Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Inb4 Headhunterz raw liveact :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Inb4 Headhunterz raw liveact :bomb: :bomb:

Headcunterz Live. Het heeft wel iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz zijn boekingen gaan gewoon weer via Headliner Entertainment (Platinum Agency & The Wishlist vallen hieronder), valt onder hetzelfde bedrijf wat Q-Dance en b2s beheert (LiveStyle heet dat inmiddels, het 'nieuwe' SFX).

Dus ja, je gaat Headhunterz zeker zien op b2s events en andere organisaties zullen hem uiteraard kunnen boeken, al neem ik aan tegen een hoger tarief dan Q-Dance en b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Headhunterz zijn boekingen gaan gewoon weer via Headliner Entertainment (Platinum Agency & The Wishlist vallen hieronder), valt onder hetzelfde bedrijf wat Q-Dance en b2s beheert (LiveStyle heet dat inmiddels, het 'nieuwe' SFX).

Dus ja, je gaat Headhunterz zeker zien op b2s events en andere organisaties zullen hem uiteraard kunnen boeken, al neem ik aan tegen een hoger tarief dan Q-Dance en b2s.


Over tarieven gesproken, wat zou een uurtje Heady anno 2017 kosten? Ben hier wel benieuwd naar, maar dat zul je wrs alleen te weten kunnen komen als je zo'n prijslijst aanvraagt bij z'n bookings agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En is nooit hetzelfde, verschilt echt per feest en hoe het opgezet is.

Op een normale club night of een groot festival waar je 60 euro voor betaald vraagt hij verschillende bedragen voor (al vraag ik me af of hij nog clubnights doet, maar meer als voorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft zeker nog clubavonden, in de Walen dan nog.. (Cap'Tain)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

En voor de buitenlandse boekingen krijgt ie meer geld dan de standaard Q/b2s boekingen denk ik, zal wel een soort overeenkomst hebben met Q (heb sowieso gehoord dat Q minder fee betaalt aan de artiesten op Q feesten omdat de exposure voor de artiest dit zou compenseren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
En voor de buitenlandse boekingen krijgt ie meer geld dan de standaard Q/b2s boekingen denk ik, zal wel een soort overeenkomst hebben met Q (heb sowieso gehoord dat Q minder fee betaalt aan de artiesten op Q feesten omdat de exposure voor de artiest dit zou compenseren).

BRON?! :list:

Nee maar denk dat dit wel zal kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Pedaalemre schreef:
En voor de buitenlandse boekingen krijgt ie meer geld dan de standaard Q/b2s boekingen denk ik, zal wel een soort overeenkomst hebben met Q (heb sowieso gehoord dat Q minder fee betaalt aan de artiesten op Q feesten omdat de exposure voor de artiest dit zou compenseren).

BRON?! :list:

Nee maar denk dat dit wel zal kloppen.

Heb dat ook gelezen, ergens in een topic hier. Volgens mij afgelopen Defqon topic, waarin gezegd werd dat artiesten, en vooral talenten, een lage vergoeding krijgen om op Defqon te draaien, omdat dit natuurlijk een mega podium is om je carriere een boost te geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt ook wel logisch, Q kan het maken, dus doen ze het. En zeg eerlijk, stel je bent een beginnende artiest, en mag voor een 'klein' bedrag (wrs alsnog meer dan al je vrienden bij elkaar op diezelfde zaterdag verdienen) op Defqon draaien, wat een grote boost aan je carriere geeft, tsja.. Doen toch. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Klinkt ook wel logisch, Q kan het maken, dus doen ze het. En zeg eerlijk, stel je bent een beginnende artiest, en mag voor een 'klein' bedrag (wrs alsnog meer dan al je vrienden bij elkaar op diezelfde zaterdag verdienen) op Defqon draaien, wat een grote boost aan je carriere geeft, tsja.. Doen toch. >.<

Zeker doen dan, maar wel jammer dat 1 organisator z'n prominente rol heeft binnen de hard dance scene. Weet niet of dit in andere scenes ook het geval is met andere organisators.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hetzelfde gebeurt ook op Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
paperclip schreef:
Pedaalemre schreef:
En voor de buitenlandse boekingen krijgt ie meer geld dan de standaard Q/b2s boekingen denk ik, zal wel een soort overeenkomst hebben met Q (heb sowieso gehoord dat Q minder fee betaalt aan de artiesten op Q feesten omdat de exposure voor de artiest dit zou compenseren).

BRON?! :list:

Nee maar denk dat dit wel zal kloppen.

Heb dat ook gelezen, ergens in een topic hier. Volgens mij afgelopen Defqon topic, waarin gezegd werd dat artiesten, en vooral talenten, een lage vergoeding krijgen om op Defqon te draaien, omdat dit natuurlijk een mega podium is om je carriere een boost te geven


Zeg maar gerust geen vergoeding. Denk dat er genoeg namen in de Defqon line-up stonden die geen cent gekreben hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Zeg maar gerust geen vergoeding. Denk dat er genoeg namen in de Defqon line-up stonden die geen cent gekreben hebben.


Klopt. Geld ook voor Decibel en ook Intents (dacht ik).

Voor het openen van de Fanaticz stage kreeg je wel dik betaald hoorde ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Zeg maar gerust geen vergoeding. Denk dat er genoeg namen in de Defqon line-up stonden die geen cent gekreben hebben.


Klopt. Geld ook voor Decibel en ook Intents (dacht ik).

Krijgen ze nou geen cent of wel geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Natura :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Faalhaas schreef:
Exterkate schreef:
Klopt. Geld ook voor Decibel en ook Intents (dacht ik).

Krijgen ze nou geen cent of wel geld


:lol:


Godver snap hem nu pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van de twee collabs is met Sound Rush!
Bron: HHZ Insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat verrassend
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En de andere met SZP, voor zover dat nog niet bekend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het luisteren en vooral genieten ( :love: :drool: :worship: :cry: (L) :bomb: ) van zijn nieuwe tracks afgelopen nacht wil ik wel stellen dat Heady beter is dan ooit!
Ik kijk zo uit naar zijn album :D
Ook is het kopen van een jaartje alleen al voor Heady t geld dubbel en dwars waard :$
En niet onbelangrijk, je kunt echt aan hem zien dat hij er van geniet en er zin in heeft.
Hardstyle is leuker dan ooit! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vooral opgelucht dat zijn tracks niet tegenvallen in ieder geval. Durf nu wel te zeggen dat het een geslaagde comeback is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, al vind ik z'n tracks verre van een 'wauw factor'. Die met SZP is wel heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik ben vooral opgelucht dat zijn tracks niet tegenvallen in ieder geval. Durf nu wel te zeggen dat het een geslaagde comeback is :thumbup:


Hij wist het ook goed te promoten waardoor vaak de teleurstelling groter is. Maar niet bij heady hoor xd Damn die kerel pakte het goed aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er komt nog een single voor het mini-album.

Bron:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen