om het 'return feestjes' ding uit te melken, in Duitsland had ie ook 2 of 3 gigs op 'welcome back Headhunterz' feesten.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Daarentegen is het 'HHZ-feestje' komend weekend in de Highstreet nog steeds niet uitverkocht. Hype is alweer een tijdje in omgekeerde richting aan het gaan.