Ik ken deze melodie ergens van 
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & The Prophet @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Brennan Heart @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ Return Of Headhunterz 2017
Active topics in Algemeen
Moderators
Dan kan Heady wel goed acteren als het huilen fake is.
Deze is zo dik!Broken Balance wrote: Djipe - No God
Vind overigens dat hele Heresy album wel gaaf.
Ik geloof het wel met een momentje op zn event of bij terugkomst toen op Defqon. Maar het is wel heel vaak, elke keer zie je de zelfde sympathie en aandacht van zn fans.makrooy wrote:Dan kan Heady wel goed acteren als het huilen fake is.
En hij was ook een (stem) acteur he.
Nja snap het wel, het valt wel op inderdaad. Hij zal waarschijnlijk niet het huilen inhouden als het voelt dat het komt, maar compleet faken denk het niet. Heady is wel een emotioneel type laten we niet vergetenBroken Balance wrote:Ik geloof het wel met een momentje op zn event of bij terugkomst toen op Defqon. Maar het is wel heel vaak, elke keer zie je de zelfde sympathie en aandacht van zn fans.makrooy wrote:Dan kan Heady wel goed acteren als het huilen fake is.
Op een of andere manier link ik dat (misschien ietwat overdreven) emotionele gedoe ook wel aan zijn manier van "los" gaan tijdens het draaien. Sinds z'n terugkomst al van die vage en overdreven moves waardoor ik me wel afvraag of dit altijd al zo is geweest, nee toch?makrooy wrote:Nja snap het wel, het valt wel op inderdaad. Hij zal waarschijnlijk niet het huilen inhouden als het voelt dat het komt, maar compleet faken denk het niet. Heady is wel een emotioneel type laten we niet vergetenBroken Balance wrote:Ik geloof het wel met een momentje op zn event of bij terugkomst toen op Defqon. Maar het is wel heel vaak, elke keer zie je de zelfde sympathie en aandacht van zn fans.makrooy wrote:Dan kan Heady wel goed acteren als het huilen fake is.
Weet ik eigenlijk niet, heb niet zoveel beelden gezien van vroeger. De enige keer dat ik heady ooit live zag was in zijn EDM fase en toen was ie eigenlijk ook al beetje zo
Heady was vroeger ook wel flink aan het zwaaien met zijn armen en overdreven aan het draaien aan de knoppen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hoe moet je anders de tijd naast je in/uitmixen vullen. Altijd nog 10x beter dan die zoutzak dj's. 
Is ook niet erg, het overdreven aan de mixer zitten is alleen wat nep natuurlijk.Pedaalemre wrote:Hoe moet je anders de tijd naast je in/uitmixen vullen. Altijd nog 10x beter dan die zoutzak dj's.
Nouja, er zijn genoeg DJ's die "normaal" op de muziek mee gaan als je snapt wat ik bedoel. Niet dat dat van Heady verkeerd is ofzo, maar heb bij geen enkele DJ zoiets gezien hahaPedaalemre wrote:Hoe moet je anders de tijd naast je in/uitmixen vullen. Altijd nog 10x beter dan die zoutzak dj's.
mixen? Dat doen ze niet hoorPedaalemre wrote:in/uitmixen
Een emotionele Headhunterz op Defqon.1 2009, dat vond ik mooi
is het nou djaaip of die-tjej-ieppe
Hallo dit is niet het DJIPE topic!!!!1Jordi wrote:is het nou djaaip of die-tjej-ieppe
DJIEPJordi wrote:is het nou djaaip of die-tjej-ieppe
PijnappelJordi wrote:is het nou djaaip of die-tjej-ieppe
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 12 hours ago
Heeft Headhunterz eigenlijk nog een vriendin?
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
-
Last edited by Shatter on 18 May 2019 23:23, edited 1 time in total.
Hahaha wow, vraag maar oprecht af waarom je dat zou willen wetenGoku wrote:Heeft Headhunterz eigenlijk nog een vriendin?
Hij wilt aanspraak maken op de positie
Hij wilt aanspraak maken op z'n vriendin*patrickjeb wrote:Hij wilt aanspraak maken op de positie
Ik heb liever eentje met een hoofd.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 12 hours ago
Hahah gwn vroeg ik me afErikZ wrote:Hahaha wow, vraag maar oprecht af waarom je dat zou willen wetenGoku wrote:Heeft Headhunterz eigenlijk nog een vriendin?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
JaGoku wrote:Heeft Headhunterz eigenlijk nog een vriendin?
https://www.facebook.com/luna.ellinger.7
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 18 hours ago
Ze luistert wel kut muziek