Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
Hij zou pas echt weer terug zijn als hij ook op de kleinere feestjes te vinden is naar mijn idee; een superbash of een xxlerator (qua grootte) bijv


Ja precies dit dus.


Dit idd, en hij mag zelf ook wel stoppen om elke mogelijkheid aan te grijpen om zijn hardstyle familie te begroeten en te bedanken etc.
Ik ben zelf best wel heady fan maar het begint vermoeiend te worden om naar de beste man te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Ik ben zelf heady fan maar het begint vermoeiend te worden om naar de beste man te luisteren.


Dit begin ik ook te krijgen, wel confronterend/frustrerend als een van je favoriete artiesten niet doorpakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eensch. Denk dat xq freqz mede mogelijk door hhz zo snel is uitverkocht. Ben benieuwd hoe snel t was gegaan als hij er niet had gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Eensch. Denk dat xq freqz mede mogelijk door hhz zo snel is uitverkocht. Ben benieuwd hoe snel t was gegaan als hij er niet had gestaan.


huh wtf heb die lineup helemaal gemist haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er lopen ook nog een hoop EDM boekingen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Er lopen ook nog een hoop EDM boekingen helaas.


Op partyflock staat alleen DLDK ertussen van de 6 toekomstige boekingen, maar ging die daar ook niet gewoon hs draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar om maar eens een voorbeeld te geven: Wildstylez is ook bijna niet meer te zien in Nederland, behalve op de grote podia (Mysteryland, Qlimax). Op kleinere podia was het meestal ook een Classics set. Dus ik denk dat het niet persé een heady dingetje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed punt. Alleen wildstylez is eigenlijk nooit weggeweest, maar snap waar je op doelt. Ga er nu pas over nadenken eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hij zou pas echt weer terug zijn als hij ook op de kleinere feestjes te vinden is naar mijn idee; een superbash of een xxlerator (qua grootte) bijv

Dit gevoel krijg ik ook wel een beetje inderdaad. Beetje "terug" als het uitkomt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toevallig zag ik net op Facebook voorbijkomen dat onze Willem in april hier in Friesland is te vinden.

Afbeelding

Niet echt een line-up waarop ik hem hoopte te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>feestneger
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim, wat leuk dat je de grens over gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hij zou pas echt weer terug zijn als hij ook op de kleinere feestjes te vinden is naar mijn idee; een superbash of een xxlerator (qua grootte) bijv


avondje dieka
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Hij zou pas echt weer terug zijn als hij ook op de kleinere feestjes te vinden is naar mijn idee; een superbash of een xxlerator (qua grootte) bijv


avondje dieka


oh the memories :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Hij zou pas echt weer terug zijn als hij ook op de kleinere feestjes te vinden is naar mijn idee; een superbash of een xxlerator (qua grootte) bijv


avondje dieka


oh the memories :loving:

Blijf ik ver van uit de buurt tegenwoordig. 16 jarige jochies stoer pep snuivend op het toilet en botte boeren die vechten met nektasje dragende kansen parels. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laatste keer dat ik er geweest ben is ook al weer jaren terug, denk toen ik 16 of 17 was
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
avondje dieka


oh the memories :loving:

Blijf ik ver van uit de buurt tegenwoordig. 16 jarige jochies stoer pep snuivend op het toilet


Nice. Binnenkort eens langs @Remi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

HHZ stond in 2013 nog in Dieka idd, klein halfjaartje voordat z'n muziek meer naar house begon te veranderen.

Vroeg me toen al af hoe Dieka het geld had neergelegd, zal nu wel helemaal niet meer kunnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij stond laatst nog hier in het dorp voor 1500 man, dus dat kan zeker nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tim, wat leuk dat je de grens over gaat!

:lol: Krijg wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Hij stond laatst nog hier in het dorp voor 1500 man, dus dat kan zeker nog wel.


Ja klopt in de Hofnar. Blijkbaar kan t dus wel idd. Zaten Freqz en SR zelfs nog bij. Vraag me af hoeveel ze voor zoiets neer moeten leggen en hoeveel winst ze maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bovenstaande inderdaad. Of zou hij zijn eerdere prijzen aanhouden om het exclusief te houden, of geeft hij per locatie een andere prijs of maakt het voor kleinere organisaties ook aantrekkelijk om hem te boeken om zomaar weer eens op een feestje te staan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Daveytl schreef:
Hij stond laatst nog hier in het dorp voor 1500 man, dus dat kan zeker nog wel.


Ja klopt in de Hofnar. Blijkbaar kan t dus wel idd. Zaten Freqz en SR zelfs nog bij. Vraag me af hoeveel ze voor zoiets neer moeten leggen en hoeveel winst ze maken.


25 euro de ticket x 1500 = al 37,500 euro, en dan ook nog een bult bier verkocht :P. Denk dat er best wel winst op gemaakt is. Vraag me vooral af hoe die eigenaar het voor elkaar heeft gekregen om HHZ daar te laten draaien :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

DisAster schreef:
Pedaalemre schreef:
Daveytl schreef:
Hij stond laatst nog hier in het dorp voor 1500 man, dus dat kan zeker nog wel.


Ja klopt in de Hofnar. Blijkbaar kan t dus wel idd. Zaten Freqz en SR zelfs nog bij. Vraag me af hoeveel ze voor zoiets neer moeten leggen en hoeveel winst ze maken.


25 euro de ticket x 1500 = al 37,500 euro, en dan ook nog een bult bier verkocht :P. Denk dat er best wel winst op gemaakt is. Vraag me vooral af hoe die eigenaar het voor elkaar heeft gekregen om HHZ daar te laten draaien :lol:.


Ook omdat het z'n enige show in 2017 in NL was na z'n return :lol: mss om het 'return feestjes' ding uit te melken, in Duitsland had ie ook 2 of 3 gigs op 'welcome back Headhunterz' feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarentegen is het 'HHZ-feestje' komend weekend in de Highstreet nog steeds niet uitverkocht. Hype is alweer een tijdje in omgekeerde richting aan het gaan.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen